וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החפצים הנחשקים של אלכסנדר וונג

לירוי שופן

21.7.2013 / 10:09

אלכסנדר וונג משיק את קולקציית החפצים השלישית בעיצובו, והפעם בתפריט - כפפות אגרוף, פותחן בקבוקים, קלפים ומחברות בציפוי דמוי-עור חתול ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל קפיצה של אלכסנדר וונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכבש את בית האופנה הצרפתי בלנסיאגה, ומתבסס על ידי כך כאחד המעצבים האמריקאיים החשובים של הדור (שמצליח בקלות מעוררת הערצה להכפיף את האמנותי עם המסחרי), אלכסנדר וונג מרחיב את תחום עיצוב הבית ומשיק את קולקציית 'אובג'קטס' (חפצים) השלישית.

בדומה לשתיים הקודמות, זהו אוסף מעוצב – אולי גם מעוצב מידי – של פריטים יומיומיים, שלא תמיד יש בניהם קשר נראה לעין מלבד צבע שחור וחתימתו של המעצב. הפעם אפשר למצוא בקולקציה פריטים שימושיים יותר ופחות, חלקם לקוחים מעולם הסלון וחלקם דווקא מעולם הספורט. בין היתר, מערכת מרובעת של פמוטים, מחברות בגימור דמוי-עור חתול ים, פותחן בקבוקים, כפפות איגרוף וחבל קפיצה בעל צמד ידיות מוזהבות. למרות הקריצה האתלטית, ניכר שמדובר בעיקר במתנות שנועדו להיות מונחות כלאחר יד (אך בתכנון מוקפד) על שידת עץ מהגוני בכניסה לבית. מכל מקום, כת המעריצות (והמעריצים) של ווג תהיה מסופקת, כל אחד מהחפצים מעביר היטב את השילוש הקדוש של וונג – חיספוס מודע לעצמו של דאון-טאון מנהטן, אנרגטיות וכמובן, צבע שחור.

ניתן להשיג באתר הרשמי של אלכסנדר וונג. יש משלוחים לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמוטים מתוך קולקציית החפצים השלישית של אלכסנדר וונג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית החפצים השלישית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully