וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג התיקים LONGCHAMP פותח חנות בישראל

אדר ריכטר

1.5.2013 / 19:17

מותג התיקים הצרפתי Longchamp, שידוע בזכות דגם של תיק מתקפל, יפתח בחודש יולי חנות מותג בקניון רמת אביב. ימכרו במקום - תיקים, אביזרים ומעט בגדים

מותג האקססוריז הצרפתי לונגשאמפ LONGCHAMP (מבוטא 'לונשו') יפתח חנות קונספט ראשונה בישראל בקניון רמת אביב. המותג מוכר בעולם בעיקר בזכות פריט הדגל שלו le pliage – תיק "ניילון" קל לקיפול העשוי משילוב של PVC וקנבס, בעל ידיות עור. בהקמת החנות שתיפתח בחודש יולי, יושקעו כ-3 מיליון דולר והיא תתפרש על כ-70 מ"ר, בסמוך לסניף לואי ויטון העתיד להיפתח בקרוב במקום.

בכך תצטרף החנות החדשה בישראל ל-1,800 נקודות מכירה של המותג הממוקמות בלמעלה מ-100 מדינות בעולם.

המותג הוקם ב-1948 על ידי ז'אן קסגריאן Jean Cassegrain שירש חנות טבק והחליט לכסות את מקטרות בעור, והפך עם הזמן לסמל יוקרה של אביזרים אחרים מעור, בעיקר תיקים. לאחרונה יצאה מהדורת עור גם לדגם ה-le pliage הידוע, הנחשב לרב מכר מאז שנות ה-90.

הדגם הקלאסי של le pliage מגיע במגוון צבעים חלקים, אך במהלך הזמן הושקו גם מהדורות מיוחדות. זה מספר שנים שמתקיים שיתוף פעולה עם המעצב האמריקאי ג'רמי סקוט, שסגנון האוונגרד שלו רחוק מהלוק השמרני של סדרת le pliage. בין היתר, המעצב האמריקאי יצר תיק בצורת כרטיס אשראי (כולל דוגמה של פס מגנטי מאחור וחתימת ענק של סקוט). מקולקציית 2013 שעיצב סקוט למותג בולט בעיקר הדגם האקסצנטרי שמגיע בצבע זהוב, וכולל רקע חברבורות וסימן שטר דולר אמריקאי.

החנות החדשה בישראל תציע תיקים, מזוודות ומעט בגדים וכן את עיצוביו של סקוט, בטווח מחירים הנע בין 250-6,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברבורות וסימן הדולר. תיק מסדרת le pliage בעיצוב ג'רמי סקוט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם המזוהה ביותר עם LONGCHAMP . תיק le pliage קלאסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully