וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד מן: רגעי האופנה הזכורים

מד מן חוזרת למרקע ואיתה גם הסטייל המובהק וחסר המעצורים ששינה את הטעם בעשור האחרון והשפיע על מעצבים רבים - רגעי האופנה המרהיבים שהפכו את הדמויות למי שהן

מד מן, הסדרה זוכת הפרסים של רשת AMC, אשר נודעה בזכות סיפור המרתק, דיאלוגים מחוכמים, אותנטיות, סגנון חזותי סוחף, ובעיקר בזכות אופנת רטרו מעוררת השראה, שבה לעונה שישית.

כמו פרק גם הפתיחה של העונה הקודמת, גם זה של העונה החדשה יהיה באורך כפול. הוא מתרחש בהוואי, ולפי תמונות מועטות ששיחררה הרשת, האופנה בסדרה מעודכנת ומשדרת את המראה הנפוץ רגע לפני שנות השבעים; שיער תפוח, הדפסים פסיכדליים, שמלות מיני בגזרת A, חצאיות מיני ומגפי גוגו, תכשיטי בוהו - כולם פה. רק שש שנים עברו מפרק הבכורה של הסדרה המדוברת והמצליחה, אך האופנה, ממש כמו בחיים האמתיים, התפתחה והשתנתה לחלוטין. רוח הזמן ניכרת בה. בעונה החדשה, הצפויה לעלות גם אצלנו ימים ספורים לאחר השידור בארצות הברית, כמעט ולא ייראו שמלות בלון צמודות מותניים ומרופדות חזה בגווני פסטל רכים, אלא שמלות, חצאיות (ומכנסיים) בגוונים עזים ודגמים מעיזים. הדפסים מסוגים שונים, אקססוריז בהשפעת עולם ההיפים ואיפור צעקני למדי - כל מה שעשה את התקופה לאחרת ביחס לזאת של תחילת הסדרה.

גברים, בעיקר הצעירים, יעזו להיפרד מגווני אפור-שחור-חום קרים ומרוחקים לטובת צהוב-בורדו-כתום ואפילו ורוד. הם יגדלו פיאות לחיים ויילבשו מכנסיים מתרחבים ובלייזרים רחבי צווארונים. לפעמים אפילו קורדרוי ילדותי. מעכשיו, לא רק נשים יחשבו על צבע וגזרה. וגברים אמתיים לא חוששים מקצת צבע וסגנון.

לרגל העונה החדשה רגעי האופנה הזכורים ביותר עד כה -

עונה 1, פרק 4 - בטי דרייפר

בטי דרייפר בשמלת A ועליונית סרוגה בצהוב פסטלי רך וקרם - מראה עקרת הבית המהוגנת-צנועה נוסח דוריס דיי הממתינה לשובו של בעלה מן העבודה ובינתיים ממלאת נאמנה את תפקידה כאם ומחנכת (גם לבן של השכנה).

עונה 1, פרק 4 - בטי דרייפר

בטי במעיל צמר כחול פלדה, כפפות עור שחורות, קשת ילדותית וכמובן הבלונד הסקנדינבי. מלכת קרח במראה מוקפד על רקע השלג.

עונה 1, פרק 5 - דון ובטי

דון ובטי שבים מבילוי לילי, היא בשמלת כתפיות אלגנטית לבנה והוא בטוקסידו. הזוג הכי יפה בטלוויזיה האמריקאית של שנת 2007. סביר שהנשיא קנדי ורעייתו ג'קי נראו כך לא פעם בבית הלבן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עונה 1, פרק 6 - הארי

הארי קריין מבסס את דמות המצחיקול שלו.

עונה 1, פרק 7 - רוג'ר סטרלינג

רוג'ר, שותף ובעלים סטרלינג קופר, בחליפה מהודרת, פוזה של דוגמן ואטיטיוד של גנגסטר. לא במקרה.

עונה 1, פרק 8 - פגי

פגי באופנת המזכירה הקתולית מברוקלין מגלה את העיר הגדולה ובדרכה לשינוי עמוק שמתחיל עם ריקוד טוויסט סוער.

עונה 1, פרק 9 - ג'ואן

ג'ואן, מנהלת משרד סטרלינג-קופר, במראה סמכותי שלא ניתן להתעלם ממנו - חולצת קשירה אדומה קורקטית וחצאית עפרון צמודה. מראה מהוגן, אך גם סקסי, מחמיא וקלאסי העשוי לעבוד מצוין גם היום.

עונה 2, פרק 4 - פגי, אימה ואחותה

פגי בכנסייה עם אימה ואחותה ביום א' של הדקלים (חג קתולי) לובשת חליפת דודות שמרנית. איש לא יחשוד בה שהיא ילדה לא מזמן ילד מחוץ לנישואים (ומסרה אותו) וגם לוקחת גלולות למניעת הריון.

עונה 2, פרק 4 - פיט וקן

פיט בסריג טניס צווארון וי - מראה אריסטוקרטיה ניו יורקית. קן בחליפה ומראה השומר על קוד הלבוש המבוקש והנכון מבלי להיות קר ומנוכר.

עונה 2, פרק 5 - פגי ולקוחות החברה

לקוחות ועובדי המשרד מבלים יצאו לבלות במועדון חשפנות אבל לא הזמינו את פגי (כי זה לא לנשים), אבל היא מזמינה את עצמה ולובשת שמלה שמושכת אליה תשומת לב ולא משאירה אותה בצל ביחס לחשפניות המקצועיות במקום. הלקוחות מרוצים.

עונה 2, פרק 5 - ג'יין

ג'יין, המזכירה היפה שמתכננת להגיע רחוק (למשל, כמו להתחתן עם הבוס כסוף השיער ועמוק הכיסים), בחולצת כפתורים עם כפתור עליון לא רכוס החושף לנז'רי פלרטטני.

עונה 2, פרק 5 - פגי ובובי

פגי מארחת את בובי ומגלה שנשים בגיל של אימה שלה הן לפעמים ממש סקסיות, במיוחד עם לנז'רי סאטן ותחרה אדומה.

עונה 2, פרק 6 - דון ובטי

דון ובטי במסיבת גן - הרעיה הבלונדינית המושלמת בשמלה צחורה ותסרוקת בובתית והבעל החתיך, גיבור המלחמה, בחולצת טי המשלימה הרמוניה בכחול-לבן אביבי. ברבי וקן. כאילו.

עונה 3, פרק 7 - בטי

חמושה במשקפי שמש חתוליים ושמלה פרחונית וחושפת כתפיים, בטי מסנוורת כמו ליקוי החמה באותו פרק.

עונה 3, פרק 8 - בטי

בטי בתוספות שיער ושמלת קוקטייל פתיינית בנסיעת עבודה-חופשה ברומא. האיטלקים לא נותרו אדישים.

עונה 3, פרק 10 - פיט וטרודי

טרודי בשמלת טורקיז בעלת שרוולי טי ושיבוץ מנצנץ - אחת השמלות הכי יפות אי פעם בסדרה - ופיט בטוקסידו. הזוג הכי פוטוגני וחביב בפרק. למי יש ילד מחוץ לנישואים שאשתו לא יודעת עליו?

עונה 3, פרק 12 - דון ובטי

גם הריון שלישי לא הפך את בטי לאישה חמימה או חייכנית. במעיל תכלת יוקרתי עם גימור פרווה, ובמיוחד ליד דון האלגנטי, היא נראית כמו נסיכה מבית מלוכה אירופאי הנושאת בבטנה יורש עצר.

עונה 4, פרק 2 - פגי

פגי, המזכירה שהייתה לקופירייטרית בזכות כשרון אמיתי, בשיער אשת פוליטקאי שלא זז, שמלה אלגנטית המשדרת רצינות ומחרוזת פנינים, בעת מצגת בפני לקוח.

עונה 4, פרק 2 - טרודי ופיט

טרודי ופיט מסונכרנים בגווני אביב קלילים - היא בכתום אפרסקי והוא בבורדו-יין. הזוג שאתם לבלות איתם סוף שבוע ניו יורקי. כל עוד הם לא רבים על כלום.

עונה 4, פרק 3 - ג'ואן וגרג

ג'ואן בכחול החביב עליה וצלליות תואמות, וגרג בעלה הרופא הנאה במטבח דירתם - מראה שנראה כאילו נלקח מפרסומת שנות השישים לכיריים שאפילו מזכירות יודעות להפעיל בקלות.

עונה 4, פרק 3 - ליין

ליין בווסט צמר של זקנים ובלייזר אפור משעמם במראה החנון הבריטי האולטימטיבי.

עונה 4, פרק 9 - סאלי

סאלי כבר לא בקוקו או תלתלים ילדותיים, אלא בתספורת קארה המסמנת את דרכה אל גיל ההתבגרות.

עונה 5, פרק 1-2

מייגן בשיער תפוח נוסח אליזבת טיילור, טבעת קוקטייל, אייליינר חתולי, שמלת מיני ושרוולי פרפר שקופים בסצינה שהפכה להיות איקונית בערך חמש דקות לאחר שידורה. ללא ספק לבחירות האופנה חלק מרכזי בייסוד הרגע הנצחי.

עונה 5, פרק 1-2

משבצות ופרינטים גיאומטריים ופסיכדליים. ברוכים הבאים למחצית השנייה של שנות השישים.

עונה 5, פרק 1-2

המצחיקול שומר בלי מתכוון על המוניטין שלו בזמן שהוא צופה, מהופנט, בביצוע זובי-זובי-זו של מייגן.

עונה 5, פרק 3 - מייגן ודון

בני הזוג שזה עתה נישאו מציגים זווית מחמיאה המשדרת נינוחות פוטוגנית - הרבה בזכות סידור השיער המופלא של מייגן, תכשיטי הבוהו-שיק וההדפס הסגול-ורוד הפסיכדלי.

עונה 5, פרק 5 - ליין ורבקה

בשנת 1966 אנגליה זוכה בגביע העולם בכדורגל - ליין ורבקה, הזוג הכי אנגלי בניו יורק אותו זמן נראו בעת חגיגות הזכייה בגביע כאילו הוזמנו לתה עם המלכה. הוא באדום-לבן פטריוטי והיא בפנינים מלכותיים.

עונה 5, פרק 5 - טרודי

לעקרות בית מושלמות אין זמן למחשבה על אופנה פרוגרסיבית. טרודי במראה האם המסורה והמשעממת.

עונה 5, פרק 5 - פגי

פגי, אישה בתפקיד גבר, מתאמצת לקבל יחס רציני והדרך לכך היא חולצת כפתורים לבנה שכאילו נלקחה מארונו של דון.

עונה 5, פרק 5 - גינצברג

גינצברג בבלייזר משבצות צעיר, מתריס ומרדני. הבחור הכי יצירתי ומבריק במשרד לא ילבש סתם בלייזר אפרורי.

עונה 5, פרק 6 - ג'יין ורוג'ר

ג'יין תבין ממש עוד רגע שגם אופנה עדכנית, שיזוף משגע ותכשיטי אובר-סייז טרנדיים לא בהכרח ישאירו את הגבר שלה בבית.

עונה 5, פרק 7 - מייגן ומארי

מארי במחשוף ושפתון ומניקור אדומים-תואמים מוכיחה שגם אימהות לנשים בוגרות עשויות להיות לפעמים סקסיות ומושכות לא פחות מהבנות שלהן.

עונה 6, פרק 1 - מייגן

מייגן בחופשה בהוואי בפרק הבכורה הכפול של עונה 6 (שטרם שודר בארץ) חובשת כובע קש ולובשת שמלה פרחונית בגווני פסטל - בני השלושים פלוס יתקשו שלא להיזכר באימא ביום שבת אחד בים.

עונה 6, פרק 1-2

ג'ואן מעודכנת בטרנד הראפלס בסגול כהה של סוף שנות השישים. היא עוד לא מעיזה לאמץ הדפסים פרועים-ססגוניים, אבל זה רק פרק הפתיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully