וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיל'ס: חנות ראשונה בארץ למותג הטיפוח האמריקאי

21.4.2013 / 15:38

מותג הקוסמטיקה האמריקאי המציע טיפוח על בסיס טבעי פותח חנות בת"א ומזמין אתכם לקחת חלק בשיווק הייחודי שלו - במקום פרסומות, דוגמיות חינם לכולם, אם קונים או לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקדשה בכתב ידו לסבון גוף אורגני שהכנסות מכירותיו נמסרו לצדקה. בראד פיט וסבון אלוורה של קיל'ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיל'ס (Kieh'ls), מותג קוסמטיקה אמריקאי המתמחה בטיפוח עור, גוף ושיער, אשר נוסד ב-1851 בניו יורק על ידי רוקח בשם ג'ון קיל (John Kiel) כבית מרקחת, פתח ביום חמישי האחרון סניף ראשון בארץ.

הסניף בקניון אביב, תל אביב, מציע בדומה לשאר חנויות קיל'ס בעולם כ-160 מוצרים, כולל לגברים ולתינוקות. ההיצע לגברים גדול במיוחד באופן מסורתי. כ-30% עד 40% מלקוחות החברה הם גברים.

בית מרקחת קיל'ס המקורי נרכש ב-1821 על ידי אירווינג מורס, מהגר יהודי-רוסי ומתמחה לשעבר, אשר פיתח רבים ממוצרי הדגל של המותג המשווקים עד היום. בנו, אהרון מורס, רוקח גם הוא, הפך את קיל'ס למותג בינלאומי עם מאות עמדות מכירה בחנויות כל בו ברחבי העולם. בשנת 2000 נרכש מותג קיל'ס על ידי קבוצת לוריאל והתרחב עוד יותר, ומאז מפעיל כ-240 חנויות עצמאיות בעולם (בנוסף לעמדות המכירה).

עיצוב החנות, בגודל של כ-40 מ"ר, תואם את עיצוב החנויות בחו"ל ומערב סגנון בית מרקחת מהמאה ה-19 עם אלמנטים מודרניים. שלד אדם מלאכותי המכונה מיסטר בונס המצוי הכל חנויות קיל'ס בעולם נמצא גם פה, כמו גם אופנוע מדגם הארלי דיווידסון - מחווה לתחביב ידוע של אהרון מורס.

השירות ניתן על ידי צוות שהוכשר במיוחד בכל הנוגע למגוון המוצרים ולפילוסופיית השיווק המבוססת על קונספט חלוקת הדוגמיות לכל מבקר בחנות ('Try before you buy'). הקונספט היוצא דופן הזה מאפיין את קילס מאז ייסודה; על פי הנמסר, החברה מחלקת קרוב לתשעה מיליון דוגמיות בשנה כשהתקציב לכך בא על חשבון קמפיינים פרסומיים. החברה פשוט כמעט ולא מפרסמת את מוצריה. מיעוט המודעות השונות של החברה עד כה נעשו על בסיס שיתוף פעולה עם ידוענים שהתנדבו במסגרת הפרוייקט המתמשך 'קילס נותנים' (Kiehl's Gives), יוזמה פילנתרופית בינלאומית למען מחקר איידס, בריאות ילדים ואיכות סביבה.

הסניף המקומי יתמקד ככל הנראה בפעילות צדקה למען ילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וליאן מור בקמפיין התנדבותי למען קידום פעילויות הצדקה של קילס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2008 הושק סבון גוף אלוורה (Aloe Vera Biodegradable Liquid Body Cleanser) בבקבוק מתכלה כשההכנסות ממכירתו מוקדשות מאז לארגון 'JPF אקו סיסטמס' הפועל למען סביבה אקולוגית. פיט לא הצטלם למודעות ונשאר מאחורי הקלעים, אבל תרם הקדשה בכתב ידו שהודפסה על מדבקת הבקבוק.

ב-2011, במלאת 160 שנה למותג, הושק קמפיין עם השחקנית ג'וליאן מור, הראפר פארל וויליאמס ולהקת הפופ סיזר סיסטרס למען קידום פעילויות הצדקה של המותג.

מוצרי קיל'ס הם טבעיים ומושקע בהם, על פי הנמסר מטעם החברה, פי 3 או 4 יותר זמן, ביחס לחברות אחרות.

עד היום, מוצרים ותיקים כמו Blue Astringent, קרם צמחים מ-1964 לעור שמנוני, Creme de Corps, קרם גוף פופולארי למעלה מ-4 עשורים ומועשר בחלב וסויה, ו-Original Musk Oil, שמן מוסק מרוכז משנות ה-20, ממשיכים להיות מבוקשים.

חנות הדגל המקורית של קיל'ס עדיין פעילה וממוקמת בשדרה ה-3 פינת רחוב 13 באיסט וילג'. היום היא נחשבת למוסד שכונתי ומוקד תיירותי.

קיל'ס, קניון אביב, תל אביב.
טווח מחירים: 40 שקלים ל-Balm שפתיים ועד ל-370 שקלים לסרום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרי טיפוח גוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמן קלנדולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרי פתרונות דרמטולוגיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרי בישום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרי טיפוח גברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרי טיפוח העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully