וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיו מיו בפסטיבל הסרטים של ונציה

29.7.2013 / 8:34

מערכת היחסים הסינרגית בין אופנה לאמנות על רבדיה מקבלת הידוק נוסף. "מיו מיו" חברת הבת של חללית האם היוקרתית "פראדה", תככב גם השנה בתוכניה של פסטיבל הסרטים בוונציה. מה למותג האופנה האיטלקי ופסטיבל הקולנוע הוותיק בעולם? התשובה היא סדרת סרטים נוספת כמיטב המסורת של מיוצ'ה פראדה.

פראדה מזוהה עם אהבתה למדיום הקולנועי - בקיץ שעבר כיכבה בשבעה סרטונים בבימויו של הבמאי האוסטרלי באז לורמן ("גטסבי הגדול", "מולאן רוז'", "רומיאו ויוליה"), כחלק מהתערוכה הביוגרפית אודותיה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. מספר שבועות לאחר מכן, שיתפה פעולה עם הבמאי רומן פולנסקי בסרטון פרסומת עלילתי קצר בכיכובם של בן קינגסלי והלנה בונהם קרטר, שאף הוצג בפסטיבל קאן. הזיקה הקולנועית של פראדה נכנסת גם עמוק יותר אל מאחורי הקלעים - בסרט החידוש המדובר ל"גטסבי הגדול", הייתה אחראית פראדה על עיצוב התלבושות המרהיבות. לצד כל אלו, הציגה פראדה בפסטיבל הסרטים של ונציה בשנה שעברה סדרה של ארבעה סרטים בבימוין של ארבע נשים שונות.

בסוף אוגוסט תחזור פראדה לפסטיבל ותציג שני סרטים נוספים שבוימו גם הם על ידי שתי נשים - היאם עבאס ואווה דו ורניי. בדומה לסרטים הקודמים, גם אלו יעסקו בחקר מקום האישה בקולנוע.

קולקציית חורף 2012 של מיו מיו. AP
קולקציית מיו מיו/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מיו מיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully