וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה פורמיקטי עובר לדיזל

לירוי שופן

4.4.2013 / 9:45

הסטייליסט ניקולה פורמיקטי יקבל שליטה כמעט מלאה על הנעשה במותג הדנים האיטלקי ומתכנן להשיק גם קו ספורט וליין אופנת רחוב

לאחר חרושת שמועות שציפו את הרשת ב-24 השעות האחרונות שחלפו מאז נודע על סיום תפקידו של סטייליסט העל ניקולה פורמיקטי כמנהל אמנותי במוגלר, כעת מתבררת סיבת העזיבה – פורמיקטי יקבל את מושכות הניהול הקריאייטיבי של מותג הג'ינס האיטלקי דיזל.

על פי ראיון קצר שפורסם ב-WWD.COM עם רנצו רוסו, שייסד את דיזל לפני כ-35 שנים, פורמיקטי יקבל שליטה כמעט מוחלטת, החל מסגנון העיצובים עצמם, דרך חזות החנויות ועד שיווק, מיתוג והתקשורת החזותית של המותג דיזל.

גם אם קבוצת דיזל (המכונה OTB ומחזיקה בין היתר גם במיסון מרטין מרג'יאלה) רשמה עליה של 10% במכירות בשנה החולפת, זהו לא סוד שמעמדו של המותג דיזל נחלש בשנים האחרונות, בעיקר בהשוואה לכוח המותג לפני כעשור; ככלל מותגים מבוססים ג'ינס ירדו מפסגת סדר היום של תעשיית האופנה, ורשתות אופנה מהירה, שהציעו פתרונות זולים וזמינים יותר, נגסו בתהילתם. בנוסף, ניכרת תנודה בטעם הקהל, מאופנה מבוססת ג'ינס לכיוון של אופנה בעלת גוון לבוש ומחוייט, והעדפה של מכנסי צ'ינו על פני מכנסיים עשויים דנים. הבאתו של פורמיקטי היא צעד בניסיון לחדש את השפעתו הגלובלית של המותג על הגרעין המשמעותי של צרכני האופנה.

על פי פורמיקטי, המטרה היא להרחיב את דיזל אל קטגוריות נוספות. בין היתר צויין כי יש כוונה לפתח שם קו אופנה גבוה יותר, כמו כן לבסס קו ספורט וקו אופנת רחוב. השפעתו של פורמיקטי על הקולקציות של דיזל תורגש החל מעונת סתיו 2014.

פרומיקטי נחשב כאחד הסטייליסטים המשפיעים של השנים האחרונות. הוא פרץ לתודעה בזכות עבודתו על ליידי גאגא, ונחשב לגורם משפיע בתעשייה, המקורב אל ידועני מפתח. מלבד עבודתו במוגלר במשך שנתיים, הוא שימש כעורך אופנה ב-Vogue Homme Japan.

ניקולה פורמיקטי. Gareth Cattermole, GettyImages
פרץ לתודעה בזכות ליידי גאגא. ניקולה פורמיקטי/GettyImages, Gareth Cattermole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully