וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית קפסולה משותפת ל-H&M ולאיזבל מארה

לירוי שופן

11.6.2013 / 10:34

רשת האופנה H&M הודיעה על שיתוף הפעולה הבא שלה - קולקציית קפסולה עם המעצבת הצרפתייה איזבל מארה, שאחראית בין היתר ללהיטים כמו הסניקרס עם העקב המוסתר

רשת האופנה H&M הודיעה הבוקר על קולקציית הקפסולה הבאה שלה – שיתוף פעולה עם המעצבת הפריזאית איזבל מארה. מארה, שאוחזת במותג אופנה הנושא את שמה, נחשבת כאחד הקולות הרעננים שיצאו מהבירה הצרפתית בעשור האחרון, והיא משלבת בין מראה בוהמייני סקסי אך נינוח לבין דיטיילים שבטיים נוסח ערבות אמריקה. המעצבת גם אחראית למספר להיטים, שזכו לגרסאות רבות ברשתות האופנה, נוסח נעלי הסניקרס עם העקב המוסתר.

הקולקציה תושק ב-14 בנובמבר 2013 בכ-250 חנויות H&M ברחבי העולם. בישראל היא צפויה לנחות בסניף עזריאלי בלבד. בעוד שמארה מעצבת לנשים בלבד בימים כתיקונם, בקולקציית הקפסולה הזו היא תציע גם אוסף פריטים לגברים, לראשונה בקריירה שלה. אמנם פרטים קונקרטיים על רוח העיצוב עדיין לא נמסרו, אבל אפשר להניח כי ישולבו בקולקציית הקפסולה פריטי ג'ינס שטופים, גופיות אוויריות ומספר עליוניות עור במראה מכובס.

"שיתוף הפעולה הזה מאוד מחמיא לי", מסרה המעצבת, בת זוגו של מעצב התיקים ז'רום דרייפוס, בהודעה לתקשורת. "אני רוצה ליצור משהו אמיתי שנשים ירצו ללבוש בחיי היומיום שלהן בקלילות מסוימת שלדעתי אופיינית מאוד לפריזאיות: את מתלבשת יפה, אבל לא מקדישה לזה יותר מדי תשומת לב ועדיין נראית סקסית. הקולקציה מלאה באותה הקלילות. אפשר לשלב בין כל הפריטים לפי תחושת הבטן שלך".

החבירה עם מארה מסתמנת כבחירה יוצאת דופן עבור H&M. לאחר שבעונות האחרונות נטתה הרשת לעבוד עם מעצבים השייכים לבתי אופנת יוקרה נוסח ורסצ'ה או לנווין, הבחירה בכישרון צעיר יחסית עם תפוצה מצומצמת – מארה השיקה את הקו הנושא את שמה באמצע שנות ה-90 - עשויה לרמז על אסטרטגיה חדשה.

קולקציית חורף 2012 של איזבל מרנט בפריז. GettyImages
חורף 2012 של איזבל מארה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס בקמפיין חורף 2011 של איזבל מארה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס עם עקב מוסתר בעיצוב איזבל מארה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזבל מארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully