וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים ששומרים קרוב ללב: עונת 2013-14 של גדי אלימלך

לירוי שופן

8.8.2013 / 14:04

דווקא משום שהפך את המחשופים המקושטים לחתימה עיצובית מובהקת, וגרר על הדרך מעצבים אחרים, גדי אלימלך צריך לפתוח פרק חדש. הרי אין כמוהו לדעת מה נשים עלולות לרצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדי אלימלך לעונת 2013-14/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פעם ראשונה זה טפח לי על השכם. פעם שנייה גם, אבל עכשיו זה קצת מכעיס", מציין גדי אלימלך בנוגע לאופן שבו החתימה העיצובית שלו, שכוללת בעיקר משחקי חיתוך המזכירים מרחוק מעין משרביה המונחת על איזור החזה והצוואר, זכתה לשלל מחוות מפוקפקות בקרב מעצבים נוספים בארץ. כמובן, שאור הזרקורים שהוטח על המוטיב המדובר סייע לא מעט לפופולריות שלו. מספיק להיזכר בידועניות נוסח נינט טייב או יובל שרף, ששתיהן התהדרו לא פעם בעיצוב של אלימלך, כדי להבין כיצד תופעה נקודתית נעשית לטרנד של ממש, שמדרבן אחרים לאמץ אותו.

בהצגת הקולקציה לעונת 2013-14, הסתבר שאלימלך בוחר שלא להרפות מהעיצוב שהוכיח את עצמו, אלא דווקא להעמיק בו. "זה פיתוח שאני עובד איתו שנה וחצי, שהתחיל ממצוקה של מציאת טקסטילים מקוריים", הוא מספר ומדגים על שורה של שמלות המאופיינות במחשוף או קו כתפיים מקושט בטכניקת קאט-אאוט או תחרות משובצות, המאפשרות לגוף להציץ מבין חריכים. בחלק מהעיצובים, כמו שמלה אדומה עזה העשויה משי, הפיתוחים מונחים על טול שקוף ונועדו לדמות קעקוע בוטה; בחלק אחר, כמו במקרה של גלביה שחורה שמחשופה מקושט במעין נגזרות מסותתות של עור זהוב בניחוח אר-דקו, מדובר באלמנט מגרה שנועד להפנות את המבט כלפי מעלה. "כל הפוקוס נמצא באיזור הזה", הוא מחווה על הטורסו המעוטר, "וזה נועד כדי לפתור תסביכי גוף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופציות שאלימלך מעמיד הן אופציות מחמיאות; הן יודעות לענות על צרכים ממשיים. כל עיצוב כולל שלל טריקים מחושבים, החל מקפלים המונחים במקומות אסטרטגיים ועד חגורות מותן המונחות בדייקנות, כמו במקרה של אוברול אלגנטי המאופיין בצללית שעון חול פתיינית. מנגד, אי אפשר לומר שאת הקולקציה, שפריטים רבים בה נשענים בצורה או אחרת על מוטיב הסבכה או על קישוט מחשוף החזה, לא מלווה תחושה חריפה של דה-ז'ה-וו. אלימלך הוכיח שהוא יודע להשתמש בו, וכאמור יודע גם להשפיע בעקיפין על אחרים שישתמשו בו, ואין ספק שנשים מוצאות כאן שלל רב. אבל אסור שאופנה תהפוך למוצר מדף. האפקט הראשוני שאותם קישוטי חזה השיגו לפני כשנתיים, נשחק מעט כעת.

יוצאת דופן, וגם מוכיחה שבארסנל הרעיונות של אלימלך יש עוד שכדאי להתעקש עליהם, היא מעין גלביית קרושה עטלפית, שמיועדת להילבש מעל שמלת בסיס פשוטה. היא מטעינה את קו שנות העשרים שמאפיין את שאר הקולקציה (אלימלך משרבב את שמו של המאייר רומאן דה טירטוף, הידוע בשם העט ארטה, כמקור השראה עיקרי), בחזות נינוחה של בוהו-שיק, שאפשר אפילו לדמיין אותו עם כובע רחב תיתורה. הדרך בה אותה ספק-שמלה ספק-שכמייה ספק-עליונות אינה מתחשבת יתר על המידה בפרקטיקה, חושפת את היצר הרב שגלום ביצירתה. והרי בעולם האופנה יצר הוא בסופו של דבר הדלק שמניע את כל התעשייה.

טווח מחירים: 4,900 - 800 שקלים.
רוטשילד 125 תל אביב. בתיאום מראש: 03-5664375

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת יצר הגלום ביצירתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully