וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה: "אני פמיניסטית מודרנית"

3.4.2013 / 16:57

בראיון שער למגזין ווג הבריטי, דיברה ביונסה בגלוי על נישואים, אימהות, קריירה, והרבה על פמיניזם - "שם נרדף לנשים העצמאיות היום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת טי ילדותית וחצאית עיפרון פאייטים של ג'ונתן סונדרס. ביונסה על שער ווג בריטניה, מאי 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת הופעותיה המתוכננות בבריטניה במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי החדש, Mrs Carter Tour, העניקה ביונסה ראיון שער למגזין ווג הבריטי. זהו שער הבכורה של הכוכבת בת ה-31 ובראיון היא דיברה באופן גלוי על נישואים ועל אהבתה לבעלה ג'יי זי, על האימהות לתינוקת אייבי בלו שהעניקה לה ממד של בטחון ו"חוצפה" ועל חייה המוזיקליים בני העשרים שנה שלפעמים כוללים גם נסיעות ממושכות ופציעות מהופעות.

אך בעיקר דיברה ביונסה על פמיניזם אשר מבחינתה הוא שם נרדף לנשים העצמאיות של היום.

למרות שהסינגל האחרון שלה Bow Down הואשם כפוגעני כלפי נשים על ידי מבקרים מסוימים, בשל הטקסט הקורא לנשים Bitches ("כלבות"), ביונסה הגדירה את עצמה כ"פמיניסטית מודרנית". הכוכבת, בניגוד לידועניות אחרות לא חששה להביע את עמדתה בעניין פמיניזם והכריזה בגלוי שהיא מאמינה בשוויון. ביונסה, כך מסתבר, לא צריכה גבר "תומך". היא מסוגלת לעשות הכל בעצמה והיא עושה זאת מצוין, כידוע. עם זאת הודתה ש"יש עוד דרך ארוכה" עד שיוויון מלא בין המינים.

על פי שתי התמונות ששיחרר היום (ד) המגזין, נראה כי פמיניזם נוסח ביונסה הוא משהו שאליו מתכוונות פמיניסטיות (אבל לא תמיד מובנות), משהו שכל אישה צריכה לכוון אליו: חופש בחירה, שיוויון, חוזק, כשרון ויופי.

"למה אישה צריכה לבחור איזה סוג של אישה היא? למה היא צריכה לתייג את עצמה? אני אישה ואני אוהבת להיות אישה". היא אמרה.

בתגובה לכל מי שביקר אותה על רקע החלטתה לקרוא לסיבוב ההופעות החדש שלה Mrs Carter Tour ("סיבוב ההופעות של גברת קרטר" כמחווה לבעלה ג'יי זי ששמו האמיתי הוא שון פרקר), היא אמרה: "אני מרגישה כמו גברת קרטר. זה מי שאני, אבל יותר אמיצה וחסרת פחד יותר מתמיד. זה נובע מכך שאני יודעת מה המטרות שלי וההיכרות בעמוקה עם עצמי כשהפכתי להיות אם. המטרה של הגוף שלי הפכה להיות שונה לחלוטין".

בתמונת השער שצילם ארתור אלגורט, נראית ביונסה בחולצת טי מפוספסת בתכלת-לבן תינוקי (מחווה לבתה אייבי בלו?) וחצאית עיפרון משובצת פאייטים מנצנצת של ג'ונתן סונדרס. שילוב המגלם את ביונסה של היום: אם לפעוטה וגם פרפומרית סוחפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה בקמפיין H&M, קיץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולא רק בווג. בימים אלו הושק קמפיין בכיכובה של ביונסה ל-H&M. ביונסה מקדמת בקמפיין פריטים שעוצבו בהשראת הסגנון האישי לה. בתצלומי הקמפיין אשר צולמו בבהמאס בתחילת השנה, היא נראית על רקע חוף ים שכובה על מיטת ים בבגד ים. הצילומים יעלו במגזיני אופנה ובשלטי חוצות בליווי הכותרת: Beyonc as Mrs Carter in H&M ("ביונסה כגברת קרטר ב- H&M).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully