וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת אופנה של מוגלר תתקיים בתל אביב

14.4.2013 / 13:50

במסגרת מסיבת השקת הבושם החדש של המעושרת ניקול ראידמן, יציג בית האופנה הצרפתי מוגלר תצוגה של פריטים איקוניים. במקום ניקולה פורמיקטי, ייצג את מוגלר מעצב קו הנשים

במסגרת השקת בושם חדש על שמה, "המעושרת" ניקול ראידמן עורכת פסטיבל נוצץ ובמרכזו תצוגה של בית האופנה צרפתי מוגלר בתל אביב. בתצוגה לא ייראו פריטי ביגוד עונתיים, אלא מגוון דגמים ייחודיים של אשר נראו בעבר על ידועניות ומגלמים את מהות הסגנון של בית האופנה הצרפתי. התצוגה תתקיים בפני קהל מוזמנים בגני התערוכה ב- 23 אפריל.

למרות שבמקור תוכנן לייצג את בית האופנה ניקולה פורמיקטי, סטייליסט העל שמונה למנהל האמנותי של הבית לפני כשנתיים, הרי שבעקבות עזיבתו את מוגלר לטובת דיזל בשבוע שעבר יגיעו לטובת האירוע נציגים אחרים. בין היתר - ג'ואל פליקס, נשיא "קבוצת בשמי קלרינס" המחזיקה בבעלותה את מוגלר; מנכ"ל החברה חואן פנואלה; מעצב קו הנשים סבסטיאן פאיין; המנהלת המסחרית אן-מרי טאלק; ומנהל התקשורת אדם אלבן.

ניקול ראידמן מסרה: "אני מאושרת וגאה להביא לראשונה לישראל תצוגת אופנה של המותג, שתציג את הוויז'ן הייחודי שלו לאורך כל שנות פעילותו. התצוגה תתקיים במסגרת אירוע השקת הבושם שלי, חלום נוסף, ממש כמו התצוגה של מוגלר, שאני מגשימה".

את האירוע תנחה גלית גוטמן, והוא יכלול הופעות של זמר הפופ הרוסי פיליפ קריקורוב והזמרת אישתר אלבינה.

דוגמניות התצוגה והמנחה יאופרו על ידי צוות מאפרי מותג האיפור מאק.

ליידי גאגא עם ניקולה פורמיקטי (משמאל) וסבסטיין פאיין בתצוגת מוגלר, סתיו/חורף 2011/12, מרץ 2011, פריז. Francois Durand, GettyImages
זה שנשאר וזה שעוזב. ליידי גאגא בתצוגת חורף 2011-12 של מוגלר בפריז עם ניקולה פורמיקטי/GettyImages, Francois Durand
ביונסה מופיעה בביגוד של מוגלר, יפן, אוקטובר 2009. Koichi Kamoshida, GettyImages
ביונסה לובשת מוגלר בהופעה ביפן/GettyImages, Koichi Kamoshida

תיירי מוגלר, יליד שטרסבורג 1948, לשעבר רקדן בלט ומעצב חלונות ראווה בחנויות אופנה, הציג קולקציה ראשונה בעיצובו ב- 1971. כבר מתחילת דרכו בלט בסגנון מודרניסטי-אוונגרדי שהתאפיין בקווים חדים, גזרות גבריות, סילואטות גיאומטריות מפוסלות, שרוולים מלאים, מותניים צרים, כתפיים מודגשו וצווארונים מחודדים. נשים נראו בעבודותיו כגיבורות קומיקס דומיננטיות. בזכות הצללית החדשה שיצר והפניית גב מוחלטת לסגנונות עבר, הוא כונה "נביא הפוטוריזם". בית האופנה השיק במהלך השנים מספר בשמים, כשהבולט והידוע בהם הוא "אנג'ל" - בושם כחול המבוסס על ניחוחות שוקולד ופצ'ולי. בקמפיין הבושם כיכבה עם השקתו ב-1992 דוגמנית העל ג'רי הול.

ב-2002 מוגלר החל לעסוק פחות בעיצוב אופנה והפוקוס המקצועי שלו עבר לטובת בישום, צילום ובימוי. הוא גם עיצב תלבושות מחוץ לבית האופנה הנושא את שמו ושיתף פעולה עם להקת הקרקס "סירק-דה-סוליי" וכוכבים נוספים. כאמור, ניקולה פורמיקטי, אחד הסטייליסטים הידועים בעולם, אשר הובא לפני כשנתיים לחידוש תחום האופנה במוגלר, עזב בתחילת החודש לטובת עיסוקו החדש כמנהל הקריאייטיבי בדיזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מעצב האופנה טיירי מוגלר והדוגמנית ג'רי הול בטקס פרסי המוזיקה של Vh1, ניו יורק, 3 דצמבר 1995. Paul Hurschmann, AP
כיכבה בקמפיין "אנג'ל". טיירי מוגלר והדוגמנית ג'רי הול בטקס פרסי Vh1 ניו יורק, דצמבר 1995/AP, Paul Hurschmann
  • עוד באותו נושא:
  • מוגלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully