וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: תלתלי הכבשה האוסטרלית

שירלי אכסלרוד

25.7.2013 / 11:21

חודש יולי הגיע ואיתו הצרה הנודעת בשם שיער פריזי. מדור קוסמטיקה קלה יוצא למלחמה באפקט הכבשה ולא מהסס להשתמש בשמנים, תבלינים ומחליקי שיער שפועלים על אדים

עונת הפריזים בעיצומה, ואין זמן מתאים יותר להעניק את פרס מפעל חיים למלחמה בטחנות רוח לאביר החשמל הסטטי, ג'ון פרידה, שממשיך לשחרר אין ספור מוצרים שמבטיחים להילחם בשיער המחושמל. אל תפסיק לנסות, ג'ון!

על הפרק הפעם: סרום חזק במיוחד, לטיפול בשיער מתולתל, יבש מאוד ומרדני, שלא מכין שיעורים ונוהג לברוח מהבית. ח', שהרעמה הגלית שלה הופכת אחרי כמה דקות באוויר הפתוח של חודש יולי מאלגנטית למאושפזת במחלקה הסגורה, היתה מרוצה למדי: הסרום קליל ונעים יחסית, ובעל ריח סתמי עד בלתי מורגש. כמו בכל דבר בחיים, הכל שאלה של מינונים. קצת יותר מדי – ותקבלו ברק שמנוני מלוכלך. במידה הנכונה, הוא הצליח להכניע בחן פריזים מציקים לחצי יום לח לפחות, והשאיר על השיער ציפוי משיי וחלקלק. בונוס: במריחה על שיער רטוב אחרי חפיפה, הוא פותח קשרים הטוב ביותר מאז הסרקל של כיתה ה'. מוצלח".

ג'ון פרידה, סרום פריז-איז חזק. 100 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון פרידה, סרום פריז-איז חזק. 100 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן הנים של מותג הפיות ד"ר האושקה הוא ה'למרוח שמן זית וחלמון על השיער, לעטוף במגבת וללכת לישון החדש'. השמן הטיפולי, שחוץ מעלי עץ הנים ההודי מכיל עוד דברים שמבשלים עם כוסמת כמו אגוז אדמה, תמצית עלי אזדרכת ורוזמרין, מבטיח להרגיע שיער יבש ושברירי שעבר טיפולים כימיים, ומאחר שהוא דורש יחסים ארוכי טווח של כמה שעות לפחות, עם עדיפות ללילה, הוא מתאים למי שלא אכפת לה לטנף את הכרית או לישון על מגבת.

השמן עבר בין בנות משפחת ב', והן מדווחות: בעלת השיער הדקיק שמסתובבת קבוע עם פן נסיכות וקרקפת מגרדת ועצבנית, טוענת שהשמן הוא הדבר הכי טוב שקרה לשיער שלה – הוא אמנם לא מריח מי יודע מה, והיא היתה מעדיפה אותו בספריי כדי לטנף פחות את הידיים, אבל כמה לילות בצוותא, אחרי חפיפה ומריחה יסודית, הרגיעו את הקרקפת, השיער נשבר פחות, וגם אחרי ייבוש וגיהוץ שמר על רכות ואווריריות. מפאת קוצר הזמן של החיים היא ניסתה גם טיפול מקוצר של שעה, וגם אז התוצאות היו יופי.


לבעלת השיער העבה והמתולתל הטיפול דווקא עבד פחות, והיא התבאסה לגלות שהשמן דווקא ייבש לה את השיער והשאיר אותו מקורזל, שומני בקרקפת ויבשושי בקצוות. שוב התברר שמגוהצות נהנות יותר.

ד"ר האושקה, שמן נים. 159 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר האושקה, שמן נים. 159 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזדרכת של ד"ר האושקה נבלה מקנאה כששמעה כמה קוסמופוליטית היא רשימת מרכיבי הסרום של פול מיטשל מסדרת ה-awapuhi, עם חלבון שמופק מצמר כבשים מניו זילנד וצמח שגדל על אנרגיה סולארית בהוואי. ש', בעלת שיער דק ומפוצל לתפארת, ציפתה לקבל במחיר הזה לא פחות מרעמת קייט מידלטון בוהקת, אבל התאכזבה: "ניסיתי את הסרום על שיער רטוב וגם יבש, ומה אני אגיד לכם, הכבשים הניו זילנדיות הן לא מה שהיו פעם. כשנמרח על שיער רטוב, נרשם שיפור מתון באזורים היבשים בקצוות וגם תוספת נחמדה לנפח, אבל לא משהו לכתוב עליו הביתה. על שיער יבש, הישמרו לנפשותיכן, מתקבלת תוצאה שמנונית, אטומה ומלוכלכת. ריח חומר הניקוי החמציצי המשונה לא בא לי טוב. מוותרת".

פול מיטשל, סרום עיצוב טיפולי מסדרת awapuhi wild ginger . מחיר 169 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול מיטשל, סרום עיצוב טיפולי מסדרת awapuhi wild ginger . מחיר: 169 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבו לנו מוצרי שיער טובי מראה שנמכרים במספרות, כי לעולם לא יהיה לנו יותר מדי מהם בחיים הקטנים והעלובים שלנו. KEUNE, מותג הולנדי ששב לאחרונה לארץ, מציע לבעלות שיער יבש, פגום וצבוע, סדרה שמבטיחה להחזיר אותו למוטב בעזרת קראטין – הסייף וורד שלנו להפעם. פ', שימי הקיץ החמים הצליחו לקרזל את השיער החלק תמידית שלה, הסתגרה במקלחת עם השמפו, המרכך והמסכה מהסדרה ויצאה מרוצה: "המסכה סטנדרטית למדי, אבל השמפו והקונדישינר מוצלחים במיוחד, והשאירו את השיער רך יותר, נעים וחלקלק. אשליה נעימה, ריחנית ופינוקית של מספרה בבית".

KEUNE, סדרת קראטין. שמפו - 80 שקלים ל- 250 מ"ל; מסכה – 75 שקלים ל-200 מ"ל; קונדישינר - 80 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
KEUNE, סדרת קראטין. שמפו - 80 שקלים ל- 250 מ"ל; מסכה – 75 שקלים ל-200 מ"ל; קונדישינר - 80 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילוב בין המותג האצילי הממעט לאכזב לוריאל פרופסיונל, לבין הבטחה למוצר חדש ומהפכני לטיפוח השיער פיתה את הנסיינית נ' להגיע נרגשת קלות לטיפול חדש ב-סטימפוד (Steampod). המפגש עם מכשיר חשמלי שנראה במבט ראשון כמו עוד מחליק שיער סטנדרטי בשוק גדוש מחליקים שונים ומשונים, שיחק ברגשות שלה, אך לא לאורך זמן.

אחרי חפיפה, מריחת קרם אנטי-פריז (Smoothing Cream), ייבוש קליל, ומריחת סרום עשיר בשמן אבוקדו ושמן גרעין משמש, הגיעה שעת ההחלקה והייבוש באמצעות הסטימפוד. למכשיר מתחבר מיכל מים, שמשתלבים בתהליך ההחלקה כאדים חמים. הפעולה לא גורמת לחימום יתר של השיער או לכוויות רנדומליות על עור הפנים והקרקפת. גובה החום ניתן לוויסות, ונקבע בהתאם לסוג השיער ועוביו, כשכל התהליך קצר למדי ואורך כ-45 דקות. נ' מדווחת על תוצאות נאות יותר מפן קונבנציונלי במספרה השכונתית - שיער חלק ומבריק בעל מראה בריא, ללא תחושת גיהוץ או יובש שמוכרות למי שמשתמש במחליקים סטנדרטיים. הבשורות הפחות טובות למתולתלות: שוב נדפקתן. לא בטוח שבעלי שיער עבה יצליחו להשיג את אותו מראה.

תוצאות אופטימיליות, מבטיחים בלוריאל פרופסיונל, מתקבלות אחרי שלושה טיפולים רצופים, אחת לשבוע. גרסה ביתית של מכשיר הסטימפוד, למרבה הצער, לא תשווק בארץ.

טיפול Steampod בסלוני לוריאל פרופסיונל ברחבי הארץ - 120-200 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפול באדים בסלוני לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully