וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליק סטיק: מדבקות הציפורניים של ESSIE

ESSIE משיקים בימים אלה בארץ קולקציית מדבקות ציפורניים מקושטות. האם אחד ממותגי הלק הנחשבים בתעשיית האופנה מצליח לשחזר את האיכות המוכרת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית מדבקות הציפורניים של ESSIE/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שמגמה כבשה את כל השוק, מותק הלקים הידוע ESSIE השיק לפני כחודשיים בחו"ל מדבקות לק (מדבקות ציפורניים). לאחרונה, החל הייבוא שלהן גם לארץ.

הרעיון למדבקות נולד לאחר שיתוף פעולה שנוצר בין ESSIE ל- 18 מעצבים שונים שהשתתפו בשבועות האופנה בניו יורק, פריז וברלין. במסגרת אותו שיתוף פעולה, חברת הלק השלימה את המראות שיצרו המעצבים. אסי, מייסדת החברה, זיהתה למעשה את הפער בין מה שנראה בתצוגות האופנה לבין מה שמדבקות הלק המוכנות לשימוש הציעו עד כה, ולקחה על עצמה את האתגר ליצור מדבקות עם גוונים רעננים יותר.

למדפים בישראל הגיעו עד כה ארבעה סטים שונים של מדבקות: שחור עם דמויי יהלומים, טקסטורת עור קרוקודיל, ארגמן ואדום עם בועות מוזהבות. המדבקות נמכרות במהדורה מוגבלת עד גמר המלאי ולא ברור בשלב זה אם נזכה לראות אותן שוב על המדפים. במילים אחרות - הכל תלוי באיך יגיבו אליהן הצרכנים המקומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדול, אופן השימוש מורכב מארבעה שלבים - שוטפים היטב את הידיים או הרגליים במים וסבון, בוחרים את מידת המדבקה הנכונה לכל ציפורן, מדביקים (רצוי להתחיל מהזרת היות והיא קטנה) ומהדקים. לבסוף, בעזרת הפצירה שבאריזה מסירים את החומר העודף בקצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דבר הנסיינית

המדבקות נדבקו בקלות לציפורן, אך מכיוון והציפורניים קמורות ולא בעלות משטח ישר נוצרו בקצה הציפורן קפלים קטנטנים. השימוש בפצירה נוח ובקלות מסירים את עודפי המדבקה. אחרי יומיים המדבקה החלה להתקלף מעט בקצוות הציפורן, בנוסף לקפלים הקטנטנים. הנסיינית הפרפקציוניסטית החליטה להסיר אותן לאחר יומיים בלבד וציינה כי הן הוסרו בקלות.

לסיכום: היתרונות של המדבקות הוא בעיקר שהן נותנות מראה שקשה להשיגו במשיחת מכחול. בנוסף אין צורך לחכות שהציפורניים יתייבשו. זהו יתרון גדול למי שחסר סבלנות או לחילופין ממהר ואין לו זמן לחכות לייבוש הציפורניים. הגימיק נחמד ומתאים בעיקר לאירוע ליום אחד בו רוצים לתת לציפורן מראה מיוחד יותר. עם זאת, ממותג לק איכותי ומוכר כמו אסי, היינו מצפים ליותר.


מחיר: 64.99 שקלים
תכולה: 18 מדבקות לציפורניים בגדלים שונים ומשייף.

ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • essie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully