וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים הגדולים בטקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה

לירוי שופן

4.6.2013 / 7:12

טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה היה המקום הנכון להיות בו בניו יורק - הילרי קלינטון העניקה פרס לאוסקר דה לה רנטה ופרואנזה סקולר הוא מותג השנה באופנת נשים

טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
הילרי קלינטון מעניקה את פרס המייסדים לאוסקר דה לה רנטה/GettyImages

טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה (CFDA), שהתקיים אמש (ראשון) בניו יורק ונחשב לחשוב מסוגו, קבע עובדה ברורה – הדורות השולטים באופנת ארצות הברית התחלפו. הפרסים המרכזיים הוענקו למעצבים צעירים יחסית, אשר ייסדו בשנים האחרונות מותגים שאינם מתכתבים בהכרח עם הקלאסיקה האמריקאית, אלא מתעמקים בסגנון עירוני נועז.

את הפרס החשוב ביותר, פרס מעצב השנה באופנת הנשים, קטף הצמד ג'ק מקאלו ולזארו הרננדז למותג פרואנזה סקולר. בכך הם גברו על המועמדים האחרים בקטגוריה – מרק ג'ייקובס ואלכסנדר וונג. מקאלו והרננדז ייסדו את המותג בשנת 2002 בניו יורק, ונחשבים לעילוי בתעשיית האופנה המקומית הודות לרקיחת פרופורציות חדשניות והתמקדות יוצאת דופן על טכניקה. כיום הם נמכרים ביותר מ-100 נקודות מכירה בעולם.

טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
ג'ק מקאלו ולזארו הרננדז. קטפו את הפרס החשוב של הערב/GettyImages

מנגד, את פרס מעצב אופנת הגברים של השנה קיבל מעצב שעבר להציג בשבוע האופנה של פריז – תום בראון. בראון, שבעשור האחרון תרם תרומה ממשית לשינוי הפרופורציות בחליפה הגברית, ונודע בחליפות אפורות קצרות והדוקות במיוחד, גבר בכך על שחקנים גדולים נוסח מייקל בסטיין ודאקי בראון.

פרס מעצב האקססוריז של השנה הוענק לפיליפ לים. לים ייסד את המותג הנושא את שמו ב-2005, והספיק לקבל בעבר את פרס הכישרון העולה באופנת נשים ופרס סברובסקי לאופנה גברים במסגרת טקס פרסי האופנה של מועצת האופנה האמריקאית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
תום בראון. מעצב אופנת הגברים של השנה/GettyImages

באותו המעמד גם הוענקו פרסי הוקרה מיוחדים. הילרי קלינטון העניקה לאוסקר דה לה רנטה את 'פרס המייסדים'. מנגד, ורה וונג, המוכרת היטב בזכות קו שמלות כלה מצליח, קיבלה מטעם רלף לורן פרס על מפעל חיים. המעצב ריקרדו טישי, העומד בראש בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי, קיבל את פרס המעצב הבינלאומי של השנה.

טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
פרס על מפעל חיים. ורה וונג/GettyImages
טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
מעצב האקססוריז של השנה. פיליפ לים/GettyImages
טקס פרסי CFDA לשנת 2013. GettyImages
היילי שטיינפלד במערכת לבוש של SUNO, המותג שקיבל את פרס סברובסקי לאופנת נשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully