וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צצה מחדש: חנות הקונספט של ורנר עושה קאמבק

1.7.2013 / 19:37

חנויות הפופ אפ ללא ספק הפכו לטרנד האובר-יוזד של הקיץ. מה שהחל כקונספט חתרני ומרענן הפך משכבר לשם קוד גנרי לכמעט כל חנות מעצבים ארעית. אבל, כשזה עובד – זה עובד. כחודש חלף מאז שחנות הפופ-אפ של בוטיק ורנר התפיידה, והנה היא חוזרת לאותו הספוט בדיוק – שדרות רוטשילד בתל אביב. חנות הפופ-אפ תחזור לסבב שני בתחילת השבוע הבא, כאשר הפעם התוכנית האמנותית היא בסימן שיתופי הפעולה עם האמן והצלם אמיר אשל ועם המוזיקאי אורן ברזילי (מופע הארנבות של ד"ר קספר ומוזיקאי מוכשר בפני עצמו) שיציג לראשונה עבודות פופ-ארט אישיות. את הנופך האופנתי ימלאו מותגי הבוטיק דוגמת אקנה, אלכסנדר וונג, MM6 של מרג'יאלה, אופנינג סרמוני, כאשר גולת הכותרת היא בית האופנה קנזו – עם קולקציית הסתיו החדשה והבלעדית לורנר (לצד קולקציית הקיץ שתימכר במחירי סוף עונה).

שירה דולינגר, בעלת ורנר, מסבירה את פשר הקאמבק: "הפופ אפ הקודם התקבל בתגובות מאוד חיוביות והיה מוצלח ולכן חזרנו. החנות באלפסי מאפשרת ללקוחות הנאמנות של ורנר להגיע תמיד, אלה שאופנה בועטת בעצמותיהן ויעשו את המאמץ להגיע לחלק הדרומי של העיר. ישנו קהל שלם של לקוחות, כך אישר לנו הפופ אפ הקודם, שמאוד אוהב ומעריך את מותגי ורנר אבל אין לו את הזמן להגיע לחנות הקבועה ולוקיישן מרכזי כמו רוטשילד הופך את ההגעה לקלה עבורן".

את פינת הליטרטורה ימלאו מגזיני אופנה בינלאומיים כמוLove, Grey ו-Interview, ואת הטאץ' המסוגנן הסופי יעניקו בקבוקי מים של אוויאן, שעוצבו על ידי דיאן וון פירסטנברג במהדורה מוגבלת. ואפילו על פן החברתי לא פסחו – חלק מההכנסות ייתרם לעמותת "לב אוהב" הפועלת למען ילדים ונוער בסיכון.

כתובת: שדרות רוטשילד 69 , תל אביב
שעות פתיחה: פתיחה 7 ביולי 14:00-20:00 ועד ה 19 ביולי
ימים ראשון עד חמישי - 10:00-20:00; ימי שישי – 10:00-16:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קדם סתיו 2013 של קנזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully