וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה וכסף: קיץ 2013 של דה בראנץ'

7.4.2013 / 8:33

אמנם הכוונות לחנוך חנות לגברים עדיין לא התממשו, אבל בוטיק דה בראנץ' חוגג חנות חדשה בהרצליה ופלטפורמה אינטרנטית. האופנה יפה מתמיד, למרות שחלומות הם לעולם לא בחינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית קיץ 2013 של דה בראנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופנה זה תחום בעייתי. למרות שהפטרונים שלה שואפים להציג לעולם את משנתם האמנותית, עדיין מדובר בסופו של דבר במוצרי צריכה שמבוססים על העיקרון הבסיסי של כיסוי הגוף. לעומת זאת, האיכות, המורכבות ואפילו השיק של פריטי הלבוש, הם כבר פריבילגיה. אוהד סרויה ואמילי שיינר, בעלי בוטיק הייבוא התל אביב דה בראנץ', המתמחה במותגים סקנדינביים, מודעים לפרקטיקה הזו, והם מכוונים גבוה. זה בא לידי ביטוי בעיצוב הנקי והמוקפד של הבוטיק עצמו, בהבנה הכנה באופנה, הגישה הבלתי מתנצלת והמחירים השערורייתיים. העונה אמנם לא ניכר חידוש משמעותי בארסנל מותגי הייבוא של הבוטיק, אך הקניינות מדויקת מאין כמותה, גדולה בחשיבותה מסטיילינג מדויק ואפילו מעיצוב מדויק במקרים מסויימים.

כבר עם היווסדו של הבוטיק לפני שש שנים, סרויה (הזרוע הקניינית בשותפות) ידע לזהות כי רוחות צפון-אירופאיות עומדות לסחוף את תעשיית האופנה הבינלאומית. המגמה האופנתית הזו ממשיכה לשלוט בבוטיק עד היום, וכאמור זהו הפלח העיקרי שמרכיב את הקולקציה בבוטיק עם מותגים כגון ואדום, מילנה בירגר והאנה בלוך (דנמרק), דמגר וד"ר דנים (שוודיה). לצידם, גם נגיעות ממקומות אחרים, כמו נעלים של בית האופנה הצרפתי קנזו, שעבר בשנה החולפת מיתוג מחדש על ידי צמד המעצבים הומברטו ליאון וקרול לים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקוף ואדג'י. דה בראנץ' לקיץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדי הים של חנה בלוך. שנות ה-60 פינת שנות ה-70/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה מתחדש הקיץ? את הארשת האוונגרדית העונה עוטה בעיקר המותג ההולנדי אבלון עם קבוצת פריטים חזקה במיוחד שנשענת כולה על הצבע השחור, ביניהם חצאית מקסי עם שכבת פליסה שקופה אשר נקטעת במלואה בצדי הבגד, שמלת שיפון שקופה שמלווה באפליקציית עור נשפכת שעוטפת את אזור החזה, וגם שמלת משי מרשימה וארוכה בגזרת עטלף. את הטוויסט הקייצי מעניק המותג דגמר באמצעות הדפסים מרהיבים שמעטרים את הבגדים בצבעי החול וגווני השקיעה, החל ממכנסונים מתנפנפים שמצוותים לחולצת בויפרנד גברית וכלה בחצאית מקסי בוהמית. את הספוט היוקרתי ממלא המותג של המעצבת מילנה בירגר (שחוגגת כעת גם עשור לפעילותה) עם קולקצייה עוצרת נשימה שנעה בין בגדי ריזורט רכים ועשירים בהדפסי פייזלי, לבין שמלות ערב משיפון משובצות באבני סברובסקי באופן מתוחכם ואינטיליגנטי שאינו נופל למחוזות של קיטש חתונות. ואדום, המותג שמלווה את דה בראנץ' מתחילת הדרך, ממשיך למלא את משבצת הקז'ואל גלאם בו הוא מצטיין כל כך, ועושה זאת באמצעות השילוב הנכון בין בגדים יומיומיים, דיטיילים מתוחכמים, אלמנטים מנצנצים והדפסים טרופיים.

לצד הבגדים עצמם, בגדי הים והחוף של האנה בלוך משלימים את פנטזיית הריזורט היוקרתית שמגישים בדה בראנץ'. הדפסים בהשראת אוקיינוסים ושוניות אלמוגים, מהולים בצבעוניות ששאובה משנות השישים פינת שנות השבעים, באים לידי ביטוי גם בגזרות ביקיני וגם בגזרות סטרפלס שלמות. אך הקיק האמיתי מגיע בדמותן של שמלות החוף, שלולא ייעודן המקורי היו עשויות להיתפס גם כשמלות קוקטייל קייציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמקדות במותגים סקנדינביים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונה הקודמת סיפר סרויה כי מתעתדת להיפתח חנות נוספת עם דגש על אופנה לגברים. בחודש האחרון אכן נפתחה חנות חדשה בהרצליה, אך הגברים הם לא חלק ממנה בינתיים. במקביל, הושקה גם חנות אינטרנטית אשר מציעה את מותגי הייבוא הנמכרים בבוטיק. גם שם רמת המחירים זהה בקיצוניותה. לדוגמא שמלת חוף של האנה בלוך שמחירה הנקוב הוא 2,250 שקלים או מכנסונים מודפסים של דגמר באזור האלפייה, ממחישים אפילו עוד יותר את המרחק הנפער בין הפנטזיה למציאות.

טווח מחירים: חולצות 500-2,500 שקלים, מכנסיים 640-2,550 שקלים, ז'קטים 1,200-5,000 שקלים, שמלות 350-5,700 שקלים, חצאיות 600-2,700 שקלים, בגדי ים 1,600-2,500 שקלים.

דה בראנץ'. בן יהודה 104, תל אביב; קדושי השואה 67, הרצליה פיתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דה בראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully