וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנסיאגה תובעים את ניקולה גסקייר?

19.6.2013 / 12:03

על פי הווג הבריטי, בית האופנה בלנסיאגה תובע את מעצב האופנה ניקולה גסקייר בעקבות הביקורת הנוקבת שמתח על בית האופנה לאחר פרישתו. כזכור, פרישתו של גסקייר, המעצב הראשי והמנהל האמנותי של בלנסיאגה עד נובמבר האחרון, עוררה תמיהה רבה, שלאחריה נודע כי המעצב האמריקאי אלכסנדר וונג הוא זה שיכנס לנעליו הגדולות.

גסקייר הצטרף לבית האופנה ב-1997 וזכה להערכה גורפת בתעשייה מתוקף היותו המושיע על הסוס הלבן, אשר הפיח רוח חיים בבית האופנה הוותיק ששקע לתרדמת תודעתית במשך שלושת העשורים לאחר מותו של המייסד המקורי קריסטובל בלנסיאגה. בחודש שעבר, כחצי שנה מאוחר לאחר הפרישה המתוקשרת והמסתורית, גסקייר החליט לשפוך אור וגם את כל המטענים שאגר בנוגע ליחיסיו עם בית האופנה. בראיונות ל'סיסטם מגזין' הצרפתי ולמגזין התרבות הגרמני 032c, המעצב הפורש העביר ביקורת נוקבת על ההתנהלות ועל השינויים בבלנסיאגה שהובילו אותו למעשה לעזוב. בין היתר האשים גסקייר את בית האופנה בחוסר אוריינטציה ובחוסר תמיכה, מה שגרם למעצב להרגיש התרוקנות יצירתית ובעיקר תחושת בדידות במערכה. מיותר לציין, כי בבלנסיאגה לא אהבו יותר מדי את מפגן הכנות של גסקייר. אישור רשמי עדיין לא נמסר ממערך הדוברות של בלנסיאגה, אך לפי הדיווחים גסקייר צריך להתחיל לחפש עורך דין טוב.

שרלוט גינסבורג בשמלה של בלנסיאגה יחד עם המעצב ניקולא גסקייה בפתיחת תערוכה במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, מאי 2010. Stephen Lovekin, GettyImages
גסקייר עם שרלוט גינזבורג/GettyImages, Stephen Lovekin
  • עוד באותו נושא:
  • בלנסיאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully