וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיג החדש של קנייה ווסט: קולקציית קפסולה עם APC

8.7.2013 / 15:16

הראפר הבלתי נלאה ישיק ביום הבסטיליה קולקציית קפסולה משותפת עם המותג הצרפתי הנינוח APC. בתוכנית - מכנסי ג'ינס, חולצות טי ועליוניות קפוצ'ון

קניה ווסט משתף פעולה עם מותג האופנה הצרפתי APC. הראפר, מוזיקאי והמפיק האולטרה-קול בפני עצמו, מתפנה לפרק חדש בקריירת האופנה המזגזגת שלו, ונוטש לרגע קים קרדשיאן ואת נורת', הבת הטרייה ששמה הוא בוודאי תוצאה של סמי הזיה קשים.

לאחר שמותג הצרפתי צייץ הבוקר את החדשות, נודע כי ווסט יעצב עבור המותג קולקציית קפסולה לגברים שתכלול ג'ינסים, טי-שירטס ועליוניות קפוצ'ון. למרות שלא שוחררו פרטים ספציפיים יותר על אופי הקולקציה, סביר להניח כי היא תהיה על טהרת אופנת הרחוב העירוני. עם זאת, מועד יציאת הקולקציה נחשף - 14 ביולי, שזהו יום העצמאות הצרפתי (המכונה יום הבסטיליה).

APC, הידועים בתור חובבי שיתופי פעולה, חברו בעבר בין היתר לקרטל אופנת הספורט של נייקי, למעצבת הארגנטינאית ונסה סוורד ולמותג בגדי העבודה והפנאי 'קרהרט' האמריקאי. מהצד השני, ווסט נודע כפאשניסט אדוק. לפני כשנתיים הוא השיק קולקציית ביכורים בעיצובו בשבוע האופנה בפריז. עם זאת, נראה כי אהבתו של ווסט לאופנה לא הועילה לו אל מול המבקרים המשתלחים שקטלו אותה מבלי למצמץ.

אגב, החיבור של הראפר המסוגנן לאופנה לא מסתכם רק בכך. ווסט השמיע לא פעם את כמיהתו להשתלב בבתי אופנה עילית כלואי ויטון ודיור, ואף עיצב עם מרק ג'ייקובס (המנהל הקריאייטיבי של לואי ויטון) קולקציית קפסולה של נעליים יוקרתיות. ווסט גם שיתף פעולה עם ריקרדו טישי המנהל האמנותי של ז'יבנשי בכל הנוגע לפן הארטיסטי-אסתטי של האלבום שלו, ובאוקטובר האחרון הראפר המצודד נצפה בפגישה עסקית חשאית עם לא אחר מקרל לגרפלד.

מקבוצת 911 שמשווקת את APC ברשת סטורי בארץ נמסר כי הקולקציה מתוכננת להימכר בחנויות המותג בחו"ל בלבד, ונכון לעכשיו הקולקציה לא מתוכננת לעשות עלייה.

קניה ווסט בתצוגת חורף 2010 של לואי ויטון לגברים בפריז, עם מרק ג'ייקובס. Eric Ryan, GettyImages
פאשניסט בלתי נלאה. קנייה ווסט עם מרק ג'ייקובס/GettyImages, Eric Ryan
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובבי שיתופי פעולה. מתוך קולקציית הקפסולה של לואיס וונג עם APC/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully