וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טווס, תרנגול: בשמי גברים לפסח 2013

שירלי אכסלרוד

17.3.2013 / 9:10

פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח, מתקיימת הילולת הבשמים של ישראל. לפני שצובאים על דלתות הפארם השכונתי, קבלו את רשימת בשמי הגברים המומלצים, ואלו שפחות

הנסיין ל', שקיבל את הוורסצ'ה החדש, חילק בתחילה ציונים לקנקן: ?האריזה מייצגת את כל מה שטוב בוורסצ'ה - מעין טווס רהבתני בצבעי כחול וזהב ופקק מוגזם עם דמות המדוזה המיתולוגית. הריח לעומת זאת, אירוטי הרבה פחות ועומד בסתירה ליופיו המיוחד של הבקבוק. מעין בלנד גנרי שמזכיר המון בשמים אחרים, ובלי שום טון ייחודי משל עצמו. מתאים למי שרוצה לתת בושם לאדם שאינו מכיר?.

ורסצ'ה, EROS, מחיר: 590 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורסצ'ה, EROS, מחיר: 590 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומהצד השני של הסקאלה, במקום שבו עומדים ריחות שנוכחותם וייחודם אינם מוטלים בספק, נמצא הבולגרי החדש. בבקבוק מתכתי וגברי לתפארת שוכן ניחוח מתובל בטירוף ועז למדי, שמתאים למי שאוהב להוסיף לאוכל שלו מלח, פלפל, צ'ילי, הל, כורכום, זעתר וסוכר וניל. כלומר – טעים, אבל קצת יותר מדי מהכל. כמו שנאמר: "מיועד לגבר היוצא למסע חיפוש אחר רגשות חזקים ויוצאי דופן הנוגעים באקסטרים", או לחילופין – תתרן קלות.

בולגרי, MAN EXTREME, מחיר: 621 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בולגרי, MAN EXTREME, מחיר: 621 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההילפיגר החדש הוא איזי גויינג. כמי שבטוח בגבריות שלו, הוא מרשה לעצמו לזנוח את המתכת והכיתובים השחורים לטובת בקבוק חתיכי בשקוף-ירקרק ופקק מפוספס, ולבכות בסרטים עצובים. הנסיין ג' מדווח על ניחוח רענן, ספורטיבי וחמוד להפליא, אם כי שגרתי למדי, שלא יסובב ראשים, אבל בהחלט יעשה את העבודה הלא נעימה בימי קיץ מיוזעים במיוחד.

HILFIGER MAN, מחיר: 350 שקלים. להשיג בסופר פארם בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HILFIGER MAN, מחיר: 350 שקלים. להשיג בסופר פארם בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קלאסיקה מודרנית", שורר הנסיין ר', שנושא בליבו את ניחוח המהדורה המקורית של הארמני לגבר, עת התבשם בו אביו עוד בשנות ה-80. הנוסחה החדשה זהה כמעט לזאת של הישנה – מקלחת מיץ לימון מרעננת ורב תכליתית - בוקר או ערב, קיץ או חורף, הכל הולך. הבקבוק גם הוא נשאר די דומה, למעט כמה קצוות שפיצים שהחליפו את הגימור המעוגל – סולידי ומיושב בדעתו כמו תושב מכבים-רעות.

ארמני, Eau pour Homme, מחיר: 615 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארמני, Eau pour Homme, מחיר: 615 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד קיץ בפתח, עוד מהדורה להום ליברה של איב סאן לורן. מה שאומר – עוד מאותו הדבר, אבל הו! כמה שהאותו דבר הזה מוצלח. הטוויסט הפעם הוא בבקבוק שקפקף ובניחוח פרשי ולימוני במיוחד, שקצר הצלחה מסחררת בחלל הסגור של מונית שירות, וזכה למחמאות מגברים ונשים כאחד.

איב סן לורן, L'HOMME LIBRE COLOGNE TONIC, מחיר: 480 שקלים. להשיג בסופר פארם בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סן לורן, L'HOMME LIBRE COLOGNE TONIC, מחיר: 480 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש מקבילה גברית לפס הייצור הבלתי נלאה של בשמי התפוח של דונה קארן, היא בוודאי השרשרת האין סופית של מהדורות מיוחדות לניחוח ה- Le Male של גוטייה. הטורסו הוא אותו הטורסו, קופסת הפח הנצחית גם היא איתנו, רק שהפעם נכנסו לקוקטייל גם רכיבים קרירים כמו מנטה, לענה ולוונדר שאמורים, לשיטתו של היוצר "לכתוב את סיפורו החדש של הגבר מבית גוטייה, ולגרות את כל החושים". רק שכל זה הרשים פחות את הנסיין נ' שטען כי הניחוח מטריד ואף מרגיש מעט זול, מהסוג שגרם לו להרגיש מודע מדי לעצמו – ולא בקטע טוב.

ז'אן פול גוטייה, LE BEAU MALE, מחיר: 525 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'אן פול גוטייה, LE BEAU MALE, מחיר: 525 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח – אחד הדברים הטובים שאפשר לומר על AXE, היא עקביות בנושא הומור מילואימניקים: המארז לפסח, שכולל דאודורנט, ג'ל רחצה ותחתוני בוקסר ממותגים, תחת הכותרת האלמותית "החבילה שלך בידיים טובות", היא המתנה המושלמת לחבר מהגדוד, או לעובד הזר שמנקה לכם את הדירה ולא קורא עברית. בטוב טעם. או שלא.

מארז Anarchy AXE, מחיר: 40 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז Anarchy AXE, מחיר: 40 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully