וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבעוט על השטיח האדום: טקס פרסי הקולנוע של MTV

15.4.2013 / 10:15

השטיח האדום של טקס פרסי הקולנוע של MTV אמנם נעדר זוהר הוליוודי אמיתי, אבל בכל זאת רשם כמה הבלחות של סטייל יוצא דופן. מי הפגינה טעם מקורי ומי העזה להגיע בזארה?

קאשה

אם הייתה מתלבשת אחת שבלטה על השטיח האדום של טקס פרסי הקולנוע של MTV, שהתקיים אמש (ראשון) בלוס אנג'לס, זו הייתה קאשה. הזמרת בחרה במכנסי תחרה לבנה, חולצת הדפס פרחים לבנה ולבנדר, ווסט ארוך, כובע סן-לורני שחור מקושט בפרח יחיד, ציפורניים ורודות, שפתי בורגונדי ועיניים מעושנות - ילדת פרחים במפגש עם ראשון עם פאנק, שהורכב כולו מפריטי וינטג'.

סלינה גומז

בשמלה מוזהבת של ג'וליאן מקדונלד שחשפה רגליים שזופות ועקבי פלטפורמה פיפ טואו תואמים, סלינה גומז הייתה מבין המתלבשות הטובות אתמול. שרוולים ארוכים של השמלה איזנו את גזרת המיני האקסטרימי וצמה בסגנון תקופתי הוסיפה ממד רומנטי. מבריק ולא מתאמץ.

היילי וויליאמס

סולנית פראמור בחרה לטקס אתמול זארה וטופשופ. זאת לא טעות. הזמרת המוכשרת הלכה על אופנה שהמעריצים הכי צעירים שלה יכולים לקנות מדמי הכיס שלהם. אוברול שחור של זארה שולב עם חולצת פסי שחור לבן של טופשופ ושיער חצי כתום חצי ורוד השלים מראה מקורי.

קלואי גרייס מורטז

כוכבת העיבוד החדש של "קארי" הלכה על שילוב אופנת המונים עם אופנת על. החולצה שלא ממש נראית מלבד הצווארון המציץ היא של טופשופ, בעוד ששמלת הטלאים היא מקולקציית קדם-סתיו 2013 של לואי ויטון. סנדלי העקב הם של ג'ימי צ'ו. חמוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קרלי קלוס

למרות שלאחרונה נשמעות הרבה ביקורות על התספורת שלה, קרלי קלוס לא נראתה מודאגת. בחצאית עיפרון משוסעת וחולצת-גופייה החושפת בטן שטוחה של המותג הצעיר קושני-א-אוקס, דוגמנית העל הציגה מושלמות מינימליסטית.

קיילי ג'נר

האם האחות הקטנה של קים תיאמה עם אחותה מראה לבן קונטרסטי או שהיא דווקא רצתה להתאים ללוק של קרלי קלוס? אין לדעת. אבל התוצאה בהחלט מרשימה. לא ביגוד טינאייג'רי מבולבל ומוזר, אלא חצאית עיפרון אלגנטית וחולצת-גופיית כתפיות ספגטי צמודה, כשעקבי ניוד השלימו מראה בוגר ומפתיע.

אמה ווטסון

בשמלת מיני בוהקת של מקסין סימונס, אמה ווטסון הציגה לא בפעם הראשונה מקוריות וטעם מצוין. השמלה בעיצוב ייחודי וגווני שנהב, תכלת ושחור יותר מהתאימה לגזרתה וגוון עורה של השחקנית הצעירה. התוצאה - אחד המראות המקסימים על השטיח האדום אתמול.

קרי וושינגטון

כוכבת "ג'אנגו ללא מעצורים", הידועה בהבנה עמוקה באופנת על וטעם קוקטי, לא איכזבה גם אתמול. בשמלת מיני שחורה עם חצאית-שובל בצהוב מנגו של מייקל קורס, היא הציגה שילוב של אלגנטיות המאפייינת אתה עם האדג' הנדרש בכל טקס פרסים של MTV.

זואי סלדנה

החצאית הפרחונית באורך הרצפה עם מעין טלאי תחרה שחורה ענק ושסע ארוך במיוחד של זואי סלדנה הייתה פריט בלתי רגיל, שאוזן עם חולצת טי שחורה פשוטה. התוצאה - מעניינת, אם כי לא הורסת. אבל בכל זאת היא עדיין אחת השחקניות הכי יפות בהוליווד היום.

סנוקי

הרבה שיער והרבה בלינג. כך ניתן לסכם את המראה של כוכבת הריאלטי אתמול. ניקול פוליצי, הידועה יותר כ"סנוקי", הייתה צריכה ללכת על שמלת מיני צמודה או בגזרת A שהייתה מחמיאה יותר לגזרה הרזה-חדשה שלה. ואם כבר תוספות שיער - רצוי היה ללכת על משהו במראה טבעי יותר. כל זה היה מונע את המראה המלאכותי שלה אתמול.

קים קרדשיאן

ההריונית המפורסמת קנתה שמלת הריון. מי שנהגה עד כה להתאמץ להידחס לשמלות הרגילות שלה, הבינה שבטן תופחת ראויה לאופנת הריון רשמית ולבשה שמלת מיני שחורה צמודה עם שרוולי פרפר שקופים. נותר רק לתהות אם קנייה ווסט, פשיוניסט ידוע והאבא של ההריון הזה, אחראי על המראה הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully