וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאהה חדיד משתפת פעולה עם יונייטד ניוד

3.7.2013 / 17:54

האדריכלית זאהה חדיד שוב מאתגרת את עולם האופנה - שיתוף פעולה שלה עם מותג הנעליים יונייטד ניוד לא רק עולה המון, אלא גם מתגרה בכל הצורות המוכרות

האדריכלית המוערכת זאהה חדיד עיצבה דגם עבור מותג הנעליים ההולנדי יונייטד ניוד. הנעליים עשויות גומי-ויניל מצופה במתכת ומעורב עם עור נאפה. פלטפורמת העקב, אגב, עשויה פיברגלאס. העיצוב מזוהה מאוד עם הסגנון האדריכלי-מודרני של חדיד – קפלים מתכתיים המונחים אחד על השני באופן א-סימטרי באופן שיוצר אשליה של תנועה.

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של חדיד עם מותג נעליים. ב-2008 עיצבה האדריכלית מהדורה מוגבלת עבור מותג הנעליים הברזילאי מליסה, ושנה לאחר מכן היא עיצבה עבור לקוסט. בקונטקסט אופנתי רחב יותר, חדיד אף הציגה ב-2006 מחווה לתיק האיקוני של לואי ויטון בתערוכה מיוחדת של בית האופנה הצרפתי. בנוסף, שיתפה האדריכלית פעולה מספר פעמים עם מותג התכשיטים היוקרתי סברובסקי.

הנעליים הייחודיות יוצאות כבר היום (רביעי) לחנויות, והן מיוצרות לפי בקשה גם בגוונים של שחור, ברונזה וזהב. התימחור אדריכלי אף הוא – המחיר הנקוב של זוג נעליים בכתב ידה המתוחכם של חדיד הוא 2,000 דולר. נכון לעכשיו הנעליים לא מתוכננות להימכר בחנות המותג בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאהה חדיד ליונייטד ניוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully