וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 12: כל מה ש- IT

17.6.2013 / 8:33

מברשת שיער קסומה, קמפיין אופנה שאפשר למסגר ולתלות בבית ודיאודורנט טבעי שמצליח לעשות את כל מה שהאחרים לא - תקיית המועדפים של וואלה! אופנה מלאה בהמלצות חדשות

מברשת שיער מייסון פירסון

נאוה סילוורה, ס. עורך וואלה! אופנה

השיער שלי תמיד קיבל ממני תשומת לב וזמן. זה לא שהוא מחייב טיפול מיוחד; אני סתם נהנית מהתעסקות ומהתוצאות. רק לחפוף זה משעמם. אבל בין כל מיני תכשירים, מחליקים, מתלתלים, מייבשים ואקססוריז, אף פעם לא מצאתי מברשת טובה. אני מאמינה שהפריט הבסיסי הזה, המשמש אותי בכל יום, חייב להיות הכי איכותי והכי יעיל שיש. אבל רק לאחרונה מצאתי, אני מאמינה, את המברשת המושלמת.

מעוגלת וקלה, מברשת 'מייסון פירסון' העשויה תאית, כרית גומי קלילה וזיפים טבעיים המשולבים בזיפי ניילון, היא ככל הנראה מברשת שיער לחיים. הסירוק אפקטיבי ויעיל, השיער לא נתלש (מלבד הנשירה הטבעית), לא נוצר חשמל סטטי, העור זוכה בעיסוי ממריץ המסיר שמנוניות עודפת, והשיער עתיר ברק.

השילוב של זיפים טבעיים וזיפי ניילון אידאלי לשיער רגיל עד עבה באורך קצר עד בינוני.

מייסון פירסון, אגב, היא חברה בריטית וותיקה המייצרת בעבודת יד מברשות שיער הזהות היום, מבחינת מראה והרכב, למברשות המקוריות שהציגה לראשונה ב-1886 (עם שינויים קלים שנערכו בשנות ה-20 של המאה הקודמת).

להשיג באתר מכירות מוצרי הטיפוח סטרוברי.נט: 520 שקלים. כולל גם מברשת קטנה לניקוי מברשת השיער (המשלוח חינם)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי תלישת שיער ובלי חשמל סטטי, אבל עם עיסוי וברק. מברשת מייסון פירסון עם זיפים טבעיים וזיפי ניילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

דאודורנטבעי+ של יול

גרדה גלזר, עורכת וואלה! אוכל

שטיפות מוח בלתי פוסקת לגבי נזקי האלכוהול והאלומיניום גרמה לי לתור אחר דיאודורנט ידידותי למשתמש, כזה שלא מריח כמו חנות חיות מחמד ועל הדרך עושה את העבודה שלשמה הוא נרכש. כך הגעתי לדאודורנטבעי+ של יול, שרוקחת אותו בעצמה ממרכיבים טבעיים ואורגניים בניחוחות של לימון, לוונדר, יער או ללא כל ריח. הרכיבים מותאמים לכל לקוח לפי קריטריונים כמו לחץ דם, הריון, וכדומה. מומלץ לרכוש שניים, האחד, למריחה מדי יום (70 שקלים), והשני, למריחה שבועית משלימה (20 שקלים). הדיאודורנט עמד יפה במבחן התוצאה, והתחושה, אחרי ריצה מיוזעת ביום תל אביבי לח, הייתה פרשית, טבעית וכיפית. הרבה יותר מספיד סטיק. אל תיבהלו מגודל הקופסה - הכמות הנדרשת בכל שימוש קטנה משמעותית מדיאודורנט רגיל.

לאתר Yolway‏

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמד במבחן התוצאה. דיאודורנט דאודורנטבעי+ של יול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוג האישי של יורם קניוק

רוני ודנאי, כתבת, וואלה! אופנה

"התעוררתי לשבועיים של חושך ללא חסד, איכילוב והביתה, ואופל, ונהיו 4 ימים של סוף, חייתי די, הכל קרס והייתי בענן, בענן גם יהיו כל הנכסים שבמחשב, ראיתי את זה בטלוויזיה ובטח אפגוש את המילים מהעבר השני. זה מה שאני עושה כבר חודשיים, מנסה לראות עד איפה המילים האלו יכולות לבנות מודל למפרע...יותר מכל האמנויות, הכתיבה ניתנת לכל. היא גם האחרונה שאנחנו מכירים. ציירו קודם. שרו קודם. רקדו קודם. ואף על פי כן, לעומת הטכניקה הנצרכת בשירה, במוסיקה ובציור, הכתיבה אינה מחייבת שום דעת. שום יכולת. כל אחד עושה בה מה שהוא רוצה. אבל הכתיבה גם אינה ניתנת לזיוף יתר. הרי האותיות הן אותן אותיות". מתוך הפוסט האחרון בבלוג של יורם קניוק, 8 במאי 2013.

הסופר יורם קניוק שהלך לעולמו השבוע לאחר מאבק ממושך בסרטן, השאיר אחריו שובל של מונומנטים ספרותיים, אבל דווקא הבלוג הפרטי שהוא תפעל ב-4 החודשים האחרונים לחייו פורט על הנימים החברתיים, הפוליטיים והספרותיים אולי יותר מכל ספר שכתב. למרות שלחם במלחמת העצמאות, קניוק נאלץ להתמודד בחייו עם האשמות אנטי-ציוניות. אך עקב יותר מדי פניות לא נכונות שהיא לקחה וככל הנראה תמשיך לקחת, התחזקה אצל קניוק תחושת התסכול והייאוש מהמדינה ומהחברה הישראלית. הכוויות המילוליות שקניוק חלק עם קוראיו בבלוג, הן למעשה הטקסט האחרון שהוא השאיר בעולם. מעין נבואת זעם עדכנית, אך לא רק. הבלוג מספק חור הצצה אינטימי וכנה למוחו הקודח של סופר חד-פעמי, ועל הדרך גם מצייר תמונה של ישראל קצת אחרת.

בלוג יורם קניוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבלוג האישי היה חור הצצה לישראל אחרת. יורם קניוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמפיין החורף של פראדה

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

מסרטת הצעצוע שאוחז שחקן קולנוע היהודי-אמריקאי עזרא מילר בתמונה המרשימה ביותר מתוך קמפיין החורף החדש של פראדה כאילו ובאה לרמז על שני דברים; הראשון – שיש להפנות את המבט לאופייה הסינמטי של הקולקציה עצמה, שעשויה מרחוק להיראות כמו עיצוב תלבושות לסרט מלפני חצי מאה (כולל בלייזר העור הבלוי מה); השני – להצביע על נטיותיו האמנותיות של השחקן עצמו. הרי בפראדה, כמו בפראדה, דבר אינו שטחי, ופרזנטור הוא לעולם לא סתם פרזנטור. הגישה הזו, שמזמנת התבוננות ארוכה בתמונה (ולא דפדוף אגבי במגזין), מסייעת למתבונן להבחין בפרטים – בנעליים עם הסוליה האימתנית, במפתח הכפתורים המצועצע של החולצה המכופתרת או בקווים החדים של המעיל העליון ברכיסה הכפולה. וזוהי הרי כל משמעותה של האופנה כולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזמנת התבוננות ארוכה בתמונה. תמונה מקמפיין החורף החדש של פראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגבוני עיניים של ד"ר פישר

מאיה אשר, כתבת, וואלה! אופנה

אחת לשנה בערך אני סובלת משעורה בעין. מי שמכיר את התופעה יודע שזה כרוך בכאבים, נפיחות וחוסר נעימות. לאחר שעשיתי קומפרסים חמים ללא הפסקה מתמצית תה הבבונג והשעורה נשארה במקומה, חיפשתי נואשות אחר משחת הסינטומצין הידועה לעיניים אך הסתבר שהיא חסרה במלאי מזה כמה חודשים. בהמלצת חברה רכשתי את המגבונים ההיפו אלרגניים של ד"ר פישר. כל מגבון סטרילי, ארוז הרמטית והינו לשימוש חד פעמי. סקפטית לחלוטין התחלתי לנקות את העיניים עם המגבונים ותוך כמה שעות הרגשתי הקלה גדולה. כך המשכתי כמה פעמים ביום והפלא ופלא, יום למחרת נראה שיפור ניכר. תוך שלושה ימים השעורה נעלמה כלא היתה. לדעתי מדובר במגבון פלא, שיכול לטפל גם באיפור סורר על עיניים עדינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוך 3 ימים השעורה נעלמה כלא הייתה. מגבוני ניקוי עיניים וריסים של ד"ר פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully