וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה מעל החגורה: חולצות הבטן של סתיו 2013

אחרי שנים שבהן נחשבו למופת של טעם רע, חולצות הבטן מתחילות לצוץ גם ברחוב וגם בקולקציות החדשות - מה הם הדגמים החדשים ואיך מאמצים את הטרנד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, 189 שקלים באתר adika/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצות הקרופ, או בשמן המוכר יותר- חולצות הבטן, שנחשבו בשנות התשעים לפריט אופנתי במיוחד, מקבלות עכשיו תשומת לב חדשה מצד המעצבים (גם אם יש לא מעט שמעדיפים להשאיר אותן כזיכרון רחוק).

ניכר שיש שתי גזרות בסיסיות מאפיינות את הטרנד בגלגולו הנוכחי. גרסה אחת מעודנת יותר וניכרה בעיקר בעבודותיהם של מעצבי על. זהו למעשה מעין מחוך-גוזייה אלגנטי, שמאופיין בקווים נוקשים יותר ובצללית הדוקה לגוף. הגרסה השנייה היא גם הגראנג'ית יותר - מעין חולצות בטן בגזרת קופסא רחבה יחסית (או בעגת המעצבים - 'בוקס פיט').

בין אם מדובר בטרנד שיחלוף במהרה, או כזה שיישאר לאורך כמה עונות, חולצת בטן - גם אז וגם היום - היא מגמה שנויה במחלוקת. יש שרואים בה את סמל השחרור האולטימטיבי, ויש שרואים בה מופת של טעם רע. כך או כך, אפשר לאמץ כמה כללים בסיסיים לפני שהופכים לקורבן אופנה וחושפים את הפופיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, 119 שקלים ברשת H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי הסטייליסט שחר רבן, טרנד הקרופ נראה זוהר ולוהט, אך למעשה חולצות הבטן חושפות אזור רגיש במיוחד בגוף, שברוב המקרים מנסים להסוות ולטשטש. ולכן מי שלובש או לובשת חולצה מסוג זה לוקח סיכון היות והיא בעיקר תתאים למי שבורך בבטן חטובה ושטוחה ומותניים צרים. יחד עם זאת גם לגיל יש משקל חשוב וסביר שטרנד זה ייראה טוב יותר על נערות צעירות.

לגבי חולצות הבטן בגזרת מחוך, רבן מציין שאלו יתאימו בעיקר לממדי גוף קטנים. לעומת זאת, חולצת בטן בגזרת אוברסייז משוחררת תתאים גם לנשים עסיסיות יותר. מעבר לכך, הגזרה הרחבה מצוידת ברוב המקרים במפתח צוואר עגול וסגור ועל כן תחמיא יותר לבעלות חזה קטן עד בינוני. למי שיש חזה גדול המפתח והסגור וגם אורך החולצה, כאמור עד הפופיק, יחמיאו פחות.

ויש כמובן את העקשנים. מי שרוצה להישאר אופנתי ולא לוותר בשום אופן על הטרנד, יכול לאמץ את שיטת השכבות. גופיה כהה וצמודה המגיעה עד תפר הג'ינס ומעליה חולצת בטן אוברסייז קלילה תאפשר הרגשה נוחה יותר מבלי להתפשר על הלוק.

ומה שמים מתחת? רבן מציין כי "במידה ונבחרה חולצת בטן רחבה עם כתף חשופה, חשוב ללבוש חזיית סטרפלס בלבד. כתפיות חזיה חשופות ימשכו תשומת לב מיותרת ויהרסו את הלוק".

ומה לגבי החלקים התחתונים? "אם כבר ללבוש חולצה שחושפת את הבטן, אז מומלץ לשלב אותה עם מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה, המחטבת את אזור האגן ונותנת תחושה נוחה יותר עם חשיפת הבטן. כלל ברזל: אם החלק העליון בגזרה רחבה החלק התחתון צריך להיות בגזרה צמודה יותר ולהפך".

וטיפ אחרון - באשר לתכשיטים, מומלץ לענוד שרשראות צמודות או קצרות. לחולצה כשלעצמה יש אמירה ואין צורך למשוך תשומת לב יתרה. עגילי חישוקים גדולים ודקים לבעלות מבנה פנים צר וארוך או עגילים ארוכים לבעלות מבנה הפנים העגול ישתלבו נהדר בלוק הקרופ הסקסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אסוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, 14 ליש"ט באתר אסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

Manoush

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, 1,100 שקלים. ה' באייר 30 תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

Tobi

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן מחוך, 157 שקלים באתר טובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמריקן איגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת ג'ינס קשורה, 219.99 שקלים ברשת אמריקן איגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכסנדר ואנג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, עם שכבה שקופה, 170 אירו באתר אלכסנדר וונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קסטרו

חולצת בטן משובצת של קסטרו, 129.90 שקלים. גורן ליובונציץ'
חולצת בטן מחוך, 129.90 שקלים ברשת חנויות קסטרו/גורן ליובונציץ'

זארה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת בטן, 229 שקלים ברשת חנויות זארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully