וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטל אוונגרדי: שיתוף פעולה בין סברובסקי למרג'יאלה

10.7.2013 / 15:02

בית האופנה הצרפתי מיסון מרטין מרג'יאלה חובר אל מותג הקריסטלים סברובסקי לקולקציית קפסולה משותפת, שתימכר בסניפים נבחרים ברחבי העולם החל מחודש נובמבר

מותג הקריסטלים והתכשיטים סברובסקי חבר לבית האופנה האוונגרדי מיסון מרטין מרג'יאלה לטובת קולקציית תכשיטים אקסקלוסיבית.

שיתוף הפעולה המנצנץ התנקז הן לכדי פריטים בקולקציית ההוט-קוטור של מרג'יאלה לחורף 2013-14 והן לכדי קולקציה מוכנה ללבישה, או במקרה הזה מוכנה לענידה, שמתוכננת לעונה הבאה.

הרכיב המרכזי בקולקציה המדוברת הוא קריסטלאקטייט - שילוב של גבישי קריסטל ושרף לבן. לדבריה של נדיה סברובסקי, חברת הנהלת החברה, כפי שסיפרה ליומון האופנה WWD, תהליך יצירת החומר נמשך כארבע שנים, אשר במהלכן שני החומרים התמזגו אחד לכדי גוש אחד חלק. את התהליך חתם אקט חיתוך החומר, שהסתכם ביצירה של פריטים בעלי המשלבים את האפקט הצלול של הקריסטל עם האסתטיקה הגולמית של מרג'יאלה.

כאמור, בתצוגת התפירה העילית (הוט קוטור) של מרג'יאלה שהתקיימה בשבוע שעבר בפריז, שולבו מספר יצירות מתוך הקולקציה המשותפת. על מנת לסבר את האוזן, המחיר הממוצע לפריט נע בין 800 ל-1,000 יורו. התכשיטים יוצעו למכירה החל מנובמבר הקרוב ב-130 סניפים של סברובסקי ברחבי העולם ובחנויות נבחרות של מרג'יאלה. מסתמן כי זוהי רק תחילתה של ידידות מופלאה בין סברובסקי למרג'יאלה. שני המותגים מתכננים לשתף פעולה באופן רחב יותר גם בקולקציית אביב 2014.

קולקציית הוט קוטור לחורף 2013-14 של מיסון מרטין מרג'יאלה. AP
הסנונית הראשונה של שיתוף הפעולה. קולקציית הוט קוטור לחורף 2013-14 של מיסון מרטין מרג'יאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully