וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למדתי ממנה הכל על חצאיות עיפרון"

7.4.2013 / 14:46

רגע לפני פתיחת העונה השישית של מד מן, כריסטינה הנדריקס מככבת על שער המגזין Flare וחושפת את כל מה שלמדה מהדמות העסיסית אותה היא מגלמת בסדרה

עם שובה של מד מן לעונה שישית, כוכבת הסדרה כריסטינה הנדריקס העניקה ראיון שער לגיליון מאי של מגזין האופנה הקנדי פלייר (Flare).

השחקנית הג'ינג'ית מדברת בראיון על חייה, על דמותה בסדרה, וכמובן גם על אופנה. בתמונות הנלוות בת ה-37 נראית באופנת מעצבי על אביבית. באופן מרענן, לא נבחרה אופנת רטרו, אלא אופנה מודרנית, מלאת צבע ובעיקר מחמיאה. גווני הצהוב והאדום העזים שנבחרו משתלבים נהדר עם גוון עור החרסינה החיוור והשיער הבוער של הנדריקס. כמובן שהדפסים ורקמות פרחים וציפורים תורמים לאווירת אביב שמחה. אבל מה שעושה את ההפקה למה שהיא - אופטמית והשראתית - הוא בעיקר המצולמת הכובשת.

ממש כמו דמותה בסדרה, מנהלת המשרד הסמכותית והכריזמתית המטופפת לה בבטחון על עקבים וחצאיות עיפרון ומסובבת ראשים, כך גם הנדריקס סוחפת ופתיינית. על השער היא לובשת שמלה חובקת גוף בצהוב קנרית באורך הברכיים, עם שרוולים ארוכים וצמודים, של סטלה מקרתני. בתמונות הפנימיות, לעומת זאת, היא נראית בשמלת סאטן בצהוב וירוק של לוריין סקוט. הגזרה, כמו גם הפוזה, מזכירים ללא עוררין את מרילין מונרו, רק בלי האומללות.

בתמונה נוספת, הנדריקס נראית ישובה על רקע דשא ירוק בשמלת A פרחונית של דולצ'ה וגבאנה. עם חיוכה המיסתורי של הנדריקס, המראה הוא מראה עקרת בית משועממת-סקסית עם הרבה סודות.

הנדריקס, שלאחרונה רכשה יחד עם בעלה השחקן ג'פרי ארנד בית בפרבר בוהייני של לוס אנג'לס, עושה בימים אלו מעבר למשחק בקולנוע (בהמשך להופעה הזכורה שלה ב'דרייב').

על תפקידה ב-How to Catch a Monster, סרט הבכורה של ריאן גוסלינג כבמאי, אמרה בראיון: "ריאן התקשר אלי ושאל אם אני מעוניינת לקחת חלק בפרויקט. ואני אמרתי: 'אחד, כן בהחלט. שתיים, למה אני? ושלוש, אני לא רוצה לאכזב אותך'. הוא נהדר. מערב אותי בהחלטות קריאטיביות, ליהוק ובחירת תלבושות. זה התפקיד הקולנועי הכי גדול שלי עד כה, אז אני קצת בלחץ".

על חרדות:
"כן, תמיד. אני לא רוצה לאכזב את מי ששם את מבטחו בי. אני לוקחת הכל ברצינות. אני נשארת ערה בלילה מדאגה, התרגשות וחוסר וודאות. אני עובדת בטלוויזיה הרבה זמן והצוות הוא כמו משפחה בשבילי. אני יודעת למה לצפות. אבל בצילומי סרט, זה כמו היום הראשון בבית ספר. זה מזכיר לי את המעבר לניו יורק ואת המעבר ללוס אנג'לס אחר כך. זה היה מפחיד, אבל לא לעשות את זה, זה יותר מפחיד".

על ג'ואן (דמותה במד מן):
"אני מרגישה שאני מכירה אותה כל כך טוב. בעונה הראשונה, נתקלתי בבחורה בוסית, עסיסית רכלנית. עכשיו כל הדברים האלו נשארו, אבל נוספו להם רגישות. חברים, מאהבים, בעל לשעבר וילד הפכו אותה למה שהיא והרבה יותר כיף לגלם אותה".

על מה שג'ואן עשתה כדי להיות שופתה בחברה (כזכור, היא שכבה עם לקוח):
"אני יודעת, אני יודעת. הוסבר לי מראש, וכשחקנית, זה מרגש. דיברתי עם מאט [ויינר] והוא אמר לי שהוא החליט על קו העלילה הזה כי הוא שמע הרבה סיפורים כאלו. זאת הייתה תקופה אחרת. ג'ואן מגנה על עצמה, על משפחתה ועל תינוקה".

על מה שהיא למדה מג'ואן:
"לחלוטין, כל מה שקשור לבטחון ואמון מלא בהחלטות אישיות - וכמובן, כל מה שקשור לחצאיות עיפרון. עכשיו יש לי משהו כמו 75 חצאיות עיפרון. לא יודעת למה לא חשבתי על זה בעצמי קודם".

על דוגמנות:
"בלונדון הוזמנתי פעם אחת לטקס פרסי האופנה הבריטית וגם דיגמנתי חוסיין שאלאיין. זה היה קול. אבל למעשה, לא עשיתי את זה הרבה כי אני לא מספיק גבוהה".

על המעצבים האהובים עליה:
"יש כמה שאני ממש אוהבת ושהעבודות שלהם מתאימות לגזרה שלי. לוריין סקוט, זאק פוזן, ויוויאן ווסטווד, קרולינה הררה. תראו אותי לובשת אותם שוב ושוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנדריקס לובשת סטלה מקרתני על שער מגזין FLARE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת סטלה מקרתני מקולקציית קיץ 2013 לנימן מרכוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרילין מונרו בלי האומללות. הנדריקס בשמלת לוריין סקוט במגזין FLARE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת לוריין סקוט מקולקציית ריזורט 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקרת בית משועממת עם ים של סודות. הנדריקס בשמלת דולצ'ה וגבאנה במגזין FLARE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת קיץ 2013 של דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully