וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת ההוט קוטור איריס ואן הרפן בדרך לחולון?

לירוי שופן

7.8.2013 / 11:48

בחודש אוקטובר יתקיים בחולון שבוע אופנה נוסף. הפעם האירוע יתמקד בחומרים מהם עשויה האופנה והוא צפוי לכלול שורה של אורחים מחו"ל המשתמשים בטכניקות חדשניות

האם מעצבת ההוט קוטור איריס ואן הרפן בדרך לישראל? גורמים המקורבים להפקת שבוע האופנה בחולון, שעתיד להתקיים בחודש אוקטובר הקרוב ויכלול שורה של אירועי אופנה והרצאות, טוענים כי מתקיימים מגעים עם המעצבת ההולנדית לטובת השתתפותה באחד הפאנלים של האירוע.

ואן הרפן, אם אכן תגיע, הולמת היטב את הנושא סביבו יסוב השנה שבוע האופנה בחולון – "החומרים מהם עשויה האופנה". לאחר שבשנים הקודמות עסק האירוע בהשפעת המרחב הדיגיטלי על עולם האופנה ועל הקשר בין אדריכלות, אורבניות ואופנה, שבוע האופנה הקרוב יבקש לגעת בחומר, לבחון את הטרנדים הבאים ולהציג את הטכנולוגיות החדשות בתעשיית האופנה העולמית והמקומית.

המעצבת הצעירה (29), אשר השיקה בשנת 2007 את המותג הנושא את שמה לאחר התמחות אצל אלכסנדר מקווין, נחשבת כאחד הקולות המשמעותיים שיצאו מהולנד בשנים האחרונות. לראייה, החל משנת 2011 היא משמשת כחברה אורחת בהסתדרות האופנה העילית ("שאמבר סינדיקל דה לה הוט קוטור") בפריז, ואף הציגה מספר קולקציות הוט קוטור בשבועות האופנה הייעודיים בבירה הצרפתית.

ניכר שכותרת האירוע הולמת במיוחד את עבודתה של ואן הרפן. המעצבת עשתה לעצמה שם בעקבות פיתוח של שמלות ופרטים העשויים בטכניקת הדפסת תלת מימד ייחודית. בשנת 2011, שמלה לבנה והעשויה כתחרה מפוסלת, אף זכתה להיכלל ברשימת 50 ההמצאות החשובות של השנה של מגזין טיים. זה המקום לציין, שלוואן הרפן קשר מקומי – פריטים מתוך הקולקציות התפירה העילית שלה נוצרו באמצעות מדפסות של החברה הישראלית סטרטסיס.

משבוע האופנה חולון סירבו להתייחס לדברים.

קולקציית הוט קוטור לחורף 2012-13 של איריס ואן הרפן. GettyImages
מתוך קולקציית התפירה העילית של איריס ואן הרפן לחורף 2012-13/GettyImages
ביורק בשמלה של איריס ואן הרפן. GettyImages
ביורק בשמלה של איריס ואן הרפן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully