וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנדה סייפריד עושה את Elle

18.7.2013 / 10:01

רגע לפני שהיא כובשת את המסכים בתפקיד כוכבת פורנו, אמנדה סייפריד מקבלת את שער אוגוסט של מגזין ELLE ומדגמנת טופ נוצץ במיוחד של דולצ'ה וגבאנה

שערי גיליונות אוגוסט ממשיכים לעשות טיזינג ולהיחשף. את שער הגיליון הקרוב של מגזין ELLE מעטרת השחקנית היפיפייה אמנדה סייפריד. הסיבה: באוגוסט יצא לאקרנים הסרט "לאבלייס" בכיכובה של סייפריד, המגולל את קורותיה של כוכבת הפורנו לינדה לאבלייס אשר הפכה בתחילת שנות השבעים למושא הפנטזיה של מיליוני מתבגרים מחוצ'קנים וגברים מזוקנים.

לשם הצילומים, השתלט הקאסט על סוויטת ענק במלון וולדורף אסטוריה בניו יורק, בו צולמו גם השער וגם צילומים מערכתיים נוספים בכיכובה של סייפריד. כל אלה יפורסמו ב-23 ביולי. הצילומים התרחשו בהשראת הניינטיז (העשור המתקאמבק שלא הולך להרפות בתקופה הקרובה), כאשר סייפריד מדגמנת רוח נעורים גראנג'-מודרנית של העשור הבועט, בעודה מכוסה בטופ גלאמי במיוחד של תחרה אדומה ואבני חן מבית היוצר של דולצ'ה וגבאנה.

במסגרת הראיון המלווה את השער, סייפריד - שכנראה עדיין בתוך התפקיד - מפזרת אמירות פרובוקטיביות נוסח "כל מי שיצאתי איתו היה מישהו שנמשכתי אליו מינית באופן מיידי" או מלהגת על האקס שלה, דומיניק קופר ומציינת "הוא תמיד יהיה בחיי לא משנה מה החברות שלו או הנשים שלו לעתיד יחשבו". בקיצור, מסתבר שצריך להצדיק את הליהוק לסרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully