וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזי מנקס תמכור פריטים מארונה הפרטי

29.5.2013 / 12:21

עיתונאית האופנה המיתולוגית סוזי מנקס תעמיד בחודש יולי הקרוב מכירה פומבית של פריטים נבחרים מארונה הפרטי. זו ההזדמנות לשים את היד על עיצובים נדירים של פוצ'י וסן לורן

עורכת האופנה הידועה סוזי מנקס (69), שלאחרונה קודמה לתפקיד עורכת האופנה הבינלאומית של הניו טיימס, תמכור בחודש יולי הקרוב פריטים מתוך הארון הפרטי שלה. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.

מנקס תעמיד למכירה מקוונת כ-80 פריטים במסגרת בית המכירות הפומביות כריסטי'ס. "לא זרקתי כלום מהארון שלי מאז שנת 1964", ציינה העיתונאית בהודעה רשמית. עבור שועלי אופנה, זוהי הזמנות יוצאת דופן להניח את היד על פריטי יוקרה נדירים. בין היתר מתכוונת מנקס למכור מעילים, שמלות, אביזרים ושאר פריטים של מעצבים ידועי שם, בין היתר אוסי קלארק, אמיליו פוצ'י, כריסטיאן לקרואה ואיב סן לורן. מחיר הפתיחה של מרבית הפריטים יהיה נמוך מ-1,000 דולרים, אם כי משובצים באוסף גם פריטים איקוניים ויקרים יותר, כמו למשל ז'קט קוקטייל משנת 1980 של סן לורן.

מנקס הבריטית נחשבת לאחת העיתונאיות המשפיעות בעולם, והיא ידועה בסגנונה החד והאובייקטיבי. היא מסקרת דרך קבע את שבועות האופנה הגדולים. במקום עבודתה הנוכחי, בעיתון הארלד טריביון (השלוחה הבינלאומית של הניו יורק טיימס), היא אוחזת כבר 25 שנים. כאמור, בקרוב, עם האיחוד הצפוי בין ההארלד טריביון לניו יורק טיימס, תתעדכן גם הגדרת התפקיד של העורכת הבכירה. מנקס זכתה לשורה של פרסים מקצועיים על עבודתה, בצרפת, איטליה ובריטניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוזי מנקס בביקור בישראל במסגרת ערב הגאלה של שנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
דיויד בקהאם ועיתונאית האופנה הוותיקה סוזי מנקס (משמאל) בתצוגת אביב 2013 של ויקטוריה בקהאם, ניו יורק, ספטמבר 2012. Peter Michael Dills, GettyImages
מנקס עם בני הזוג בקהאם/GettyImages, Peter Michael Dills
  • עוד באותו נושא:
  • סוזי מנקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully