וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קאן: אופנת הצהריים של הפוטוקול

27.5.2013 / 8:30

פסטיבל קאן שרק ננעל סיפק לא רק הזדמנויות לשמלות שטיח אדום מפוארות, אלא גם רגעים של אופנת יום סוחפת. מה לבשו הכוכבות ברגעים המשוחררים יותר של האירוע?

ממש כמו הליכה יד ביד על השטיח האדום, המדרגות וחוף הים הגדוש בכוכבים בשאיפה, פסטיבל קאן נודע גם בהזדמנויות הצילום של שעות הצהריים לקראת אירועי הערב החגיגיים. "הפוטוקול" - הזדמנות צילום יקרה מפז לצוותי העיתונות המגיעים לכאן מכל העולם - מאפשר צילום בנחת של הכוכבים, השופטים, המנחים והיוצרים. הוא גם הזדמנות להפגנת אופנה שאינה אופנת שטיח אדום זוהרת. כאן לא ייראו שמלות בת ים מנצנצות, שובלים ארוכים, תכשיטי יוקרה במחירים אסטרונומיים ותסרוקות מתוחכמות. מעצם קיומו של הפוטוקול בשעות הצהריים ובאוויר הפתוח, אופנת המצולמות היא לא אופנת נשף זוהרת. כאן הכוכבות מגיעות בשמלות קוקטייל וחליפות מכנסיים. לפעמים הן אפילו בנעליים שטוחות. אבל אין לטעות, אופנת הפוטוקול בקאן מדי שנה, וגם הפעם, מעוררת השראה לא פחות מזאת של הערב. הרבה פעמים מדובר בדגמים מתוך קולקציות הריזורט, שנעשים לכל כך פוטוגוניים על רקע הדקלים, הים והשמיים הכחולים של עיר הקיט הצרפתית.

מה לבשו הכוכבות הגדולות על השטיח האדום בקאן?

בתמונה: מריון קוטיאר בשמלה של אנטוני ברארדי. כולם יודעים מי הכי יפה בפסטיבל. מריון-כשרון-על-טעם-מצוין-קוטיאר. בשמלת קוקטייל מתוקה של אנטוניו ברארדי החושפת רגליים מושלמות ומסונכרנת עם עיניים הכחולות, זוכת האוסקר הייתה חיזיון מופלא בפוטוקול Blood Ties. עקבי ניוד, החמיאו לסילואטה הגבעולית.

קארי מליגן - קלואה

השחקנית הבריטית לבשה לפוטוקול Inside Llewyn Davis שמלת קלואה מקולקציית סתיו 2013. השמלה השחורה הקטנה בגזרת A חושפת כתפיים ושולבה עם חגורת אבזם מוכסף ועם עקבי פיפטואו. המראה כולו, במיוחד עם בלונד הפלטינה והשפתון האדום, היה אלגנטי-פריזאי. לא משהו שמצליח בכל יום לכוכבות בפסטיבל.

רוני מארה - כריסטיאן דיור

לפוטוקול Ain't Them Bodies Saints שנערך שלא באוויר הפתוח אלא באולם סגור, רוני מארה השכילה ללבוש אנסמבל סאטני בשחור-לבן חגיגי של כריסטיאן דיור. הבחירה בגזרות הייחודיות מבססת את הסטטוס של מארה כאחת הפשיוניסטיות הצעירות בהוליווד היום וכמי שאינה חוששת מאופנה מתקדמת.

ג'ניפר לורנס - כריסטיאן דיור

בחליפת מכנסיים הכוללת מחוך סטרפלס של כריסטיאן דיור בעיצוב ראף סימונס מקולקציית סתיו 2013, ג'ניפר לורנס הייתה אחת האורחות האלגנטיות בפוטוקול The Hunger Games: Catching Fire. השחקנית הצעירה שהודתה פעם שהיא לא מבינה דבר באופנה, נראית הרבה יותר טוב באירועי הקידום של סרטיה מאז שהיא פרזנטורית בית אופנת העל הצרפתי. הנעליים הוסיפו עניין ושברו את מראה הכל-שחור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אודרי טאטו - ולנטינו רד

מנחת טקס הפתיחה של הפסטיבל אודרי טאטו לבשה הרבה אופנת צרפתית בפסטיבל, אבל לפוטוקול יום הפתיחה, מספר שעת לפני הטקס עצמו, היא לבשה את אחת השמלות הכי יפות של ולנטינו רד (הליין הצעיר של בית האופנה האיטלקי) ואחת השמלות הכי יפות בכלל של אביב 2013 - כתפיות ספגטי, דיגום חרציות צהובות על רקע לבן ומתניים צרים. מתוק, כמו המנחה.

ניקול קידמן - אלכסנדר מקווין

למרות עוד שמלה שחורה בפסטיבל, ניקול קידמן בפוטוקול צוות שופטי הפסטיבל נראתה רעננה וטרנדית. שמלת אלכסנדר מקווין שלה, עם השרוולים התפוחים בקצה, מפתח הצוואר הייחוד ובאורך קצת מעבר לברכיים, החמיאה לגזרתה ולשיערה הבלונדיני-אדמדם. קישוט שחור בשיער תרם קוקטיות, כמו גם עקבי בורגונדי.

אמה ווטסון - כריסטופר קיין

אמה ווטסון לובשת כריסטופר קיין בפוטוקול סרטה החדש The Bling Ring ומגלה לא רק פטריוטיות, אלא גם טעם מצוין בכל הנוגע לגזרה ההולמת את גילה הצעיר, רגליה החטובות ועיניה החומות בהירות.

טילדה סוינטון - שאנל

טילדה סווינטון במראה אנדרוגיני-ימי שלא הפתיע אף אחד בפוטוקול הסרט Only Lovers Left Alive, אבל הפעם של שאנל ריזורט 2014 (ולא של המעצב היידר אקרמן, החביב עליה). אם למישהי היה נוח במיוחד בצהרי אותו יום בפסטיבל, היא הייתה ללא ספק טילדה סווינטון.

קריסטין סקוט תומאס - ג'יאמבטיסטה ואלי

קריסטין סקוט תומאס בפוטוקול הסרט Only God Forgives בשמלה באורך הברכיים כשהייתה מתאימה לתה עם המלכה, אך גם לפגישה עסקית. אבל בלייזר פרחוני לקח את המראה לכיוון חגיגי-אביבי מבוקש.

פאן בינגבינג - אלי סאאב

בובת החרסינה הנדירה העונה לשם הכייפי פאן בינגבינג, היא בעצם שחקנית-זמרת סינית שנודעה בצדק כפשיוסטה מוערכת. בשמלת תחרה רומנטית עם חריזה כסופה של המעצב החביב עליה אלי סאאב, שיער פזור ופני המלאך האלו, היה ברור מדוע מארגני הפסטיבל, כמו גם מפיקי תצוגות שבוע האופנה של פריז, מזמינים אותה בקביעות.

מריון קויטאר - אלכסנדר מקווין

צודקת מריון קוטיאר, פרזנטורית כריסטיאן דיור, כשהיא לובשת לפעמים אופנה שאינה מבית אופנת העל הצרפתי. שמלת מיני לבנה משובצת מקרמה תלת ממדית בגוון שנהבי שלבשה לפוטוקול The Immigrant, הייתה מושלמת מבחינת הגוון, הגזרה והמרקם. עשירה במידה, אך לא מדי.

אוקטביה ספנסר - טדאשי שוג'י

זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר לבשה לפוטוקול Fruitvale Station טדאשי שוג'י, המעצב האהוב עליה. שמלת הטורקיז משולבת התחרה בסגנון שנות ה-20 החמיאה לשחקנית המוכשרת וללא ספק הגזרה הרפויה הייתה נוחה להפליא. הפוני החמוד וצלליות העיניים התואמות, כמו גם סנדלי העקב המוזהבים, השלימו מראה מצוין.

ז'ינג ז'י - ג'יאמבטיסטה ואלי

שופטת סרטי "מבט מסוים" (מסגרת הצד של התחרות הרשמית
לסרטים עם ממד אלטרנטיבי), השחקנית הסינית ז'ינג ז'י, לבשה ג'יאמבטיסטה ואלי מאביב 2013 נוסח שנות ה-50 עם טוויסט מודרניסטי, שקוצרה עבורה אישית. הגזרה חושפת הכתפיים, דיגום העלים הירוקים על רקע צהוב בוהק ונעליים תואמות, יצרו עבורה מראה מקסים למדי שהושלם עם חיוך משגע. הפסטיבל לא יודע את נפשו מריבוי סיניות באופנה הורסת.

ברניס ביז'ו - לואי ויטון

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר של הפסטיבל עבור תפקידה ב- Le Passe הצטיינה לא רק על המסך, אלא גם על בפוטוקול הסרט. בחליפת לואי ויטון בכחול-רויאל וגימור בצורת חוט ןפאנל קטיפה שחור מקולקציית קדם-סתיו 2013, השחקנית הצרפתייה הוכיחה הבנת אופנה ואי חשש מהתנסויות בלתי קונבנציונאליות. התוצאה, כולל סידור השיער האסוף עם הצמה הקדמית, רעננה ומקורית.

זואי סלדנה - אונגרו

שמלת השחור-לבן של אונגרו מסתיו 2013 שלבשה זואי סלדנה לפוטוקול Blood Ties לא רק חשפה זוג רגליים חטובות, אלא גם הונגדה בחוכמה על ידי שפתון, מניקור וסנדלי עקב באדום-כתום אביבי ורענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully