וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנו מידות קטנות ואיכלו פחות": ספר ציטוטים חדש מאת קרל לאגרפלד

12.6.2013 / 15:45

הוא לא פוחד לומר על אדל שהיא שמנה מידי ולא חושש להתעלם מהיידי קלום - ספר חדש אוצר את הציטוטים הפרובוקטיביים ביותר של קרל לאגרפלד. קבלו את העסיסיים ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרל לאגרפלד הוא לא רק מעצב אופנה, אמן וצלם מוכשר ומשפיע. המנהל הקריאטיבי בבית אופנת העל שאנל מזה 30 שנה נודע גם בהתנהגות מוזרה ולא רגילה לפעמים. מראיונות עימו התגלה כי הוא מחזיק כ-300 מכשירי אייפאד, 'אלרגי' לכפכפי אצבע, מעדיף לתקשר עם אנה ווינטור בפקס, מתלבש כמעט אותו דבר בכל יום, טוען שהוא רוצה להתחתן עם החתולה שלו וחושב שמכנסי טריינינג הם סימן לכישלון. אבל יותר מהכל, לגרפלד נודע בזכות אמירות בלתי נשכחות שהפכו אותו לאחד האופנאים המצוטטים ביותר. אחרי הכל, הוא אף פעם לא חשש לומר בכנות ובישירות מה הוא חושב.

ספר חדש בשם "העולם לפי קרל (Le monde selon Karl)" מאגד כמה ציטוטים משעשעים עד שערורייתיים של בן ה-75. הספר בן 160 העמודים בהוצאת 'פלמאריון גרופ' הצרפתית, מציע ציטוטים חדשים בליווי איורים מאת שרל אמלין. למרות שלאגרפלד עצמו לא לקחת חלק בעבודה על הספר, האמור לצאת לאור בסתיו הקרוב, נמסר על ידי יומון האופנה wwd כי הוא מרוצה מן הבחירה ומן התוצאה הסופית. בכלל, לאור הציטוטים הרבים שלו עצמו באתרו הרשמי, נראה שלאגרפלד די מרוצה מלשונו החדה.

למרות שהספר (בכריכה קשה) ניתן להזמנה מוקדמת באמזון, להלן כמה מן הציטוטים ההורסים של הגרמני הבלתי נלאה. בין אם מסכימים איתו או לא, כל מה שיוצא מפיו של 'הקייזר' פשוט מרתק -

תצוגת חורף 2013-14 של סן לורן פריז. AP
לא חושש לומר דברים בעד דוגמניות רזות. מתוך התצוגה של סן לורן פריז לחורף 2013-14/AP

על נשים המתנגדות לדוגמניות רזות במגזינים ובתצוגות: "אימהות שמנות יושבות מול הטלוויזיה עם שקיות החטיפים שלהן ואומרות שדוגמניות רזות הן לא יפות...אף אחד לא רוצה לראות נשים מלאות".

על אדל: "היא קצת שמנה מדי, אבל יש לה פנים יפות וקול אלוהי".

על החתונה המלכותית (של וויליאם וקייט): "זה לא היה הצגת קולקציה, אלא בחירות של נשים מסוג מסוים לאירוע מסוג זה: הפרופורציות הרעות, הכובעים המכוערים, החצאיות הקצרות על הרגליים השמנות".

על קייט ופיפה מידלטון: "לקייט מידלטון יש גזרה יפה והיא הנערה הנכונה לבחור ההוא. אני אוהב נשים מהסוג הזה, אני אוהב יפיפיות רומנטיות. מצד שני, אחותה במאבק. אני לא אוהב את הפנים של האחות. עדיף שהיא תראה רק הצד האחורי שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדל לובשת ולנטינו בטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 10 פברואר 2013. Christopher Polk, GettyImages
"היא קצת שמנה מידי". קרל לאגרפלד על אדל/GettyImages, Christopher Polk

על היידי קלום: "אני לא מכיר את היידי קלום. היא אף פעם לא הייתה ידועה בצרפת. קלאודיה שיפר גם לא יודעת מי היא".

על מוזת שאנל לשעבר הדוגמנית הצרפתייה איס דה לא פרסנז': "אני מאחל לה את כל הטוב שבעולם, כל עוד אני לא צריך לראות אותה יותר או לשמוע עליה".

על איב סן לורן (המעצב) ב-1984: "הוא מאוד צרפתי-צפון-אפריקאי-אמצע-הדרך. מאוד פרובנציאלי".

על אופנה פשוטה: "סימן של כישלון. איבדת שליטה על חייך, אז קנית מכנסי טריינינג".

על הומוסקסואליות: "כשהייתי ילד שאלתי את אימי מה זה הומוסקסואליות והיא ענתה. וזה היה בערך לפני 100 שנה בגרמניה. היא הייתה מאוד פתוחה: 'זה כמו צבע שיער. זה כלום. יש בלונדיניים ויש כהי שיער זה לא עניין'. זאת הייתה גישה מאוד בריאה".

על רוסים: "אם הייתי אישה ברוסיה, הייתי לסבית. הגברים שם מאוד מכוערים. יש כמה נאים, כמו החבר של נעמי קמפבל, אבל שם יש את הנשים הכי יפות ואת הגברים הכי מכוערים".

היידי קלום על השטיח האדום. GettyImages
"אני לא מכיר את היידי קלום"/GettyImages

על משבר החובות של יוון: "יוון צריכה לעבוד על תדמית נקייה יותר. זוהי בעיה גדולה, מפני שיש להם מוניטין של מושחתים. אתה לא יכול להיות בטוח שכסף מגיע ליעדיו. אף אחד לא רוצה שיוון תעלם, אבל יש להם באמת נוהגים דוחים. גם לאיטליה".

על היותו דיווה ידוע: "כשהייתי בן ארבע ביקשתי מאימא שלי משרת אישי ליום הולדת".

על תחושת האנטי-קליימקס לאחר תצוגה: "אני נימופמן אופנה שאף פעם לא מגיע לשיא".

קנדרה ספירס בתצוגת סתיו/חורף 2012/13 של שאנל קוטור בפריז. GettyImages
קולקציית קוטור של שאנל. "אני נימפומן של אופנה"/GettyImages

על משקפי השמש שהוא לא מוריד: "הם הבורקה שלי. אני קצת קצר ראייה. וכשאנשים קצרי ראייה מסירים את המשקפיים שלהם הם נראים כמו כלבלבים חמודים שרוצים שיאמצו אותם".

על אנדי וורהול: "אני לא אמור לומר זאת, אבל פיזית הוא היה דוחה למדי" .

על קעקועים: "אני חושב שקעקועים הם נוראיים. זה כמו לגור בשמלת פוצ'י כל הזמן. אם אתה צעיר ומתוח, אז אולי זה בסדר, אבל..."

על אנשים קטנים ומכוערים: "החיים אינם תחרות יופי, כמה אנשים מכוערים הם נהדרים. מה שאני שונא זה מכוערים נבזיים. הכי גרוע זה המכוערים הנמוכים. נשים יכולות להיות נמוכות, אבל עבור גברים זה בלתי אפשרי. זה משהו בחיים שהם לא יסלחו עליו - והם מרושעים ורוצים להרוג אותכם".

על הגזרה הנכונה: "הגוף אמור להיות מושלם. אם הוא לא, קנו מידות קטנות ואיכלו פחות אוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully