וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 8: כל מה ש- IT

10.4.2013 / 17:59

תיקיית המועדפים של וואלה! אופנה עולה שוב על גדותיה עם המלצות רותחות - מבגד ים סקסי לגברים עם חזות עשירה, דרך סדרה דנית מרתקת ועד סבונים שמבשמים את כל חדר האמבטיה

גרדה גלזר, עורכת וואלה! אוכל:

ילדותי בלטביה שלחוף הים הבלטי הולידה חיבה גובלת באובססיה לאבן הענבר. הגוונים העמוקים בצבעי צהוב-זהוב שמאפיינים את מה שהחל דרכו לפני מיליוני שנים כשרף עצים, היפנטו אותי כבר כילדה, והובילו לפשפוש בלתי נלאה בקופסת התכשיטים של אימא. מה משמח אם כן היה לגלות, שבאתר האמנים המופלא ETSY יש מבחר נאה של תכשיטים מסוגננים משובצים ענבר: טבעות, עגילים ושרשראות במנעד מחירים רחב, כמו גם והיצע שלא היה מבייש את מיטב החנויות במולדת הישנה. שרשרת הענבר והכסף הנבחרת מקנה לוק אצילי וזוהר במיוחד, הולמת יפה לא רק ג'ינג'ים או לטבים לשעבר ורק משתבחת במבחן הזמן.

שרשרת ענבר וכסף: 140 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא רק לג'ינג'ים או לטבים לשעבר. שרשרת כסף ואבן ענבר מלטביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה:

אם לא אעשה פרובוקציה, אין לי מה לומר", גילה סרז' גינסבורג בראיון בעבר. בתגובה שאל אותו המראיין: "בלי פרובוקציה אין יצירה?" וזה השיב לו בשלילה. הקטע הזה שלוכד את סוד קסמו, מופיע יחסית בתחילת הסרט הדוקומנטרי "גינסבורג, הגבר שאהב נשים", אודות המוזיקאי הצרפתי-יהודי שהגדיר את גבולות האירוטיקה והמיניות מחדש בשנות ה-60. בתחילת החודש היה אמור לחגוג יום הולדת 85 אילולא נפטר מהתקף לב. סביב המועד הזה, הוקרן הסרט בערוץ 8. אמנם חלפו כבר 22 שנה מאז מותו, אך הנוכחות המכשפת של גינסבורג חיה ונושכת מתמיד. הסרט סוקר את דמותו האניגמטית והטיזרית של הפרובוקטור הפיוטי מהזווית שאפיינה אותו אולי יותר מכל - אהבתו לנשים. פראנס גאל, ונסה פארדי, איזבל אדג'ני, ז'ולייט גארקו וכמובן כוכבת העבר עוצרת הנשימה בריז'יט בארדו והשחקנית הבריטית ג'יין בירקין, אייקון אופנה, ההשראה לתיק בירקין המפורסם של הרמס, וכמובן אמה של הזמרת שרלוט גינסבורג. גינסבורג הצעירה מופיעה גם היא בסרט שחושף את מערכת היחסים הלא רגילה בין השניים. אפשר לומר שממש כמו שידע בחייו, כך גם הסרט מציג מעין אורגיה טלוויזיונית בין אישיותו השנויה במחלוקת מחד וכובשת מאידך, שיריו האירוטיים ומערכות היחסים שלו עם המוזות המכשפות של חייו, עבורן בדרך כלל הם גם נכתבו.

101 דקות. ניתן לצפות בהוט VOD ובערוץ ה-VOD של ערוץ 8 באינטרנט.

סרז' גינזבורג וג'יין בירקין, 1969. AP
"פרובקטור אניגמטי פיוטי שאהב נשים". סרז' גינצבורג וג'יין בירקין מתוך הסרט הדוקומנטרי "גינסבורג, הגבר שאהב נשים"/AP

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה:

מינימליסטי, מדוייק, גברי, ועם שמץ של ארוטיקה מודרנית – בגדי הים של המעצב דן וורד מצליחים לסמן את כל הקטגוריות ולהתבסס כאחד המותגים החדשים והנעימים לגברים. וורד, שנולד בארצות הברית ופועל בשנים האחרונות באירופה, החל את דרכו במחלקה לשיווק של הרמס והמשיך לאחר מכן לשלל תפקידי מפתח בבתי האופנה אלפרד דנהיל, באלי וקלווין קליין. בשנה שעברה חנך את המותג הנושא את שמו וכל כולו ריזורט נוטף יוקרה לגברים. מלבד אותם בגדי ים, שנעשו לחביבי עורכי האופנה ומוצעים בגזרות חובקות גוף, הוא מציע העונה סנדלי עור, תיקים וחולצות טי המשלימים את פנטזיית החופשה של חוג הסילון. בתוספת העובדה שכל הפריטים מיוצרים באיטליה, הירידה לבריכה (במלון חמישה כוכבים כזה או אחר) מעולם לא הייתה נעימה יותר.

ניתן להשיג כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוטף יוקרה לגברים". בגד הים של דן וורד לקיץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדר ריכטר, מנהלת ערוצי הלייף סטייל של וואלה!:

היא הייתה ספקית הבשמים הרשמית של נפוליאון ובערך מאז לא הפסיקה להפיץ ניחוחות ורדים, תפוזים, ג'ינג'ר חרפרף ותה ירוק טרי ברחבי העולם - חברת התמרוקים הצרפתית הוותיקה Roger&Gallet הוקמה במאה ה-19 על ידי איש העסקים ארמנד רוג'ר והבנקאי צ'ארלס גאלה. השניים המשיכו את דרכה של פרפומריה פריזאית שנוסדה עוד קודם לכן ומאז מעמידים את הנהנתנות האנושית בפני דילמה בלתי מוכרעת: מה יותר מושך במוצרים שלהם - האריזה האקסקלוסיבית שתהפוך כל חדר אמבטיה מעופש לבעל אפיל של מלון ריץ בפריז, או הריח שיגרום לכם לענות OUI בליווי מבע צרפתי כבד לשאלה אם אתם גומרים שם את כל המים החמים במקלחת.

המוצרים המוצעים כוללים סבונים, קרמים, בשמים ושמנים בניחוחות שונים. המחיר נע בין 6 ליש"ט לסבון באריזה מהודרת לנסיעות ו-32 ליש"ט לבקבוק מבושם בן 100 מ"ל. ניתן להשיג דרך חנויות האונליין המופיעות באתר הרשמי של המותג (שהשוטטות בו מומלצת בהחלט), וגם באתר קניות הקוקמטיקה ששולח לארץ (בחינם) 'סטרוברי נט'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאת יצרנית הסבונים האישית של נאפוליאון. סבוני Roger&Gallet הצרפתים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת, וואלה! אופנה:

סדרה פוליטית תוצרת דנמרק לא נשמעת כמו משהו אטרקטיבי בימים של שיבת משחקי הכס ומד מן למסך. את מי מעניינים מאחורי הקלעים של הממשל הדני כשיש גם את חליסי ומייגן דרייפר באופנה תקופתית סוחפת? אבל התגובות בחו"ל לסדרה הדנית 'הממשלה' (Borgen במקור), גרמו לי לא רק להקליט את הסדרה במלואה, אלא אפילו לצפות בה וגם לגלות שאם חשבתי שבית הקלפים היא הדבר הכי טוב בטלוויזיה היום בבכל הנוגע לז'אנר הדרמה הפוליטית, אז טעיתי. Borgen, החושפת את התככים בפוליטיקה הדנית והתנהלות הממשל מול התקשורת, האיחוד האירופאי, ארצות הברית, ועוד, מרתקת ומהנה. הסיפור, הדיאלוגים, המשחק והסגנון (תלבושות, סט, לוקיישנים אותנטיים פוטוגניים), כולם מרהיבים ומוכיחים שמשהו נהדר קורה בממלכת דנמרק. הדמות הראשית, זאת של בירגיטה ניבורג ראשת הממשלה הדנית, משוחקת עם רגישות ופגיעות על ידי השחקנית היפיפיה סידסה באבט-קנודסן. לא קל לאישה בתפקיד של גבר, במיוחד אם היא מתעקשת לשמור אמונים לערכי היושר, צדק, שקיפות ושיוויון שהיא מאמינה בהם. אך היא עושה זאת בהצלחה. משמעות המילה Borgen, אגב, היא הטירה וזהו הכינוי לארמון כריסטיאנסבורג - משכן הממשלה הדנית. כדי לא לערבב חוויות, אני צופה בפרק אחד בלבד ביום ואחרי כל אחד מחליטה כל פעם מחדש שאני רוצה להיות ראש ממשלת דנמרק כשאגדל. אבל אחר כך מגיעה למסקנה שבעצם עדיף לעשות מה שאני אוהבת - להישאר עיתונאית אופנה ורק לצפות ב-Borgen על הספה. סדרה מעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תככים, שקרים ומניפולציות בממשל הדני בדרמה פוליטית טובה יותר מ'בית הקלפים'. כרזת 'הממשלה'/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • המלצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully