וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל: שער חדש והון עתק

14.4.2013 / 9:30

שבוע טוב לאדל - הזמרת נבחרה להופיע על שער גיליון המוזיקה של מגזין אל האמריקאי. במקביל ה"סאנדיי טיימס" הבריטי קובע כי היא אחת הזמרות העשירות בעולם מתחת לגיל 30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדל על שער מגזין אל האמריקאי בשמלת תחרה וינטג' של אלברטה פראטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין אל האמריקאי (ELLE) מציג על שער גיליון המוזיקה השנתי שלו את אדל. הזמרת הבריטית עם הקול שאי אפשר לטעות בו, צולמה לתמונת השער על ידי צלם האופנה תומס ווייטסייד והתוצאה - אחד השערים הכי יפים במגזיני האופנה של מאי ושל אדל בפרט. עבודותיו של ווייטסייד, צלם אמריקאי המבוסס בניו יורק, התפרסמו בעבר במגזיני אופנה מרכזיים כמו אינטרוויו, ווג, דיטיילס, וונדרלנד, טאטלר ואלור. הוא נודע בסגנון השם דגש על פרטים, מה שניכר גם בצילום השער של אדל.

הזמרת זוכת האוסקר ותשעה פרסי גראמי לובשת כאן שמלת תחרה וינטג' של אלברטה פראטי ושיערה אסוף לקוקו תפוח בסגנון רטרו שנות השישים המאוחרות. סגנון האיפור, עיניים מעושנות, לחיי אפרסק ושפתיים ורדרדות, הפך להיות קבוע באופן מובן עבור הזמרת עם מבנה עצמות הפנים הדומיננטי. בתמונת שחור-לבן בתוך הגיליון עצמו נראית אדל מול מיקרופון ישן המחזק את אווירת הווינטג' של הצילומים.

לגיליון המוזיקה של אל מתוכננות שתי גרסאות נוספות - עם אלישיה קיז וריטה אורה על השער - אך נכון לעכשיו רק זה של אדל שוחרר לרשת. הגיליונות עצמם צפויים להיות בדוכנים ב-23 אפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקרופון ישן לחיזוק אווירת הווינטג'. אדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, קובע ה"סאנדיי טיימס" הבריטי השבוע כי אדל, עם הון מוערך של כ-46 מיליון דולר, היא המוזיקאית העשירה בעולם מתחת לגיל שלושים. ההון העצום, מציין המגזין, נובע ממוזיקה בלבד. בניגוד לזמרות מצליחות אחרות כמו ליידי גאגא, ריהאנה או טיילור סוויפט, אדל לא שיתפה פעולה עד כה עם שום מותג. אבל יש מקום להניח שתמונת השער שלה באל עשויה בהחלט להוביל לעסקת ייצוג מותג אופנה או יופי כלשהי. וכל זה רק בגיל 24.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully