וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס מדברת ומתפשטת בקמפיין חדש לתכשיר שיזוף

9.5.2013 / 13:00

קמפיין חדש לתכשיר שיזוף עם קייט מוס מגלה ישבן שזוף ומוצק. על הדרך, דוגמנית העל גם עונה על השאלה - איך היא עושה את זה עד היום?

צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
כבר לא ורדרדה. קייט מוס בקמפיין תכשיר השיזוף הקוסמטי סן טרופז/GettyImages
צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
מושלמות. מוס במודעה מן הקמפיין/GettyImages

חברת מוצרי השיזוף הקוסמטי סן טרופז החליטה הקיץ לראשונה לקדם את מוצריה באמצעות פנים יפות והלכה על הגדול ביותר - קייט מוס, לא פחות, אשר הוחתמה על חוזה לשנתיים.

צלם האופנה הנורבגי-לונדוני סולבה סנדסבו אשר צילם קמפיינים עבור בתי אופנת על והפקות אופנה עבור מגזיני אופנה מרכזיים, צילם את מוס באולפן בצפון לונדון. הקמפיין, "השיזוף המושלם" (The Ultimate Tan) שמו, עלה כארבעה מיליון דולרים.

מוס נמרחה שוב ושוב בתכשיר השיזוף שהעניק לה גוון ברונזה דרום-צרפת שונה לחלוטין מהגוון הוורדרד הטבעי שלה. כמובן, לא ניתן להבחין בצילומים בכל קמטוטים, כתמים ונקודות חן בפניה ובגופה של דוגמנית העל.

ממשרדי סן טרופז בקובנט גארדן, לונדון, מסרה מישל פיני, מנהלת יחסי הציבור בחברה ליומון האופנה wwd: "קייט היא בחורה של בחורות ומזוהה בכל העולם כקולית". עוד הוסיפה: "אחד המסרים שהחברה מבקשת לקדם הוא שהתכשירים שלה בריאים ואינם גורמים למראה שזוף וכהה מלאכותי. הם עובדים על כל סוגי העור, כוללים מרכיב אנטי-אייג', בטוחים לשימוש ונטולי כל ריח רע שבעבר נקשר לתכשירים מסוג זה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת".

מוס מצידה אמרה כמובן שהיא שמחה לעבוד עם סן טרופז. "אני משתמשת במוצרים מאז שהם התחילו וזהו באמת מותג קול ואמין".

בראיון שהעניקה לרויטרס על סט הצילומים סיפרה מוס שאייקון היופי שלה הוא "הבחורה של שנות ה-70, עם השיער, והליפסטיק והזוהר. אם יכולתי ללכת ברחובות ככה עם מכונת רוח שמכוונת עליי כל הזמן, זה מה שהייתי עושה". היא סיפרה שהיא מתלהבת כרגע מעסקי המניקור-פדיקור: "זה כיף ומעניין. אני אוהבת לק, אני יכולה לעשות את זה בעצמי או אפשר ללכת למישהו מקצועי שעושים את זה מדהים. אבל אני לא אוהבת פדיקור דגים. אני לא יכולה לדמיין שמישהו עושה את זה. אבל אני מניחה שיש כאלה שעושים. איכס".

כשהתבקשה לתאר את עצמה בשלוש מילים, אמרה: "אני נאמנה, אני אוהבת לצחוק ודעתי מוסחת בקלות". את הבגדים שהיא לא לובשת יותר היא מעבירה לאחסון: "כשאני חושבת שאני לא הולכת ללבוש משהו יותר, אני מעבירה לאחסון. אף פעם אי אפשר לדעת, כי כבר עשיתי פעם טעות ונפטרתי מהם ואז שנה אחרי זה אמרתי לעצמי הו לא. לכן עכשיו הם הולכים לאחסון".

צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
מצטלמת/GettyImages
צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
מתמרחת/GettyImages
צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
ומתאפרת/GettyImages

דוגמנית העל, אשר תחגוג 40 בינואר הקרוב, לא מתכננת כל האטה בקצב העבודה האינטנסיבי שלה וממשיכה להיראות כרגיל באינספור קמפיינים לאופנה ויופי.

מבין הקמפיינים אליהם הצטלמה הקיץ אפשר למנות את רימל, לוריאל קארסטס, ז'יבנשי, ורסצ'ה, סטיוארט וייצמן, ויוויאן ווסטווד וראג אנד בון.

מודעות הפרינט של הקמפיין יעלו בגיליונות יולי של מגזיני אופנה מובילים כמו אל, אלור, ווג, קוסמופוליטן, גראציה ומגזין החינם הלונדוני סטייליסט.

מכירות חברת סן טרופז הכפילו עצמן בין 2011 ל-2012. מחזור המכירות ב-2015 צפוי לעמוד על 50 מיליון דולר רק בארצות הברית. כאן ככל הנראה ההסבר לבחירה בפנים הכי מוכרות (והיקרות מאוד) עבור הקמפיין החדש.

היא גם מדברת: קייט מוס בסרטון מאחורי הקלעים

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully