וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה לכלות: מתכוננים לאירוע הגדול

נועה רוזין

2.5.2013 / 17:32

מה הכלה הישראלית רוצה, מה דעתם על שמלות קצפת ומה הם מתכוננים להציג? מעצבי האופנה שיקחו חלק בשבוע האופנה לכלות 2013 מתראיינים רגע לפני האירוע הגדול

צילום: דייב שחר; עריכה: בת גולן

שבוע האופנה לכלות בתל אביב ייפתח ביום שני הקרוב (6 באפריל) ויחשוף את הקולקציות החדשות של מעצבי שמלות הכלה הבולטים בשוק המקומי.

הארוע יימשך יומיים ויכלול תצוגות אופנה של השמות הבולטים בתעשיית שמלות הכלה והערב, ביניהם דני מזרחי, יוסף, גדי אלימלך, ליהי הוד, אפרת קליג, מירה צבילינגר, רונן פארצ'ה, ארז עובדיה ויעקב דוק. המבקרים בארוע יוכלו לפגוש את המעצבים ולבקר במתחמי מאפרים, מעצבי שיער ומעצבי תכשיטים ואקססוריז.

במסגרת ההכנות לתצוגות האופנה סיפרה ליאל יוסיפון על המותג פפיליו, אותו היא מייבאת מבלרוס. שמלות הכלה מעוצבות על ידי מעצבת איטלקיה, אך נתפרות במזרח אירופה, מה שמוזיל עלויות. סגנון השמלות הוא אירופאי-קלאסי ומתאים בעיקר לכלות שאוהביות קו נקי ופחות מקושט.

המעצב יעקב דוק, בעל עבר דתי, מנסה למצוא את הפשרה בין שמלות נועזות לשמרניות. מכיוון שהוא נע בין שני העולמות הללו, קרא לקולקציה שלו in between. הוא לא מתחבר לשמלות קצפת ולדעתו הכלה הישראלית מעדיפה משהו נוח, פרקטי וקליל, במיוחד בעונת הקיץ של החתונות.

המעצב רונן פארצ'ה, ששמלות בעיצובו השתתפו בפרסומת של חברת קארטייה העולמית לתכשיטים, חושב שהכלה הישראלית מחפשת שמלות עדינות, ארוכות שחובקות את הגוף ולא נראות תחפושתיות, ובקיצור - שמלת ערב לבנה.

אירוע שבוע האופנה לכלות של וואלה! מזל טוב יתקיים ב- 6-7 במאי, בהאנגר 11 בתל אביב. את האירוע ינהל אמנותית ויפיק מוטי רייף, שהיה אחראי בין היתר גם לשבוע האופנה "גינדי תל אביב". את עבודת עיצוב השיער והאיפור בשבוע האופנה יבצע מיקי בוגנים.

הפרטים המלאים על שבוע האופנה לכלות 2013

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully