וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות לא עוזבות את דולצ'ה וגבאנה

23.7.2013 / 18:15

דומינקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה עוד לא התאוששו מהמכה שהנחית עליהם בית הדין האיטלקי, והנה הם נאלצים להתמודד עם תביעה חדשה.

שחקן הקולנוע האמריקאי פיטר פונדה מגיש תביעה בגובה 6 מיליון דולר כנגד בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, בגין שימוש בשמו ובתמונתו ללא אישור. הטלגרף הבריטי דיווח היום כי השחקן בן ה-73 הגיש כבר בשבוע שעבר את בקשת התביעה לבית הדין הגבוה של קליפורניה. האימג' המדובר לקוח מהסרט "אדם בעקבות גורלו" משנת 69', אותו כתבו ואף כיכבו בו פונדה והשחקן המנוח דניס הופר. פונדה נדהם לגלות כי קו טי-שירטס שלם נושא את התמונה האיקונית מהסרט בו הופר והוא חורכים את כבישי ארצות הברית על אופנוע כבד. התמונה הודפסה בשחור על גבי חולצות כותנה לבנות שנושאות את הכיתוב "Easy Rider", כשמו המקורי של הסרט.

אין ספק כי הפרשיה הנ"ל לא מועילה לתדמית הציבורית של המעצבים, שרק בסוף השבוע האחרון סגרו את חנויותיהם במילאנו כאות מחאה על העליהום התקשורתי והציבורי לו 'זכו' בעקבות הרשעתם בעבירות מס בגובה חצי מיליארד דולר. כזכור על השניים נגזר עונש מאסר בפועל של שנה ושמונה חודשים, אך השניים מתכננים להגיש ערעור.

בהתחשב בכך שכל חולצה מתומחרת במחיר של 192 אירו, סביר להניח שדולצ'ה וגבאנה יכולים היו להרשות לעצמם לשלם זכויות יוצרים ובכך להימנע מביקור נוסף בבית המשפט.

השחקן פיטר פונדה. Chris Pizzello, AP
פיטר פונדה/AP, Chris Pizzello

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully