וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: האירו פנים לחגים

שירלי אכסלרוד

8.8.2013 / 11:00

נותר עוד פחות מחודש עד לחגים וזה בדיוק הזמן לנסות ולגאול את הפנים משאריות שומניות, חצ'קונים ופיח אגזוזים קיצי. כי כולם יודעים ששנה חדשה נפתחת עם כוונות לעור נקי

נניח שקמת בבוקר, התמרחת בשומן אווזים, יצאת לעבודה במוסך, בדרך הביתה דחפת את הראש לאגזוז של אוטובוס (מקפידה לא לפספס אף משב פיח), ולבסוף עמדת מעל הכיריים בזמן שטיגנת חביתות לכל המשפחה. בנסיבות האלה יש סיכוי שג'ל הניקוי הבכלל לא עדין של אוון ייעשה עבודה מצוינת. אם לא, הישמרי – הטקסטורה הנעימה במגע ראשון תייבש את עור הפנים, כל עור, גם כזה מהסוג השמנוני, ותשאיר אותו צפוד ומתוח.

אוון ,gentle gel cleanser. מחיר: 130 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוון ,gentle gel cleanser. מחיר: 130 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופציה מתונה יותר למי שמטפחות אזור T מבהיק ומיני פצעוני קיץ היא הג'ל האנטי בקטריאלי של Payot. יש לו קצף דק ועדין, שניקה בעדינות אך בנחישות את הג'יפה מהנסיינית מ', העלים לכמה שעות את הברק המסנוור מהמצח ומהאף, אירגן לה נקבוביות מצומצמות יותר, ובניגוד לרוב המוצרים של המותג, שמבושמים כמו פולניה שיצאה לאופרה, הריח שלו מעודן ונעים.

PAYOT, ג'ל ניקוי מקציף אנטי בקטריאלי. מחיר: 176.50 שקלים ל-200 מ"ל. עד סוף אוגוסט ב- 70 שקלים. להשיג בסופר-פארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
PAYOT, ג'ל ניקוי מקציף אנטי בקטריאלי. מחיר: 176.50 שקלים ל-200 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות המארז המשדר סקס אפיל חייתי של מחלקה גריאטרית, סבון המוס של לקטופיל הוא קנייה משתלמת ביותר: ניעור קל של המיכל, כמה לחיצות על המשאבה, והמוס הקצפתי והאוורירי הסיר, ובעדינות שיא, שאריות קרם הגנה מפנים שלוקות שמש, ניקה פנים עצבניות שהחליטו לפרוח בשלל חצ'קונים, וגם הוריד קשקושים מעור ילדותי ענוג שחווה סדנת איפור בקייטנה, ושרד כדי לספר. הריח נעים עד בלתי מורגש.

לקטופיל, מוס ניקוי טיפולי לפנים. מחיר: 49 שקלים ל-160 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקטופיל, מוס ניקוי טיפולי לפנים. מחיר: 49 שקלים ל-160 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שמוכנה לשלם פי שניים וחצי בשביל חוויית משתמש משופרת, מוזמנת לעשות את זה עם המוצר המקביל והמקסים במיוחד של המותג האצילי לה רוש פוזה. הוראות ההפעלה זהות: נערי, פמפמי, ובמגע עם מים תקבלי קצף עננים רך ועדין, שלא ברור איך, אבל מצליח להוריד מהעור הרגיש ביותר שכבות טינופת כאילו היה מי פנים אכזריים עתירי אלכוהול, ומשאיר אחריו מגע קטיפתי ורכות אין קץ. ההבדל הוא במראה, הו, המראה: הבקבוק התכלכל-שקוף ונזירי הוא מוצג נאה בכל אמבטיה, וכדי להרגיע את המצפון, המשאבה שלו כנראה גם חסכונית יותר.

לה רוז פוזה, PHYSIOLOGICAL FOAMING WATER. מחיר: 121 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רוז פוזה, PHYSIOLOGICAL FOAMING WATER. מחיר: 121 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מוצרי ניקוי, כמו מוסכים ושיפודיות, עוברים מהפכים בחסות הנהלה חדשה. א', חובבת נלהבת וותיקה של מוצרי אסתי לאודר, התבאסה לגלות שבמקרה של סדרתperfectly clean האהובה, השינוי לא עשה לה טוב: "הג'ל, שמכיל גרגירים קטנטנים, מבטיח תחושה משיית ואפקט של פוליש עדין. הוא לא ממש רע, אבל זה פשוט לא זה. לא מקציף מספיק טוב, לא מנקה מי יודע מה, וגם הריח שונה. אסתי! אני פונה אל הלב שלך. תחזירי את הסדרה הישנה בחזרה".

אסתי לאודר, Perfectly Clean Multi-Action Cleansing Gel. מחיר: 185 שקלים ל- 150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, Perfectly Clean Multi-Action Cleansing. מחיר: 185 שקלים ל- 150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully