וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למכורי הלק: המותג OPI יימכר גם ברשת אפריל

אחרי שנמכר בתשע השנים האחרונות רק במכוני טיפוח, מותג הלק האמריקאי OPI מיישר קו עם אחד המתחרים הגדולים שלו ועובר להפצה גם ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקים של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הלק האמריקאית OPI, שבמהלך תשע השנים האחרונות נמכרה בארץ רק במכוני הטיפוח המקצועיים, נכנסה החל מחודש יולי 2013 לשוק הקמעונאות. כעת ניתן לרכוש את בקבוקי הלק של החברה גם ברשת אפריל.

במשך שנים ארוכות נמכרו שני מותגי הלק OPI ו-ESSIE, הנחשבים למותגי איכות בתחום, רק במכוני הטיפוח המקצועיים. באפריל 2012 פרץ את הדרך המותג ESSIE והחל להימכר ברשת הסופרפארם. ב-OPI, כך נראה, זיהו את ההצלחה הטמונה במכירה קמעונאית וכעת הם הולכים, כאמור, בעקבות המתחרים.

"הסטטיסטיקה הכלל עולמית של OPI העלתה כי כאשר מוצרים נחשפו לקהל הרחב ונמכרו במקומות יוקרתיים, השוק המקצועי פרח ונהנה מאד מהחשיפה המוגברת" מסבירה בריאן לדן, מנכ"ל ברייסון שיווק, נציגת OPI בישראל, את המהלך של המותג בארץ.

בעוד שהמותג ESSIE מפיץ בארץ שני קווים נפרדים, האחד למכונים המקצועיים והשני לקמעונאים (כשההבדל בין הליינים נעוץ ברוחב המברשת), ב-OPI המברשת, הפורמולה וגם המחיר זהים לחלוטין לבקבוקי הלק הנמכרים במכוני הטיפוח. בשלב הראשוני יימכרו בין 42 ל-90 גוונים שונים של המותג בהתאם לגודל הסניף ולהגבלות השטח שלו.

מחיר: 65 שקלים כולל מע"מ

  • עוד באותו נושא:
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully