וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חול, מים ופאן: 5 תיקי חוף ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

18.7.2013 / 8:29

אי אפשר לוותר על תיק ים הגון בקיץ, כזה שיהיה מספיק גדול ומספיק מסוגנן כדי שיבלוט על החוף. הילית וולברג נוברת ברשת ומאתרת 5 עיצובים היסטריים, אפילו ב-44 שקלים

אקססוריז הם הפריטים הכי כיפיים מכיוון שהם יכולים לשנות לחלוטין הופעה מיושנת ולהעניק 9 נשמות חדשות גם לפריט המאוס ביותר בארון. בהתאם לכך נולדה המנטרה הפאשניסטית: "אין דבר כזה יותר מדי תיקים".

במקרה של תיקי חוף, או תיקים שמתאימים לים, לא מדובר רק בצורך בגיוון, כי אם בפרקטיקה של ממש. תיק חוף עובר תלאות וחייב להיות עמיד בפני חול, מים, קרם הגנה ומיץ של ענבים מעוכים שדולף מהשקית. נוכח כך כדאי שתיק החוף שתבחרו, מעבר לעובדה שיהיה מהמם, יהיה בטווח מחירים שפוי שמקל על הדיסוננס שלאחר קנייה. אם הוחלט בכל זאת להשקיע בתיק יקר יותר, שימו לב שהוא יהיה עמיד ופשוט לניקוי.

הנה 5 אופציות ב-5 טווחי מחיר:

עד 50: תיק יוטה ענק

פיתרון פרקטי הוא תיק יוטה ענק שיכול להכיל את כל מה שצריך לים ועדיין יהיה בו מקום לעוד. במשך תקופת החורף הוא גם יכול לשמש כמקום לאחסון למגבות הרחצה. התיק של מוד קלות' הוא הוכחה לעובדה שיעילות לא חייבת לבוא על חשבון הכיף והכיתוב החביב "Random Crap" ביחד עם הצבעוניות שלו, עושים חשק להיות מאורגנים על החוף. ולא להיבהל אם הוא עומד להיעלם מהמלאי, מבטיחים בחנות המקוונת כי הם יזמינו עוד לפי דרישה.

תיק יוטה ענק במוד קלות', 44 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100: תיק סלבס

טרנד הדפסי פרצופים של סלבס לא חומק אפילו מהסלבס בעצמם. ריהאנה דגמנה את קייט מוס על החולצה, קייטי פרי את מדונה ומדונה את אובמה. מדוע אם כך שעל תיק החוף שלכם לא תתהדרו בפרצופים הנהדרים של חברי וואן דיירקשן? תיק עם קריצה לפוסטר האמצע של מעריב לנוער הוא אופציה הומוריסטית אבל גם אופנתית ולא יקרה במיוחד. בתיק הנ"ל תוכלו להשוויץ גם בחתימות חברי הלהקה.

תיק וואן דיירקשן, דליה, 99 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200: תיק גב

אופציה נוספת לשילוב של יעילות ויופי הוא תיק הגב, שיכול לשמש גם בנסיעות ופסטיבלים ובא טוב אם חוף הים הוא במרחק רכיבת אופניים מכם. תיק הפסים בשחור לבן הוא פריט גם פריט קלאסי וגם טרנדי ובעיקר שימושי. את התיק הספציפי הזה תוכלו לנקות עם מטלית רטובה ללא חשש.

תיק פסים, פאשן יוניון, 138 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 400: סל נשיאה

סל קש הוא תיק שיכול להחזיק זמן רב ומתמודד נפלא עם שילוב של מים וחול. מאחורי התיקים של מריסול יש גם אמירה שברכישה מאחר והם מיוצרים מחומרים טבעיים על ידי נשים ממדגסקר שמקבלות תשלום הוגן על עבודתן. סחר הוגן, אחריות חברתית ותיק צבעוני וכיפי עם פונפונים משעשעים. כולם ניצחו.

תיק קרקס של מריסול בשופבופ, 338 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: תיק קנבס של רבקה מינקוף

התיק של רבקה מינקוף לוכד רגע קסום על חוף ים אקזוטי ואז לוקח אותו איתכם לכל מקום. הוא עשוי מקנבס מצופה בשעווה כך שהוא עמיד לחלוטין מפני מים וחול שחודר אליו והוא מקיים בגאווה את הצו הטרנדי של הדפסי אייטיז ששב לשטוף אותנו בחביבות שלו הקיץ. מחירו לא זול, אבל הוא יכול בקלות להפוך לתיק הקיץ הרשמי לשנה-שנתיים הקרובות.

תיק ים של רבקה מינקוף, שופבופ, 900 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully