וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן לקרואה יעצב עבור בית סיקאפרלי?

לירוי שופן

17.4.2013 / 18:06

מקורות גורסים כי המעצב הצרפתי כריסטיאן לקרואה, שפרש מבית האופנה הנושא את שמו לפני כשלוש שנים, התבקש לעצב קולקציית קפסולה עבור בית אלזה סקיאפרלי

תחייה כפולה בעולם האופנה. לפני כשנה נודע כי בית האופנה מיתי של אלזה סקיאפרלי, שהוקם בשנות ה-30 של המאה הקודמת בפריז וסגר את שעריו כעשרים שנים לאחר מכן, יושק מחדש על ידי דיאגו דלה ולה, המחזיק בין היתר במותג מוצרי העור האיטלקי TOD'S. כעת נרשמת התפתחות משמעותית בתהליך. על פי ידיעה שפרסם הבוקר יומון האופנה WWD.COM, מעצב האופנה הצרפתי כריסטיאן לקרואה, שפרש לפני כשלוש שנים מבית האופנה הנושא את שמו לאחר פרשה של פשיטת רגל, התבקש להציג בחודש יולי הקרוב קולקציית קפסולה עבור בית האופנה סקיאפרלי במסגרת שבוע אופנת התפירה העילית בעיר האורות. אופי שיתוף הפעולה בין הצדדים עדיין לא ידוע.

אלזה סקיאפרלי, שנולדה בסוף המאה ה-19 באיטליה, נחשבה כאחת המעצבות הפרועות של פריז ונודעה בקרבתה אל הזרמים הסוריאליסטיים של האמנות. היא שיתפה פעולה עם אמנים מתחומים שונים, בין היתר סלבדור דאלי. אחד ההישגים הגדולים שלה היה נעוץ בפיתוח של צללית מרופדת כתפיים ומוגזמת, שהפכה מאז לאחד הרעיונות המצוטטים ביותר בעולם האופנה.

כריסטיאן לקרואה בתצוגת ההוט קוטור בפריז – חורף 2010. JACQUES BRINON, AP
חורף 2010 של כריסטיאן לקרואה/AP, JACQUES BRINON

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully