וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג נגד רינג: רייצ'ל בילסון יוצאת נגד סופיה קופולה

7.7.2013 / 14:31

ההייפ סביב סרטה החדש של סופיה קופולה "בלינג רינג" מסרב להירגע. השחקנית האמריקאית רייצ'ל בילסון ("חשיפה לדרום", The OC”") יוצאת נגד קופולה בטענה כי היא חוטאת בגלוריפיקציה של האירועים האמיתיים שהיוו את הבסיס ליצירת הסרט. כזכור, עלילת הסרט מתמקדת בחבורת נערים ונערות מקליפורניה שאימצו בשלהי 2008 תחביב של פריצה לבתים של סלבס. על הדרך הם היו לוקחים לעצמם מזכרות יקרות מהארונות הפרטיים של אותן אושיות, נוסח פאריס הילטון, לינדזי לוהן, מייגן פוקס וגם בילסון עצמה.

באופן אופייני לשפה הקולנועית ולאסתטיקה של הבמאית המוערכת, קופולה הפכה את חבורת הנוכלים לנערי הפוסטר של ההערצה העיוורת וההאדרה של העטיפה הנוצצת הריקה מתוכן. בילסון שנפלה קורבן לחבורה במשך חמש פעמים, ביקרה את הבמאית וטענה בפני מגזין קוסמופוליטן הבריטי כי "זה משונה להאדיר משהו שפגע בכל כך הרבה אנשים. חשוב לעשות את הנתק מהדברים החומריים, אבל את הפריטים האישיים והסנטימנטליים שאיבדתי קשה לשכוח", כאשר הכוונה היא בין היתר לטבעת האירוסין של אמה.

בילסון היא לא היחידה שנפגעה מהפרספקטיבה האמנותית של קופולה. הקולגה של בילסון מימי "The OC", מישה ברטון, לא אהבה את הריפרור בסרט לעובדה כי נעצרה ב-2007 בגין נהיגה תחת השפעת סמים. ברטון זעמה בשבוע שעבר בטוויטר: "באמת סופיה קופולה? את השם שלי? תתביישי לך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך הסרט בלינג רינג/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully