וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 10: כל מה ש- IT

8.5.2013 / 16:59

תיקיית המועדפים של וואלה! אופנה חוגגת את ההופעה העשירית שלה עם המלצות לסרטון לוהט במיוחד, תיק סקסי שיכול לשמש את שני המינים ועוגת גבינה שהיא גם טעימה וגם יפה

יח"צ - חד פעמי

אדר ריכטר, מנהלת ערוצי הלייף סטייל בוואלה!

הדוגמנית האיטלקיה קנדלה נובמבר רצה בסמטאותיה הצרים של ונציה ואני אחריה. העובדה שהיא נועלת לואי ויטון ואילו ואני מתנשפת מאחוריה בכפכפי אצבע לא מפריעה לי להתעלף מכל היופי הזה – בית האופנה הצרפתי משיק סרטון חדש לרגל פתיחת חנות חדשה בוונציה, והוא כולו מעורר השראה לאמץ חיים יפים יותר.

החנות נפתחה לפני כשבועיים במבנה ששימש כבית הקולנוע הראשון של העיר ב-1936, ואל סף דלתה מגיעים בסוף הסרטון. בסרטון, אגב, מומלץ לצפות פעמיים. בפעם השנייה שאתם מריצים אותו, עצמו את העיניים, תנו קצב ברגליים, ודמיינו שאתם ממריאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו מייקאפ. קרם הגנה 40 SPF של קליניק לפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיה אשר, כתבת וואלה! אופנה

האקלים בארץ מחייב אותנו להימרח בקרם הגנה. משום מה יש נטייה לחשוב שאם אנחנו לא חושפים את גופינו בשמש הקופחת בים או בבריכה, אנחנו לא באמת משתזפים. כמובן שזה מופרך והשמש הישראלית תזהה את עור הגוף החשוף גם בהליכה על הטיילת. כשמדובר על עור הפנים, צריך להיזהר מהשמש עוד יותר היות והנזק שהיא גורמת לעור הוא קשה עד לבלתי הפיך- כתמים, נמשים וכוויות. לכן חשוב למרוח את הפנים בקרם הגנה, אפילו בחורף.

בתור לבנבנה עם נזקי שמש מן העבר, ההמלצה שלי היא קרם ההגנה לפנים של קליניק. ניסיתי אין ספור קרמים ואף אחד לא הרגיש נעים וטבעי כמוהו. אם יש משהו שממש קשה לי לשאת זה קרם הגנה לפנים עם ריח שמזכיר לי בריכה. הקרם של קליניק מריח כמו קרם לחות ונמרח בקלות על הפנים מבלי להשאיר גושים. יתרון נוסף, הוא הצבע. לא עוד קרם בטון לבן ההופך את הפנים לפני גיישה, אלא קרם בצבע גוף, שנראה כמו מייקאפ, אך למעשה אינו צובע את הפנים. מקדם ההגנה שלו הוא גבוה -40 spf, והוא אכן מגן על עור הפנים מפני השמש.

99 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממכרת בטעמיה החמצמצים-מתוקים. ניו יורק צ'יז קייק של קונדיטוריית ביסקוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרדה גלזר, כתבת-עורכת, וואלה! אוכל

טעימת עוגות גבינה היא לא עניין פשוט. לא ברור מי סובל יותר – הגזרה, הקיבה או החיך שמתמלא בטעמי לוואי שמנתיים שגם שום ובצל לא מצליחים לסלק. אבל, פעם בעשרות עוגות, מגיעה האחת ששווה את הייסורים. הפטיסרי הצרפתי "ביסקוטי" אחראי לעוגה כזאת, שלטעמי היא התוצר הכי מוצלח שלהם השנה - ניו יורק צ'יז קייק, עוגת גבינה ניו יורקית תמירה בציפוי שמנת מתוקה מפנקת. העוגה מרובת השכבות ממכרת בטעמיה החמצמצים-מתוקים אשר בשיתוף פעולה מלא עם גבינה איכותית, יוצרים ביחד שלמות. מעל הכל אף מתנוססים עיגולים צבעוניים שמשלימים את הלוק.

90 שקלים לעוגה בקוטר 20 סנטימטרים; 144 שקלים לעוגה בקוטר 26 סנטימטרים.

קונדיטוריית ביסקוטי:
הירקון 67 א.ת. בני ברק. טל' 03-5704015/8

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רלוונטיות תמידית ותוספת של מגע מעצבים. תיק "31 שעות" של פיליפ לים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

עם תפוצה הולכת ומתרחבת באירופה, ונוכחות קבועה בשבוע האופנה של ניו יורק, פיליפ לים הוא כבר לא רק המעצב ממנהטן שיודע לעשות בגדי קז'ואל עם קריצה. היום כבר אפשר לומר שהוא אחד הנציגים החשובים של הגל החדש של מעצבי האופנה, שעם כל עונה מוכיח שהוא מעז להמשיך ולהתפתח ולהציג זווית ראייה מסחרית פחות ואופנתית יותר. עם זאת, הוא אחראי גם לכמה קלאסיקות עירוניות מנצחות, כמו התיק המכונה "31 שעות". יש בו את הטוב מכל העולמות – צללית מרובעת שנוח לאכסן בה עבודת יום, קווים נקיים המבטיחים רלוונטיות תמידית, ותוספת של מגע מעצבים, שבאה לידי ביטוי בטריק המעטפה. עובד עבור גברים, לפחות כפי שמתאים לנשים.

750 דולר. להשיג כאן. יש משלוחים לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף שהוא גם אמנות. צעיפי קולאז' מפרחים אמיתיים של תמר ברניצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה

תעשיית האופנה היא תעשייה שמבוססת על טקסטיל, אבל אלו שמקבלים תמיד את הספוטלייט הם מעצבי האופנה. לעומת זאת מעצבי הטקסטיל שיוצרים את הבדים לא זוכים להכרה בפני עצמם. תמר ברניצקי היא מעצבת טקסטיל צעירה ומוכשרת במיוחד, בוגרת מחלקת עיצוב הטקסטיל של שנקר. היא מייצרת בדים מרהיבים מאפס, ותהליך העבודה שלה מרתק לא פחות מהתוצאה עצמה. ברזומה שלה שיתופי פעולה עם מעצבי ומותגי אופנה ישראלים מגוונים, כאשר הגדול שבהם הוא קום איל פו. עם זאת, הבייביז האמיתיים של ברניצקי הם צעיפי השיפון שהיא מעצבת.

הקולקציה הנוכחית מכונה "מסע פרחים", והיא מושתתת על קולאז'ים שיצרה המעצבת מפרחים אמיתיים וציורים פרי ידיה. את הצעיפים ניתן להשיג בחנויות מעצבים ומוזיאון, אך דווקא ביקור בסטודיו של ברניצקי במתחם גן החשמל מעצים את החוויה עוד יותר. מלבד מכונות הדפוס, בחלל העבודה הרחב מפוזרים עשרות ציורי אמנות שציירה והשראות שאספה במשך השנים, מה שיוצר אווירה של גלריה תעשייתית. בשביל לשמר את האינדיבידואליות, ברניצקי מקפידה לייצר מכל צעיף חמישה עותקים לכל היותר. בקיצור, צעיף שהוא אמנות וגם אמצעי הגנה מושלם מהקיפאון המשרדי.

טווח מחירים: 250 - 560 שקלים
לבונטין 2, קומה 4 מתחם גן החשמל, תל אביב; לתיאום ביקור בסטודיו: 054-4530510

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב הורס של פרסיליה פרסלי ואליזבת טיילור הצעירות. ג'סיקה פארה בתפקיד מייגן במד מן, עונה 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת, וואלה! אופנה

אחד האספקטים המרהיבים במד מן, סדרת המופת שעונתה השישית משודרת כעת בהוט, הוא האופנה. ג'ני בריינט, מלבישה טלוויזיונית, התגלתה בזכותה ככשרון על. העונה, מבין שלל דמויות גברים ונשים ועיסוק באופנת שנות ה-60, בולטת מעל כולם ג'סיקה פארה המגלמת את מייגן דרייפר.

את תפקידה כמזכירתו של דון, התחילה פארה בשמלות בנאליות חסרות ייחוד, אך בהדרגה היא הפכה לאייקון אופנה ומכתיבת סגנון. המראה שלה, שילוב הורס של פרסיליה פרסלי ואליזבת טיילור של אותם הימים, הוא מראה נשות התקופה המעודכנות אופנתית - שמלות מיני בגזרת A; נעלי עקב רבועים בגובה בינוני; מעילים ושמלות עם הדפסי חיות בר, הדפסים פסיכדליים והדפסים גיאומטרים; שמלות ערב מוזהבות; מכנסיים צמודים עד הקרסול; סוודרי גולף; כובעי קש רחבי שוליים; צלליות עיניים פסטליות; שפתונים באדום וכתום עזים; תוספות שיער עורבני תפוח; ריסים מודגשים; וכמובן הביקיני הפרחוני בפרק פתיחת העונה. בכל פרק תמיד מעניין ומהנה לראות מה היא לובשת. וגם כמובן לנסות להעתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully