וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 9: כל מה ש- IT

25.4.2013 / 10:46

עיפרון עיניים צ'אנקי שיכול לעשות אלף פעולות, איפור שמנצח כל בוקר עייף, ז'קט של המעצב הגברים הלוהט באיטליה ומופע מחול מסוגנן - תיקיית המועדפים החמים של וואלה! אופנה

גרדה גלזר, כתבת-עורכת וואלה! אוכל

שיטוט בחנויות של ספורה (Sephora) מספק חוויה שהיא לא פחות ממענגת. בין מגוון חברות הקוסמטיקה הקורצות נחמד במיוחד לפשפש בדוגמיות מותג הבית של ספורה, שמפתיע לטובה במחיריו הנמוכים ובאיכות טובה. בין אם אתם בחנות של ממש או מקוונת, אחד מכלי האיפור השימושיים ביותר בנמצא הוא הג'מבו ליינר של המותג, המספק לא פחות מחוויה פוקחת עיניים: הוא יכול לשמש כעיפרון עיניים, כאייליינר וגם כצללית בעזרת טשטוש קל. בניגוד למכחול האייליינר שדורש מיומנויות שרטוט ומחיקות אינספור – במקרה הזה שרטוט אגרסיבי של שתי ידיים שמאליות עובר בשלום עם העיפרון השמנמן והוורסטילי. הוא עמיד ללחות ולמים (אם כי לא שורד 12 שעות ככתוב), אך כדאי להוסיף לפק"ל האיפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שרטוט אגרסיבי של שתי ידיים שמאליות עובר בשלום עם העיפרון השמנמן והוורסטילי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

אם צריך להמר על שם אחד חדש יחסית שעתיד לכבוש את עולם אופנת הגברים, הרי שצריך לנקוב בשמו של אנדראה פומפיליו. המעצב האיטלקי, שזכה בשנה שעברה בתחרות Who's next של התערוכה המוערכת Pitti בפירנצה, מתחיל לבסס לעצמו שם של מעצב משמעותי, שמצליח לגשר בין שלוש גישות – אופנה מתקדמת, טעם צעיר ורענן וקונספטואליות מדודה. מתוך קולקציית הקיץ שלו, שמושפעת מחיבורים בין חומרים שונים ומאופיינת במראה עירוני נינוח, אפשר לשלוף את ז'קט הג'ינס הזה כמייצג. השרוולים הקונטרסטים, הרוכסן שקורץ למעילי טייסים והפשטות הנעימה לעין, מצביעים על קול גדול בזרם האופנה הלבישה.

355 אירו. אפשר להשיג כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שם אחד חדש יחסית שעתיד לכבוש את עולם אופנת הגברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה

כשהייתי בת 4 חלמתי להיות רקדנית. מקורי, אני יודעת. שנה לאחר מכן, בגיל 5 אמא שלי רשמה אותי לחוג מחול. עד גיל 17 זה היה הדבר היחידי שעניין אותי פחות או יותר. כרקדנית בדימוס, ובתור חובבת מחול מושבעת בהווה, מביך להודות כי הפעם הראשונה בה התוודעתי מקרוב לענבל פינטו ואבשלום פולק הייתה רק לפני קצת יותר משנה. היצירה הראשונה בה יצא לי לצפות הייתה המופע "בומביקס מורי" - ערב רב של דימויי אובדנים שונים בדמותן של תולעי משי אנושיות. היצירה השנייה אליה יצא לי להיחשף היא "ראשס" - אחת היצירות הכי מעוררות רגש אי פעם. מבלי להגזים, אפשר לסכם את שני האיוונטים הללו כשישים וקצת דקות של חוויה חוץ גופית כל אחת. כעת, לאחר ששבו מסיבוב הופעות בנורווגיה, להקת המחול של פינטו ופולק נוחתת במרכז סוזן דלל בתל אביב עם "אויסטר" - מופע מחול בן 14 שנים שכולו על ציר החיפושים של אושר וגאולה. הלהקה עצמה מציינת כבר 23 שנות קיום בועט ומקורי, היא מופיעה בארץ והעולם, ובגדול אפשר לומר כי יצרה לעצמה שם נרדף ליופי עילאי ומקוריות צרופה. זוג היוצרים ניחנו ביכולת לרקוח עולם של דימויים יפיפיים, רגשות עמוקים ויחסים מורכבים והכל באמצעות שפת הגוף. הסגנון הסוריאליסטי של הלהקה נע בין מחול מודרני לתיאטרון. בקיצור, גם מי שאינו נמנה על קהל אוהבי המחול יוכל למצוא את עצמו מתאהב.

אויסטר - מרכז סוזן דלל, תל אביב. ה-ו, 2-3 במאי, 120-140 שקלים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת, וואלה! אופנה

עיניים מודגשות בגוון חום אמצעי, צללית ניוד מאט, לחיים בוורוד טבעי, מייק אפ קליל בגוון טבעי, פודרה ריחנית שקופה, שפתון ורדרד, מסקרה דרמתית שחורה וגבות מעוצבות ומלאות - זהו במרבית המקרים האיפור שאני אוהבת בבוקר. יחד עם קפה. וזה תמיד עובד. הבעיה - עיפרון עיניים שאינו נמרח ועיפרון גבות שלא יוצר מראה מלאכותי ועשוי מדי הם לא דברים שאני מצליחה למצוא בקלות. בעיפרון הגבות החדש של מאק, המכונה "ולוקס בראו ליינר", נמצא פתרון. אמנם לא מושלם, אבל קרוב. העיפרון שלי, בגוון "דיפ דארק ברונט", מצטיין בשקיפות במידה טובה, קל למריחה, מתחדד בקלות וממלא עבורי בהצלחה תפקיד כפול - גם כעיפרון גבות לעיצוב טבעי עם גימור מאט וגם כעיפרון עיניים שמצליח להישאר במקום למספר שעות. לא שלא נדרשים חידוש ותיקון במהלך היום, אבל בעיית ההתאיידות-היעלמות-הימרחות כמעט ולא קיימת פה. המברשת בקצה כמובן משמשת לסירוק הגבות וגם קצת לעיגול הריסים כלפי מעלה.

109 שקלים בחנויות רשת מאק - MAC

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ממלא בהצלחה תפקיד כפול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully