וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניות נוסח אלמודובר: פנלופה קרוז מביימת פרסומת חושנית

פנלופה קרוז קיבלה את תפקיד הבמאית בסרטון פרסומת חדש וחושני לקולקציית לנז'רי שעיצבה. היא אמנם לא מופיעה בו עקב הריונה, אבל חוויאר ברדם והדוגמנית אירנה שייק דווקא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סצינות חושניות. מתוך סרטון הפרסומת בבימוי פנלופה קרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה מינית גדושה. אירנה שייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו שכולם היו יכולים לראות בסרטים רבים בכיכובה, פנלופה קרוז היא אחת השחקניות הסקסיות בקולנוע היום. ובכל זאת, זוכת האוסקר העדיפה לאחרונה להיות בצד הפחות זוהר של עדשת המצלמה.

בת ה-39 כתבה וביימה סרטון פרסומת לחברת הלנז'רי הבריטית אייג'נט פרובוקטור, ולמרבה ההפתעה היא כלל לא נראית בו. המעורבות של קרוז עם החברה, שמציעה לנז'רי יוקרתי, החלה לפני מספר ימים עם השקת ליין הלנז'רי ל'אז'נט (L'Agent), ליין דיפיוז'ן (בתמחור נמוך ביחס לליין המרכזי) שהיא מעצבת יחד עם אחותה הצעירה מוניקה, 36, שחקנית ורקדנית. לעונה הראשונה של הקו החדש בחרו האחיות שמות ספרדים לכל דגם והמחירים נעים בין 100 שקלים לתחתונים ועד 400 שקלים לביגוד לילה. קולקציית ל'אז'נט תשווק בבתי כלבו כמו סלפרידג'ס והארווי ניקולס ובאתר נט-א-פורטה (שגם מציע משלוחים לישראל).

במסגרת השקת ל'אז'נט, פנלופה בחרה כאמור לכתוב ולביים את סרטון הפרסומת הראשון של הליין ולא לככב בו כמתבקש. הסיבה היא ככל הנראה הריון מתקדם בזמן הצילומים. אחותה מוניקה אשר הייתה גם היא, באופן משעשע, בחודש התשיעי להריונה בזמן הצילומים, מגיחה רק לרקע קצר בסרטון.

הכוכבת הראשית בסרטון היא דוגמנית העל הרוסייה אירנה שייק, חברתו של כדורגלן העל כריסטיאנו רונלדו. לצידה מככב בסרט השחקן הספרדי ההורס, מיגל אנג'ל סילווסטרה.

בסרטון גדוש באווירה מינית טעונה, נראה בחור, "הסוכן", המגיע או נקלע במקרה למסיבה פרטית בבית בריכה פרטי של יפיפיות בלנז'רי סקסי וצעירים בחליפות מחויטות. מבין הבנות המחוטבות שעסוקות בלרקוד, לעלות ולרדת במדרגות, לדבר בטלפון, לטעום מיני מתוקים, להתנשק ולהשתזף, אחת מושכת את תשומת ליבו של הסוכן. לא מוניקה קרוז ההריונית בשמלת תחרה ורודה ומבט מאוכזב, אלא אירנה שייק בלנז'רי שחור וכובע קצינים. אבל לאחר מפגש לאפ דאנס בין השניים, מתגלה האמת הבלתי זוהרת - "הסוכן" הוא פועל בניין שנרדם באתר בנייה לוהט מחום ומתעורר לאחר שמנהל עבודה מסוקס (חוויאר ברדם) מעיר אותו בקריאות: "מה קרה? מה קרה?". בספרדית כמובן.

פנלופה קרוז (מימין) ואחותה מוניקה במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר, מערב הוליווד, 2007. AP
שתיהן היו בחודש ה-9 להריונן בזמן צילומי סרטון הפרסומת. פנלופה ומוניקה קרוז/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיצוב פנלופה ומוניקה קרוז. לנז'רי הליין ל'אז'נט בעיתוב האחיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

האווירה הלוהטת, הרגשנות המתקתקה, ההומור, הצבעים העזים (במיוחד באדום), הסצינות החושניות, התשוקה, העבודה עם ריבוי נשים וזוויות הצילום המיוחדות כאן הם כולם, ללא ספק, השפעה שהגיעה אל קרוז מכיוונו של הבמאי-אמן הספרדי פדרו אלמודובר. קרוז הופיעה בסרטים רבים של אלמדובר, ויש שרואים בו כמנטור הידוע שלה. כמו כן, כוריאוגרפיית החשפנות מזכירה את תפקידה של קרוז כחשפנית בסרט 'כרומופוביה' (2005).

זמן קצר לאחר הצילומים, וממש באותו יום שקייט מידלטון ילדה את יורש העצר הבריטי, קרוז ילדה במדריד בת. לקרוז ולבעלה השחקן זוכה האוסקר חוואייר ברדם, גם ילד בן שנתיים. זה המקום לציין - לא שהיא עשתה עבודה רעה כבמאית, אבל יהיה משמח ביותר לראות אותה מככבת בעצמה בפעם הבאה לסרטון פרסומת של ל'אז'נט.

אווירה מינית, צבעים עזים, נשים יפות, סצנות חושניות והומור: פרסומת הלנז'רי בבימוי פנלופה קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully