וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ליבנה חוזר לשבוע האופנה בניו יורק

לירוי שופן

7.8.2013 / 13:48

לאחר שהציג בשבוע האופנה בניו יורק פרזנטציה לעיתונאים בשנה שעברה, אלון ליבנה חוזר לאירוע המתוקשר. הפעם הוא יחשוף את הקולקציה באמצעות תצוגת אופנה גדולה

תצוגת האופנה של אלון ליבנה , שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
תצוגת המסלול של אלון ליבנה בשבוע האופנה בתל אביב/נמרוד סונדרס

מעצב האופנה אלון ליבנה חוזר לשבוע האופנה בניו יורק. לאחר שבעונה הקודמת הציג במנהטן את הקולקציה לחורף 2013-14 במסגרת של פרזנטציה לעיתונאים, ליבנה יחשוף בתצוגת אופנה את הקולקציה לקיץ 2014. התצוגה תתקיים בלינקולן סנטר ב-10 בספטמבר. באותו המקום, אך בזמנים שונים כמובן, יציגו גם בטסי ג'ונסון, רייצ'ל זו וג'ני פקהאם.

לירוי שופן מראיין את אלון ליבנה על ביונסה, הצלחה והתוכניות לעתיד

השנה החולפת תירשם כשנת הפריצה של ליבנה לחו"ל. מלבד ההשתתפות בשבוע האופנה, שמלה בעיצובו נלבשה על ידי ביונסה בסיבוב ההופעות העולמי שלה, ודגמים נוספים שלו נראו על אושיות ידועות בתעשייה נוסח עורכת האופנה נינה גרסייה.

"בשנה שעברה הפרזנטציה שלי עשתה הרבה רעש וצלצולים", מסביר ליבנה כיצד הבשילו התנאים לתצוגת מסלול דווקא ולא להצגת קולקציה בפורמט פשוט יותר. "עשו עלי כל מיני סיקורים בעיתונים מובילים. עיתונאים שפגשתי מאוד התלהבו, וגם IMG, שהיא החברה שאחראית על שבוע האופנה. הם הציעו שהפעם שזה יהיה מסלול. הם ידעו שבתל אביב אני נוהג להציג על מסלול".

המספרים מוכיחים שזה עתיד להיות אירוע גדול יחסית. צפויות להשתתף בו כ-24 דוגמניות והתצוגה תורכב מ-40-45 מראות שלמים. "אני מרגיש יותר בנוח בתצוגות מסלול", מציין ליבנה. "חלק גדול מהבגדים שלי באים לידי ביטוי בתנועה".

עם זאת, לשבוע האופנה בניו יורק יש גם מחיר – ליבנה יוותר על הצגת האופנה בשבוע האופנה בתל אביב (בו השתתף בשנתיים האחרונות). לדבריו, הסיבות לכך בעיקר פרקטיות. "הניוד של הקולקציה הוא דבר מאוד מסובך ויקר. ומן הסתם השואורום שלי והפעילות שלי בנוגע לקולקציית המסלול נעשית בניו יורק. כלומר שאצטרך להביא את זה לתל אביב ואז שוב לניו יורק. ומעבר לכך, נראה מוזר להראות לאנשים בארץ משהו שהוצג כבר במקום אחר. אתה הרי לא הייתה רוצה את זה".

"זה שדוגמנית תיפול זה תמיד פחד. אבל תמיד צצים דברים שאתה לא צופה. בשנה שעברה (בתצוגה בשבוע האופנה גינדי תל אביב – ל.ש.) פתאום נגמרה המוזיקה באמצע המסלול. אבל אנחנו משתדלים לעשות את הכי טוב", מספר ליבנה על החששות ובאותה נשימה מבטיח הפתעות. "זוהי עבודה של כמעט שלושה חודשים והיא תהיה שונה לגמרי מכל מה שעשיתי עד עכשיו".

ביונסה בשמלה בעיצובו של אלון לבנה. ספלאש
ביונסה לובשת אלון ליבנה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully