וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיום להמונים: קרל לאגרפלד בסרט חדש על דת ואופנה

28.7.2013 / 15:15

סרט דוקומנטרי גרמני חדש בן 4 שעות יספק הצצה מיוחדת לתעשיית האופנה תוך ניסיון לענות על השאלה - האם האופנה היא דת והמגזינים הם התנ"ך?

אם האופנה היא דת, אז קרל לאגרפלד הוא אלוהים? על הקשר הפילוסופי בין שתי הכתות הגדולות בעולם, ינסה לענות הסרט הדוקומנטרי החדש בכיכובו של מעצב העל הגרמני.

הסרט "האופנה כדת", בן ארבע השעות, יעלה לאוויר ב-7 בספטמבר בגרמניה, כאמור תחת חקר הנושא של מערכת היחסים בין אופנה לדת, תוך יצירת הקבלה בין דוגמניות למלאכים, וכמובן בן התנ"ך של האופנה, הלא הם המגזינים, לבין התנ"ך עצמו.

אין כמובן אוטוריטה אופנתית ראויה ומתאימה יותר לככב במרכז הדיון הזה מלאגרפלד, המנהל האמנותי של בתי האופנה העילית שאנל ופנדי, ומוקד התעניינות קולנועי בכלל.אגב, זה המקום להזכיר כי ב-2007 יצא סרט דוקומנטרי אודותיו, בו הוא מתאר את מערכת היחסים הקשה עם אמו ואת היציאה מהארון בגיל 11.

מסתבר, שבסרט החדש חושף לאגרפלד שוב פרטים אישיים על חייו ועל הקריירה שלו, ואף מספק הצצה נדירה לנעשה מאחורי הקלעים בתצוגות שלו ובסטודיו במשך תקופה של שנה וארבעה חודשים.

בסרט משולבים גם קטעי ראיון של המוזה הפרטית דיאן קרוגר, השחקנית ואושיית האופנה שרה ג'סיקה פרקר, דוגמנית העל קלאודיה שיפר, עיתונאית האופנה המיתולוגית סוזי מנקס והשחקנית מילה ג'ובוביץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully