וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך הפאשניסטה לגלקסיה: למצוא את הדרך לאופנה ברשת

28.7.2013 / 13:40

לא חייבים להיאבק עם אחרים בימים של סייל ולא חייבים לקנות שטויות ברשתות האופנה. רוני ודנאי מאתרת אלטרנטיבות קרירות, ממוזגות ופאשניסטיות במחירים מעולים

הלוקיישן: קניון רנדומאלי ברחבי הארץ. היעד: לקנות כמה שיותר בכמה שפחות, או במילים אחרות - SALE. המכשול: נחילי אדם שסימנו לעצמם את אותה מטרה בדיוק.

עונת הסיילים בעיצומה, אבל ככל שהמעלות עולות כך יורד מפלס הריגוש: התורים לא נגמרים, המלאי לא מתחדש וחם טילים. יבורכו ממציאי האינטרנט והמזגן שמאפשרים אלטרנטיבה קרירה ושקטה לשופינג. בשביל לא ללכת לאיבוד בגלקסיה הווירטואלית הבלתי נדלית, אפשר להיעזר במדריך שופינג מקוון: עשרה אתרי חובה בינלאומיים שמציעים מותגי רשתות לצד מותגי על.

The Outnet

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: מוקד עלייה לרגל לכל חובבת אופנה שיודעת מה טוב לה. בימים כסדרם האתר שמאכלס עודפים של מותגי-על מציע עד 70% הנחה ממחירם המקורי. גם אז המחירים לא תמיד כאלה שמשאירים עודף לאוטובוס, אך בדיוק בגלל זה שווה לחכות למכירת הקלירנס העונתית של האתר שמציעה עד 85% הנחה על פריטים נבחרים. המכירה נארכת כשבוע, ואפילו יש קאונטדאון שמחשב את הזמן לאחור בימים, שעות, דקות ושניות עד תום המכירה. הקלירנס פתוח רק לחברות הרשומות, אבל ההרשמה לא מותנה בדבר. בקיצור, כדאי להזדרז, המכירה מסתיימת עוד יומיים.

טראפיק: עלות המשלוח לישראל היא 16.5 פאונד.

דגים ברשת (שימו לב - הפריטים באתרי סיילים אוזלים בקצב מסחרר, אלו הן רק דוגמאות להמחשה): שמלת סאטן א-סימטרית של מרק ג'ייקובס ב-52.5 פאונד אחרי 80% הנחה; סנדלים מטאליים של טורי בירץ' ב-59.37 פאונד אחרי 75% הנחה; משקפי שמש של ויקטוריה בקהאם ב-49.17 פאונד אחרי 80% הנחה.

Asos

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: אתר הבית של כל שופוהוליקית וירטואלית. האתר הבריטי המפורסם מציע עשרות אם לא מאות אלפי פריטים של רשתות עממיות לצד מותגי על. מותג הבית של האתר מתומחר בדרך כלל במחירי רצפה שמתחילים בפאונדים בודדים. בדרך קבע מציע האתר גם זירה של עודפים בהנחה, וכעת במסגרת סייל סוף העונה מציע האתר חלק נכבד ממרכולתו עד 70% הנחה.

טראפיק: משלוח חינם.

דגים ברשת: תיק עור אדום של Ri2K ב-64 במקום 134 פאונד; טבעת זברה זהובה עם אמייל של קנת ג'יי ליין ב-27.5 במקום 95 פאונד; חולצת משי כחולה של פרנץ' קונקשן ב-15.5 במקום 62 פאונד.

Net a Porter

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: בסיס האם של חובבות מותגי היוקרה. אתר האופנה הוותיק מציע חווית קנייה קוסמופוליטית שמרגישה כמו דפדוף אסקפיסטי מתמשך במגזין אופנה בינלאומי. לאתר יש מגזין משלו וקהילת מעריצות ענקית ברחבי העולם. עד שיסתיים הסייל ב-30 ביולי, ניתן למצוא אוצרות עד 80% הנחה.

טראפיק: 20 פאונד.

דגים ברשת: ביקיני ירוק של מיו מיו ב-64.58 פאונד אחרי 50% הנחה; קלאץ' קפלים ממשי של כריסטופר קיין ב-69.17 פאונד אחרי 80% הנחה; שמלה שחורה קטנה משיפון עם גב פתוח של אקנה ב-106.25 פאונד אחרי 50% הנחה.

Bloomingdales

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: בית הכלבו הניו יורקי, שנחשב לאחד מבתי הכלבו המפורסמים בעולם, מאפשר כיום שופינג כאילו היית רייצ'ל גרין מ"חברים". האתר מציע ממש את כל המותגים הנמכרים בבית הכלבו עצמו, ותהליך הרכישה אפילו מלווה בשקית נייר חומה וירטואלית ומלבבת בדיוק כמו ה-Brown Bag המפורסם.

טראפיק: 9.95 דולר ברכישה מעל 100 דולר.

דגים ברשת: משקפי שמש של ריי באן ב-385 במקום 641 שקלים; אוברול של BCBG ב-219 במקום 433 שקלים; עגילי ריינסטון של ג'וסי קוטור ב-180 במקום 301 שקלים.

Tobi

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: סופר-מרקט של אופנה זולה ופופולרית. מיטב הטרנדים העונתיים מתנקזים אל האתר האמריקאי ומוצעים גם ככה במחירים לכל כיס. ניתן למצוא גם מותגי מעצבים בודדים, אך ההתמחות של האתר היא בסוכריות פופ עממיות. אמנם העטיפה פחות שיקית משל אתרי אופנה אחרים, אך זה המחיר הסמלי כנראה ל-30% ההנחה הקבועים שניתנים באתר. בונוס נוסף - 50% הנחה ברכישה הראשונה באתר.

טראפיק: החל מ-9.95 דולר.

דגים ברשת: שמלת משי מודפסת של שרלוט רונסון ב-225 במקום 1,125 שקלים; משקפי שמש של ספיטפייר ב-121 שקלים; סנדלי עקב עם ספייקים של Chinese Laundry ב-179 במקום 357 שקלים.

Revolve Clothing

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: שחקן חיזוק בעל פופולריות גוברת בדמות אתר אופנה אמריקאי שמציע אוקינוס של מותגים טרנדיים, החל מבגדים, דרך אקססוריז וכלה במוצרי טיפוח.

טראפיק: 10 דולר. המשלוח חינם בקנייה מעל 100 דולר.

דגים ברשת: סנדלי עור קלועים עם עקב שקוף של דיאן פון פורסטנברג ב-500 במקום 1,160 שקלים; משקפי שמש חתוליים של קארן ווקר ב-660 במקום 1,175 שקלים; נעליים נוצצות של Anniel ב-307 במקום 510 שקלים.

Farfetch

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: אתר אופנה שמעוצב למעשה כבלוג אופנה שיקי במיוחד (כולל התוכן), ועמל על יצירת קהילת אופנה חיננית וצמאה לחידושים. מלבד מותגים שיקיים, מוצרי לייף סטייל ופינת סייל קבועה, מציע האתר סקשן וינטג' שומט לסתות בו ניתן למצוא פריטים חד-פעמיים אך יקרים להחריד נוסח שאנל, לואי ויטון, איב סן לורן וז'יבנשי.

טראפיק: החל מ-35 דולר.

דגים ברשת: טי-שירט מנומר בשחור ולבן של לורנס דוליג'ה ב-62 במקום 125 דולר; סניקרס מצוירות של OLO ב-73 במקום 146 דולר; תיק של SEE BY CHLOE ב-92 במקום 184 דולר.

SHOPBOP

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: אתר-בת של אתר אמזון, המציע מבחר ענק של פריטים מקולקציות עדכניות של מותגי על ומותגים טרנדיים לנשים בלבד.

טראפיק: 10 דולר. המשלוח חינם בקנייה מעל 100 דולר.

דגים ברשת: תיק קנבס וכותנה של צ'יפ מנדיי ב-77 דולר אחרי 30% הנחה; אוברול אדום של ננט לפור ב-119 דולר אחרי 60% הנחה; טבעת אוברסייז מוזהבת של ונסה מוני ב-26 דולר אחרי 60% הנחה.

Modcloths

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: גן עדן לחובבות הנוסטלגיה ולסאקריות של וינטג' ורטרו. האתר מציע פריטי מותגים טרנדיים ברוח הרטרו לצד אוסף וינטג' מקורי ורחב, וקטגוריה קבועה של פריטים בסייל.

טראפיק: החל מ-20 דולר.

דגים ברשת: שמלה טרופית של שוגרהיל ב-51.99 במקום 74.99 דולר; תיק ניאון של Cambridge Satchel ב-76.99 במקום 154.99 דולר; מוקסינים של דולצ'ה ויטה ב-54.99 במקום 78.99 דולר.

Nasty Gal

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ככה: אי אפשר שלא לכלול ברשימה את אתר האופנה הפופולארי של סופיה אמרוסו, שהפכה את החיבה שלה לווינטג' שופינג אונליין לאימפריה של ממש. מלבד פריטי וינטג', מציע האתר פריטים של מותגים אנונימיים יחסית לצד מותגי טרנדיים. מלאי הפריטים מתחדש באופן קונסיסטנטי, ומלבד זאת גם כאן ניתן למצוא קטגוריית סייל קבועה. בתוכנית האמנותית: בלוג אופנה קסום במיוחד, עם ניחוח של איט-גירלז היפסטריות שמחוברות לאינסטגרם ולטאמבלר בדם.

טראפיק: החל מ-15 דולר. משלוח חינם ברכישה מעל 150 דולר.

דגים ברשת: שמלת קאט-אאוט שחורה ב-34 במקום 68 דולר; קלאץ' עור בשחור וזהב ב-25 במקום 50 דולר; נעלי עקב עם פפיון מתוכשט של ג'פרי קמפבל ב-62 במקום 155 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully