וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: גבר חדש זה גבר נקי?

שירלי אכסלרוד

10.7.2013 / 16:55

מותגי הקוסמטיקה לא משחררים מהניסיון לגרום גם לגברים להתמרח - איזה סבון פנים עושה את העבודה אבל מריח כמו שוק לווינסקי והאם קרם עיניים יבטל את משבר אמצע החיים?

הנסיין ת', שאחרי הגילוח נוהג לשפוך על עצמו כמות מכובדת של ג'ל עממי יחסית מבית מותגי הגילוח למיניהם, כמחווה לאבות המייסדים, התכבד בבדיקת האפטר שייב בג'ל של דיור, ונאלץ להתמודד עם פערים קונספטואליים: "מיכל בגודל משחת שיניים חמודה, עם משאבה קטנה וחמודה שמוציאה שפריצים עדינים וחמודים. המפגש הראשון עלול להיות מוזר למי שרגיל להטביע את עצמו בנחשולי חומר, אבל לדברים טובים מתרגלים מהר. אלא אם אתם בקטע של לשרוף את הפנים למוות שנייה אחרי שחתכתם אותם, הג'ל הזה מושלם. מרגיע, נעים, חלקלק ומריח כמו הגבר שתמיד חלמתם להיות".

Dior Homme After Shave Gel. מחיר: 233 שקלים ל- 70 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

א', שחמד לעצמו את הפיי נאו של ג'יבנשי, העביר אותו הלאה אחרי יומיים, בטענה שהריח העוקצני בקצוות מטריד אותו. צ' שזכה בו מן ההפקר, התרכז דווקא בחלקים הלימוניים הרעננים, וסיפר על הצלחות שקצר במעליות צפופות. שניהם הסכימו שהתחליב קונבנציונאלי, די נעים, ושורף אחרי גילוח במקומות הנכונים.

ז'יבנשי, תחליב אחרי גילוח פיי נאו. מחיר: 171 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

א', חבר במסדר הכבוד של פארמוהוליקים אנונימיים, שבאמת כבר ניסה הכל בתחום הגילוח-צחצוח-מירוח, קיבל את ה- cleansing shave שמיועד למי שאוהבים את השניים שלהם באחד, ומבטיח גם לנקות את העור ולהכין אותו לקראת הגילוח, וגם לשמש כקרם לגילוח עצמו. א', שנותן לאף ללכת במקומו, רחרח בחשדנות את התכשיר כרחרח כלב את עכוזיו של אורח חדש בגינה, ופסק - "ספק נעים וסבוני, ספק חומר ניקוי. זאת בעצם משחה במרקם קרמי-קטיפתי סמיך, משונה וחלקלק, שמייצרת קצף מאוד אלגנטי, אבל לא כזה שמורגלים אליו משתמשי הג'לים למיניהם. כתכשיר לניקוי הפנים – הוא מעולה. סיבון פה, קרצוף שם, ואתה כמו חדש. במבחן התוצאה, הגילוח היה מרהיב ונטול נזקים, אבל היא מתאימה למתקדמים בלבד ולבעלי סבלנות".

ד"ר מיורד, cleansing shave. מחיר: 182 שקלים. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיין שיודע מה הוא רוצה ל', התבקש להתקרצף בג'ל הגרגירים של דקלאור מסדרתmen essential, וחזר עם עור רענן ורגשות מעורבים: "אי אפשר לומר עליו שהוא איזי בקטגוריית הריח; מעין תערובת עתירת ניחוח שהזכירה למחצית מיושבי המשרד ריח של קינמון ולמחצית השנייה ציפורן (ולפחות לאדם אחד את שוק לווינסקי). מי שמצליח להתגבר על המשוכה – אחרי הכל זהו מותג שידוע בשימוש בשמנים טבעיים – יהנה מסבון פנים אפקטיבי למדי, עם גרגרי סקראב שהיו יכולים להיות קצת יותר עדינים. מצד שני, יש שם איזשהו אפקט מנטולי חביב, שהופך כל שטיף פנים קצר בשירותים של המשרד למרענן במיוחד".

דקלאור, clean skin scrub gel, מחיר: 240 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלונות על סעיף הריח נשמעו גם מג', שנמרח בקרם הלחות לגבר של קלרינס, אך ריחו המתובלן והכבד החזיר אותו עם זנב בין הרגליים אל הלחות נטולת הבושם שהוא נוהג לחלוק עם בת זוגו. "חוץ מהריח, מדובר בקרם בינוני, שום דבר לכתוב עליו הביתה, שהולך על חבל דק בכל מה שקשור למינונים: כששמתי קצת יותר מדי, העור היה מבריק; בבוקר הבא מרחתי מעט מדי, והפנים נשארו יבשושיים. בניסיון הבא סוף סוף עישנו יחד את מקטרת השלום, והוא היה די בסדר. נחמד כזה, לא יותר. מילה טובה לאריזת המשאבה הנוחה וההגיינית".

קלרינס, moisture balm. מחיר: 209 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר לחשוד בקרם העיניים של קליניק שהוא לא מנסה להיראות גברי. השפופרת שלו מזכירה דבק שלוש שניות מיתולוגי, וכמובטח על האריזה – אין שמץ של ריח. לא פרחוני, לא חמוץ, לא מתוק. נאדה. אבל בגלל שגם גברים נעריים לנצח כמו ד' מודאגים מסימני הגיל (או מ'רגל העורב', אם נשתמש במונח הרומנטי לשלושת הקימטוטים שמסתתרים, או לא, בזווית העין), אז עבורם יש את הקרם הזה, שמבטיח להוריד חריצים, עיגולים שחורים ושאר נפיחויות. "בגדול, אפשר לומר שהוא נוטה להתמודד עם רוב האתגרים. מריחה בבוקר באמת מסייעת לקונטור שמסביב לעין להיראות חיוני יותר, אם כי בניסיון על עור בוגר יותר, הקמטוטים העדינים עדיין שם גם אחרי מריחה אינטנסיבית. בקיצור – מחיה נפשות, לא מציל אותן".

קליניק, Age Defense for Eyes. מחיר: 136 שקלים ל-15 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא קרם לחות! זה אנרג'ייזר. ולא סתם! אלא מהסוג הטוטאלי. מעודד מהמידע הזה, ונרגש מהעיצוב הסופר מסוקס של בקבוק הזכוכית השחור, התמרח הנסיין ר' בתחליב של לנקום שמבטיח להמריץ את העור ולהילחם בסימני העייפות. ר', שכבר שנים טוען ששינה זה לחלשים, קיווה שהאנרג'ייזר יטפל בעורו האפרפר ועיגולי העיניים הכהים. אז חשב; התחליב אכן לא שמנוני, מרענן, ונספג עוד לפני שתרגישו, אבל עגמומיות האפידרמיס נותרה בעינה. מה שהוכיח שוב שאם אתה לא רוצה להיראות עייף, פשוט תלך לישון.

LANCÔME MEN, ENERGIZER TOTAL. מחיר: 280 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקריאיטיב הערמומי של לקרוא לקרם לחות בשמות מעולם האנרגיה והתשתיות לא נשאר הסוד הקטן של לנקום. גם ב-Kiehl's החליטו שזאת הדרך הנכונה להביא אל החצר שלהם גברים יבשושי עור, והקרם שלהם הוא בכלל תדלוק לפנים. הנסיין א', שאוהב לקרוא לדברים בשמם, מדווח שמדובר בקרם נוזלי מדי, ופנים חרבות מיובש מזגנים קייצי דרשו מריחה חוזרת במהלך היום, אבל שהוא גם נספג מהר, מכיל אפס אחוזי שומן ו-SPF 15 שתיפקד לא רע בשעת מבחן. בקיצור, באופן כללי עשה לפנים שלו רק טוב. למי שלא מאמינה בחלוקה המגדרית הקונבנציונאלית, חברה של א' תורמת מידע חשוב ומציינת שהוא עובד מעולה מתחת למייק אפ.

Kiehl's, FACIAL FUEL קרם לחות ממריץ. מחיר: 183 שקלים. להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח', גבר של סבון מוצק וקצף גילוח באריזה משפחתית מהמותג הפרטי של הסופר שמתחת לבית, פונק בכמה מוצרים של SABON. נרגש מגודל המעמד, גידל ח' זיפים בני יומיים, שיהיה עם מה לעבוד, וניגש למראה: קרם הגילוח מסדרת "ג'נטלמן" (כי הקופירייטר הקבוע היה בחופש) נותר מיותם אחרי שני שימושים, בטענה שהוא לא מספק את התשוקה לענני קצף נימוחים. הקרם אחרי גילוח היה סביר ונעים ניחוח, מהסוג המיושב והסולידי, אם כי פה ושם הרגיש מעט דביק. בת זוגו של ח' העירה בנזיפה כי האריזות למוצרי הגברים מפגרות שנות דור אחרי אלה של הנשים, ונשארו תקועות עם הפונטים והצבעים המדכאים שהיו הדבר הנכון כשסבון פתחו את החנות הראשונה שלהם בתל אביב.

הפילינג לגוף מסדרת BLUE בצנצנת זכוכית כבדה, שהיתה כפסע מלרסק את כף רגלו השמאלית במקלחת, היה כבר באמת קצת יותר מדי בשביל ח', שהוא כאמור, גבר של סבון בעטיפות נייר. האמת היא שח' לא כל כך ידע מה לעשות עם הפילינג, ורק עירנות מנעה ממנו למרוח אותו על הפנים; אחרי תדרוך, קרצף ח' את הפרסות ואת המרפקים היבשים, לשביעות רצון התא המשפחתי כולו – לא עוד שריטות יובש על מצעי הסאטן.

SABON, קרם גילוח – 97 שקלים; קרם אחרי גילוח – 99 שקלים; פילינג גוף – 106 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully