וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 11 - כל מה ש-IT

28.5.2013 / 18:51

ז'קט עור שמחזיר את הניינטיז, יצירה של שופן, גלידה חושנית וים של מועדפים סופר-מסוגננים נכנסו השבוע לתיקייה של וואלה! אופנה. כל ההמלצות לסוף שבוע

ז'קט עור של ורסוס לסתיו 2013-14

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

מאז הושק בסוף שנות ה-80, הקו ורסוס לוורסצ'ה, שהיה הקו הראשון עליו הופקדה דונטלה ורסצ'ה, עבר מעט לא תהפוכות. עם זאת, ולמרות מספר הפסקות יזומות עם השנים, הוא כמעט תמיד שמר על אותה הרוח – פרשנות צעירה, נגישה וחצופה יותר לעיצובים החצופים ממילא של הקו הראשי בבית האופנה האיטלקי. כעת, לעונת סתיו 2013, הוא מושק שוב מחדש, מחוזק במעצב הבריטי JW אנדרסון, ונדמה שהוא הולם היטב את ההתרפקות הנוסטלגית על שנות ה-90 הפושה כעת בעולם האופנה. ז'קט האופנוענים המקושט בניטים הוא קלאסיקה מודרנית מובהקת, ולמרות העודפות המצועצעת (אם כי המודעת לעצמה), הוא עדיין מצליח לשמר את הקסם, שהלך ודהה עם השנים.

ז'קט ורסוס סתיו 2013. מחיר: 1,475 דולר
להשיג גם כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הולם היטב את ההתרפקות הנוסטלגית על שנות ה-90". ז'קט עור של ורסוס, סתיו 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרלוד מס. 4 - "החנק" מאת שופן

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת בוואלה! אופנה

בחייו הקצרים כתב פרדריק שופן, מלחין ופסנתרן פולני-צרפתי בן המאה ה-19, יצירות פסנתר הנחשבות היום לנכסי צאן ברזל במוזיקה הקלאסית. ב-1839 התפרסמו 24 פרלודים שכתב (פרלוד: חיבור מוזיקלי קצר, המשמש בדרך כלל כמבוא ליצירה אחרת) והתייחס אליהם לא כמבוא למשהו, אלא כז'אנר עצמאי.

הפרלודים, מלאי רגש ואופי, כונו מאוחר יותר על ידי המוזיקאי הגרמני הנס פון בולוב בשמות מלאי הבעה כמו 'אי ודאות', 'אובדן' ו'פחד', שהלמו את מצב רוחם. פרלוד מס. 4, באופן המשקף את אווירת היאוש בו, זכה לכינוי: 'חנק' (Suffocation). היצירה המלנכולית-מקסימה בת השתי דקות מופיעה בפסי-קול סרטים רבים, כמו 'הפסנתר' ו'היומן'. לפני מותו, שופן ביקש שהיא תנוגן בהלווייתו יחד עם הרקוויאם של מוצארט. נגינת ה'חנק', יותר מכל דבר אחר, הייתה הכי נכונה להלוויית המלחין הצעיר אשר התענה בחולי ושיעול קשה, עד מותו בדירתו בפריז בגיל 39 משחפת.

נוגן לבקשתו של שופן בהלוויתו - "החנק" של שופן ביו-טיוב

גלידה בווניליה

גרדה גלזר, כתבת-עורכת בוואלה! אוכל

השיער מוכה הלחות, סרטי טראש בקולנוע, דירות רפאים שפתאום מאוישות ורועשות, מזגנים המזמזמים, בדיחות הקרש של המצילים בחוף תל אביב, כולם מזכירים את האמת הלא תמיד קלה לעיכול שהקיץ כבר כאן, ונחמה אין. נקודת אור אחת בכל הסיפור הזה היא העובדה שרשת וניליה מתרחבת עוד ועוד ודואגת לכך שהקסם הצונן יגיע לעוד בתי אב בישראל. והפלא ופלא, ההרחבה לא באה על חשבון איכות הגלידה, שהיא מהמשובחות. ביום קיץ קטלני במיוחד, כוס או גביע של חצי-חצי יכול להיות נחמא פורתא להורים, ילדים, או סתם רווקים שצמאים לגורמה ב-15 שקלים. מומלץ במיוחד כדור גלידת הקרמל הכהה, שמפוצץ את הפה במתוק, מלוח, וטעם אלוהי של סוכר שרוף, ומזניק את החיך אל השמים ובחזרה.

סיור במפעל גלידות של וניליה. דייב שחר
"גורמה ב-15 שקלים" גלידת וניליה/דייב שחר

הספר "זיהוי תבניות"

ליאת לב, עורכת וואלה! תיירות

קייסי פולארד היא גיבורה מגניבה אולטימטיבית. היא בת 32, גוף של ג'יין בירקין בצילום של הלמוט ניוטון, צינית, ומקבלת הרבה כסף עבור בחינת לוגואים של מוצרי תאגידים בדרכם לשוק. יש לה תחושה תת עורית והיא יודעת מה יעבוד ומה לא. בכלל, יש לה קטע עם אופנה; היא אלרגית, פיזית, לאופנה ולמותגים. התוצאה היא שכל פריט שנוגע בה חייב להיות שחור, לבן או אפור, נראה (בשאיפה) כאילו בא לעולם ללא מגע יד אדם וכל סממן מותגי מוסר ממנו. מה שלא יורד ממנה כמעט אף פעם זה מעיל הבאז ריקסון MA-1 השחור שלה.

את קייסי פולארד, שאביה נראה לאחרונה בניו יורק בבוקר בו אירעה המתקפה על מגדלי התאומים, והמכורה לסרטונים מסתוריים המופצים אקראית ברשת ומניעים את כל העלילה לכל הכיוונים, ברא וויליאם גיבסון, סופר מד"ב אמריקאי ענק (מי שטבע את המונחים "מציאות מדומה" ו"סייבר ספייס"). הוא מעצב את דמותה של קייסי כך שכל קוראת היתה רוצה להיות היא, וכל קורא זכר היה רוצה לצאת איתה. וכל קורא/ת חובבי אופנה ימצאו את הדעות שלה לגבי עולם השיווק מאתגרות ומרתקות, פילוסופיות אפילו.

את "זיהוי תבניות" הפסיקו להדפיס בארץ למרבה הצער, אך באנגלית (ובעוד 14 שפות) אין בעיה להשיגו. ספר חובה לכל מי שתופס מעצמו אוהב פאשן.

ניתן להשיג באמזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדע בדיוני לחובבי אופנה. הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוריאל פריז, אקספוטוניק - EXFOTONIC

מאיה אשר, כתבת וואלה! אופנה

בעבר, אם חפצנו לפנק את עור הגוף בפילינג איכותי במקלחת, ברוב המקרים היינו פונים קונים סבון ריחני ואיכותי, מתקמצנים על השימוש בו בגלל המחיר ובדרך כלל מנצלים אותו כמתנה מהודרת. ג'ל הגרגרים של לוריאל פריז, אקספוטוניק - EXFOTONIC, אמנם לא מגיע בבקבוק זכוכית אלגנטי עם משאבה ואולי לא ייראה טוב כמתנה, אבל לשימוש פרטי הוא לחלוטין עושה את העבודה. אני לא בטוחה לגבי הסרת התאים המתים ומיצוק העור כמו שכתוב על גבי האריזה, אך הוא בהחלט מספק. הגרגרים לא עבים מדי ולכן לא שורטים את העור בזמן העיסוי במקלחת, הריח הוא כזה שכשמריחים אותו חשים ניחוח ריח של מקלחת נקיה ומרעננת. לאחר השטיפה, התחושה בכל הגוף היא חלקה ונעימה.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם. מחיר מבצע בחודשים יוני-יולי: 51.00 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מגיע בבקבוק מהודר, אבל עושה את העבודה. אקספוטוניק - EXFOTONIC/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully