וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש מאי

1.5.2013 / 14:21

אמנם לחודש מאי אין את הכבוד השמור לחודשי סוף העונה המסורתיים, אבל בכל זאת אפשר למצוא בו מבצעים מעניינים - 50% הנחה על פריט שני בגולברי ו-1+1 ברשת ג'אמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
50% הנחה על הפריט השני ברשת גולברי/מערכת וואלה, צילום מסך

רנואר יוצאת במבצע אמצע-עונה ומעניקה 50% הנחה על הפריט השני. עד 5 במאי.

רשת קרייזי ליין יוצאת במבצע אביב של 20% הנחה על הפריט הראשון ו-30% הנחה ברכישת שני פריטים ומעלה. עד 8 במאי.

רשת גולברי יוצאת במבצע של 50% הנחה בקניית הפריט השני ממגוון פריטי קולקציית הקיץ שבמבצע. עד 21 במאי.

מבצע 1+1 מתנה ברשת ג'אמפ. בנוסף, מגוון שמלות ב-99 שקלים בלבד. עד ה-10 במאי.

שני זוגות נעליים החל מ-99 שקלים ברשת נעלי טו גו. עד סוף חודש מאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שעונים בעיצוב ג'רמי סקוט לשעוני סווטש ב-279 שקלים במקום 349 שקלים/מערכת וואלה, צילום מסך

באווירת עונת החתונות המתקרבת מציעים בבוטיק אברהם עד 30% הנחה על קולקציות נעלי הנשים של מותגי היוקרה ברונו מאגלי ואלברטו גוארדיני. טווח מחירים לפני הנחה: 1,500-2,800 שקלים. החל מהיום (רביעי) ועד ה-10 במאי. ה' באייר 26, תל אביב.

מותג השעונים השוויצרי סווטש יקיים בהמשך החודש אירוע מכירה של דגמים בודדים לימיטד אדישן של אמנים ומעצבים, ביניהם המעצב האמריקאי ג'רמי סקוט, המוזיקאי מובי ונוספים. השעונים ימכרו בטווח מחירים של 229-1,600 שקלים. המכירה תתקיים בראשון-שני, 9-10 במאי בקניון עזריאלי תל אביב.

לקראת עונת החתונות מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס מציע מגוון חזיות ב-99 שקלים בלבד. עד סוף חודש מאי.

לקראת שבועות, המעצב יוריני פותח את הסטודיו למכירה לבנה בסטודיו יויו32. כל תכשיטי המעצב והאקססוריז הלבנים מוצעים ב-25% הנחה, החל מהיום ועד ה-14 במאי. טווח מחירים לפני הנחה: 100-1,200 שקלים. לבנדה 34, תל אביב. בתיאום מראש: 6810914-03.

בוטיק ורנר משיק חנות פופ-אפ לשבועיים בלבד, ובה יציג את קולקציית הקיץ של בית האופנה הצרפתי קנזו לצד מותגי האופנה הבינלאומיים שנמכרים בבוטיק: אקנה, מרג'יאלה, אופנינג סרמוני, מיין ונוספים. בנוסף, צלם האופנה דודי חסון מתארח בתערוכת צילומים אקסקלוסיבית. שדרות רוטשילד 69, תל אביב. עד ה-15 במאי.

מותג האופנה הוגו בוס מעניק תיק או חולצה בשווי 749 שקלים במתנה ברכישת שעון של המותג מעל 2,000 שקלים. עד ה-10 במאי. תקף ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מכנסי ברמודה לגברים ב 59.99 שקלים ברשת תמנון. שי יחזקאל
מכנסי ברמודה לגברים ב-59.9 שקלים ברשת תמנון/שי יחזקאל

רשת הגברים פולגת יוצאת במבצע קיצי ומעניקה 50% הנחה על החולצה השנייה. עד סוף חודש מאי.

רשת תמנון יוצאת במבצע על מכנסי ברמודה לגברים שנמכרים כעת ב-59.9 שקלים בלבד. עד 12 במאי.

לקראת שבועות רשת אריסטו שמט מעניקה 50% הנחה על פריט שני ו-20% הנחה נוספים על כל הפריטים הלבנים. החל מראשון הקרוב ועד ה-14 במאי.

רשת האופנה והאקססוריז טופ טן יוצאת במבצע של 50% הנחה על הפריט השני. עד 31 במאי.

לי קופר יוצאת במבצע על קולקציית הג'ינסים הצבעוניים לגברים ולנשים ומציעה אותם כעת ב-119.9 שקלים בלבד. בנוסף, קולקציית הלימיטד אדישן של להקת דפש מוד נמכרת בכעת ב-69.9 שקלים בלבד. עד גמר המלאי.

פריט שלישי במתנה ברשת עונות. עד גמר המלאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חולצה שנייה של פולגת ב-50% הנחה/מערכת וואלה, צילום מסך

חנויות בידארט יוצאות במבצע של 30% הנחה על תיקי המותג HADAKI לקראת עונת הנסיעות. התיקים נמכרים כעת בטווח מחירים של 203-350 שקלים. אשתורי הפרחי 26, תל אביב; אוסישקין 49, רמת השרון. עד ה-17 במאי.

רשת תכשיטי רויאלטי יוצאת במבצע, במסגרתו קונים טבעת אירוסין ומקבלים טבעת נישואין במתנה. עד סוף חודש מאי.

רשת תכשיטי מילר מציעה לציבור הרחב להביא שעונים ישנים מכל סוג ולקבל בתמורה זיכוי עד 2,500 שקלים לרכישת שעון מהקולקציות החדשות שברשת. השעונים הישנים יתרמו לעמותת פתחון לב. עד סוף חודש מאי.

פרויקט "מעבירות קיץ 2013" של קום איל פו יוצא לדרך. בית האופנה מזמין את לקוחותיו להביא בגדים ישנים במצב טוב של קום איל פו, ובתמורה לקבל שובר על סך 150 שקלים לרכישת פריט מהעונה החדשה. הפריטים יוצעו למכירה ביריד יד שנייה חגיגי, אשר כל הכנסותיו יוקדשו להקמת הקואופרטיב הראשון לעבודות ניקיון. השוברים ניתנים למימוש עד סוף חודש מאי.

רשת המשביר לצרכן משיקה את חנות הקונספט "פריטי וומן" זמנית לשלושה ימים בלבד. בין האטרקציות בחנות: תצוגות אופנה של מעצבים ומותגים מקומיים נבחרים, שירותי סטיילינג של הסטייליסטית דורין אטיאס, טיפולי פנים, מניקור ועוד. החנות תפעל בהאנגר 11, נמל תל אביב, החל מהיום (רביעי) ועד שישי, 3 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully