וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיאות כפיים לליידי גאגא

29.7.2013 / 14:44

ליידי גאגא אוהבת לעשות דברים בגדול, ולכן היה ברור כי הקאמבק שלה יהיה בהתאם. הזמרת חולת האופנה לקחה ברייק של חצי שנה מעיסוקיה כפופ-סטאר על מנת להחלים מניתוח הירך שעברה, וכעת היא חוזרת עם סינגל חדש ועם עטיפה אמנותית במיוחד.

הבוקר נחשפה עטיפת "Applause", סינגל הבכורה מאלבומה השלישי של גאגא "Artpop" (שיצא בנובמבר הקרוב). את העטיפה צילמו צמד צלמי האופנה ההולנדים וינוד מטדין ואינז ואן למסווירד ששיתפו פעולה פעמים רבות עם גאגא בעבר. הצילום לקוח מצילומי הקליפ של גאגא שהתקיימו בשבוע שעבר בלוס אנג'לס.

עושה רושם כי העטיפה משרתת את הכיוון האמנותי החדש אליו חותרת אמנית הפופ - והוא חזרה לנטוראל, בסולם המונחים של גאגא כמובן. כחלק מתהליך ההבשלה וההתבגרות שמלווה את גאגא בחודשים האחרונים, נראה כי היא החליטה לזנוח את הלוק האקסצנטרי נוסח שמלת הבשר ושמלת צפרדעי הקרמיט הבלתי נשכחות. בעטיפת הסינגל בחרה הזמרת דווקא להבליט את פניה בצילום קלוז-אפ על טהרת הפופ-ארט, בו היא מעין ליצן סוריאליסטי - פניה הם קנבס לבן וחלק, אשר עליו מתערבבים כתמי האיפור כמו צבעי מים. שיערה של הזמרת מכוסה בבד שחור הנטמע בין קפליו של מעיל אוברסייז לבן בעיצובו של גארת' פיו.

כחלק מהכיוון האמנותי החדש, מסתמן כי המלתחה החדשה של גאגא שתלווה אותה על ומחוץ לבמה, תכלול שמות כמו אלכסנדר וונג, בלנסיאגה, ארמני והדי סלימן לבית סן לורן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully