וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור משולב: קולקציית מעבר 2013 של אוליב תומס

20.3.2013 / 8:44

מותג נעלי המעצבים המקומי "אוליב תומס" מתנסה לראשונה בקולקציית מעבר מקורית - נעליים בהדפס דיגיטלי, המשודכות לחולצת טי תואמת. טרנד באופק?

מיה לוי, האישה והמעצבת שמאחורי מותג הנעליים "אוליב תומס" החליטה לראשונה לשחרר קולקציית מעבר, אקט ששמור בדרך כלל למעצבי אופנה.

הקולקציה היא למעשה מיני-קולקציה אשר מורכבת משלושה דגמים בסך הכל. כבר ידוע כי כמות ואיכות אינם מדלגים בהכרח בידיים שלובות, ולוי מוכיחה זאת מחדש. מתברר כי המעצבת החליטה לקדם הרעיון של הדפסה על גבי נעליים, ועל ידי כך לחזור למקורות המקצועיים שלה – עיצוב גראפי. התוצאה היא נעלי עור מודפסות. לוי לא הייתה משוכנעת אם הקונספט הזה יכול להחזיק קולקציה שלמה, ולכן היא בחרה להתגלח על מספר דגמים מצומצם.

המוטיב הוא עולם החיות החביב במיוחד על לוי, כאשר דגם נעלי העקב מעוטר בציפורי פלמינגו ורדרדות, ושני הדגמים השטוחים מעוטרים בסוסים או בפינגווינים. את ההדפסים היא עיצבה בעצמה, ואת הביצוע שלהם היא הפקידה בידי סטודיו שמתמחה בהדפסה על עורות, תוך כדי טסטים שנועדו לבדוק את איכות ההדפסה – למשל שהיא לא נהרסת במקרה של מתיחה של הנעליים תוך כדי תנועה.

פאנץ' נוסף בסיפור, הוא שהמעצבת החליטה על הופעת בכורה נוספת, והפעם במצב צבירה של טקסטיל. לוי שידכה לכל דגם נעליים טי-שירט לבנה בעלת הדפס זהה. היא מודה שמדובר בתוספת ספונטנית, אבל תחושת הפאן שליוותה אותה במשך התהליך גורמת לה לחשוב על הכל כיותר מסתם סיפור חולף. לא בטוח שמעתה אכן יתווסף קו הלבשה לכל קולקציה, אבל נראה כי מבחינת לוי מיני קולקציית המעבר הזו מסמנת את תחילתה של מסורת.

מידת החולצות היא וואן-סייז, ומידות הנעליים מתחילות ב-36 ומסתיימות ב-42. מחיר הנעליים הוא 790 שקלים, וכולל חולצה במתנה. עלות החולצה לבדה היא 179 שקלים.

להשיג: מסריק 19, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדפסים תואמים. אוליב תומס לאביב 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully